heey hallo!
leuk om zo van iedereen de verhalen te lezen!
@ wendy: spannend morgen de eerste afspraak morgen bij de vk! kan me voorstellen dat het wel opluchtte het er toch met iemand over te kunnen hebben. omdat mn vriend nu weg is, vind ik het ook erg fijn dat in elk geval mn ouders en schoonouders het weten, kan ik er toch nog gewoon eens over praten. want je wilt inderdaad er soms echt wel even over praten, helemaal als je je er minder door voelt.. in elk geval succes morgen, laat maar weten hoe het is gegaan!
@ jaimie: ook morgen dus naar de verloskundige

ben van jou ook erg benieuwd hoe het zal gaan! hoop voor je dat alles goed is, en dat het vruchtje inderdaad in de baarmoeder zit! wel een leuk idee om het met de kerst te vertellen, zal wel even schrikken zijn als je zegt dat ze het niet meer zouden verwachten. maar een mooier cadeautje kan niemand zich toch wensen.
@ netjemientje: wel lekker dat je nog nergens last van hebt! ik tot nu toe qua misselijkheid ook nog niet, maar kan natuurlijk altijd nog komen :s maar lijkt me inderdaad ook wel schrikken van die afscheiding. hopelijk vrijdag goed nieuws dan!
@ Petra: wat een wonder zeg dat jullie och zwanger zijn geworden. maakt het natuurlijk extra speciaal. en dat je dan ook al mooi het hartje hebt zien kloppen, dat lijkt me echt een heel mooi moment. ben benieuwd of ze dat bij mij de eerste keer ook al gaan proberen, heb ik eigenlijk niet eens naar gevraagd. ik hoop het wel want dan krijg je toch even meer de bevestiging dat alles goed is. maar lees er verschillende dingen over bij de eerste intake. de ene keer gebeurt het wel, en de andere keer niet. ben dus benieuwd.
@ Tineke: heel herkenbaar wat je schrijft over dat je nog geen verschijnselen als misselijkheid ed hebt, en dat je daardoor wat onzeker bent of alles wel goed is. heb ik ook. je leest er zoveel over, dat je je bijna raar voelt dat je dat allemaal niet hebt, maar dat moe zijn, en koud hebben is idd ook erg herkenbaar. hopelijk dan snel een echo voor ons, dan worden we tenminste wat gerustgesteld! en idd een leuk cadeau voor 5 december. vind het ook echt zoooo moeilijk voor me te houden. ik denk dat ik het na de eerste intake bij de vk ook ga vertellen. mn buikje wordt namelijk ook al wat zichtbaar en anders ga je toch vragen krijgen. als alles dan goed is bij de vk durf ik het wel aan.
Vandaag weer gezwommen op het werk vandaag. vond het echt zo spannend of mensen het nog niet zouden zien. mn buik is na het eten nu namelijk echt steeds heel erg opgezet alsof ik al heel ver heen ben. kan hem dan moeilijk inhouden, maar met een badpak aan valt dat natuurlijk wel op. naar mijn idee heeft niemand er echt op gelet (zelf ben je er natuurlijk veel meer mee bezig, dan dat iedereen er echt op let) dus ik kan het nog even voor me houden gelukkig.
Liefs Zoë