Juli 2009, we kunnen hier verder kletsen

Héé ja leuk!

Misselijkheid heb ik echt geen last van gelukkig, ik had eigenlijk nergens geen last van tot vanmiddag toen ik opeens een beetje bruinachtige afscheiding had en dat vind ik wel een beetje eng. Maar goed vrijdag naar de gyn. dus dan zal ik het wel horen denk ik.

Wel gezelliger zo trouwens zonder die lijstjes ( waar ik mezelf nog niet in gezet heb omdat ik eerst vrijdag af wil wachten)

Groetjes van mij!

hallo zoe100

de misselijk heid komt en gaat. heb er niet heel veel hinder van.
en we zijn echt erg blij om zwanger te mogen zijn van een tweede kindje.
dit omdat ze me verteld hadden dat er geen kindje meer zou komen bij ons zonder medische wereld.
ik had geen eisprong meer. maar ze wisten eigelijk ook niet echt of dit voor mijn dochter zo was of door mijn dochter kwam.
we waren vanaf dec 2006 bezig voor een tweede en mei 2008 ben ik naar de gynecoloog geweest voor onder zoeken en daar bleek dat ik geen eisprong (meer) had.
om effe rust in te bouwen heb ik de pil geslikt van mei tot 29 sept.
en ik moest ophet laatst 10 11 08 ongesteld worden maar had de zelfde tekens als bij iris haar zwangerschap. het weekend van 8 en 9 november
misselijk, banden, pijn, zuurbranden.
ik had de 10 de getest en het was raak.
zo raar.

ik heb een mooie echo gehad. je zag duidelijk het corionvlies(schrijf ik dat goed)
met een klein 1,2 cm mensje er in met een klopend hartje.
was echt mooi om te zien.
 maar ik was 7 weken en 3 dagen zwanger op dat moment. ik krijg 2 januari nog een echo. dan ben ik 12 weken en  3 dagen.

ow jamie 2006
ik hoop voor jullie dat alles goed verloopt dit keer en dat het netjes in de baarmoeder zit.

hoi petra,
dank je wel voor je reaktie.
Ik vind jouw verhaal ook echt een wonder.Erg fijn dat je nu toch spontaan zwanger bent geraakt.
Ik ben tot nu toe nog steeds niet misselijk.Eerlijk gezegd lijkt het wel of ik de kwaaltjes die ik bij de andere zwangerschappen heb gehad,er helemaal niet zijn.Heb dagen dat ik me absoluut zwanger voel, maar ook dagen dat ik denk dat ik het me niet zwanger voel en het idee heb dat het niet goed is.Misschien wel een soort zelfbescherming.Durf ook niet blij te zijn nog....
In het verleden ook wel het nodige voor mijn kiezen gehad en altijd gedacht dat die angst er niet zou zitten, maar nu ik toch echt een positieve test heb..(wel 6 testen gedaan al), ben ik banger dan ooit.
Dit is voor mij toch echt de laatste keer, dus hoop zo dat het goed gaat.We wachten eerst morgen maar af.
groetjes

hoi wendy,
wat fijn, dat je het je moeder vertelt hebt.Moeders zijn zoooo belangrijk.Ze kunnen je bijstaan met raad en daad.Mijn moeder is ook bij iedere bevalling geweest.Ben zo blij dat ik het met mn moeder heb kunnen delen.Nu weet ze nog van niks...wel raar.Maar voor ons is dat even beter zo.Alleen mn partner en ik weten het dan en verder echt helemaal niemand.Heb de verloskundige wel gezegd dat ze niks tegen mijn familie mag zeggen...!
Toevallig is mijn buurvrouw net bevallen en komt de vk daar regelmatig nu...en ik woon naast mn ouders, dus de kans dat ze ze spreekt is erg groot.Ik wil het ze met de kerst vertellen.Een cadeautje onder de kerstboom of zo.Rompertjes met opa is the best en oma is mijn knuffel...lijkt me wel leuk.
Mijn partner is internationaal vrachtwagenchauffeur, dus erg veel van huis....maar als ik wil praten bel ik hem gewoon hoor.
Maar zal wel blij zijn als de rest van de familie het weet, want dan blijft dat gespreksonderwerp nr.1.
Niemand verwacht het meer bij ons, dus is de verrassing wel erg groot.
groetjes

Inderdaad een stuk handiger hier..!!
Ik heb woensdag eerste afspraak bij verloskundige en vind het ook erg spannend!!
Helaas dan nog geen echo, die afspraak daarvoor word dan gemaakt.
Ik voel me zo onzeker, of alles wel goed is...
Juist omdat je al die verhalen hoort over misselijk zijn enz, ik heb dat niet.
Ik ben alleen erg moe, 's avonds erg koud....
Hoop zo dat alles goed is, kan niet wachten tot we de echo hebben gehad!!!
We wilden wachten tot de echo om het onze ouders te vertellen maar dat red ik niet, kan het niet meer voor me houden dus nu gaan we het waarschijnlijk as vrijdag vertellen (5 dec.), is toch wel een leuk sinterklaas cadeautje voor de opa's en oma's!!

heey hallo!
leuk om zo van iedereen de verhalen te lezen!

@ wendy: spannend morgen de eerste afspraak morgen bij de vk! kan me voorstellen dat het wel opluchtte het er toch met iemand over te kunnen hebben. omdat mn vriend nu weg is, vind ik het ook erg fijn dat in elk geval mn ouders en schoonouders het weten, kan ik er toch nog gewoon eens over praten. want je wilt inderdaad er soms echt wel even over praten, helemaal als je je er minder door voelt.. in elk geval succes  morgen, laat maar weten hoe het is gegaan!

@ jaimie: ook morgen dus naar de verloskundige :)  ben  van jou ook erg benieuwd hoe het zal gaan! hoop voor  je dat alles goed is, en dat  het vruchtje inderdaad in de baarmoeder  zit! wel een leuk idee om het met de kerst te vertellen, zal  wel even schrikken zijn als je zegt dat ze het niet meer zouden verwachten. maar  een mooier cadeautje kan niemand zich toch wensen.

@ netjemientje:  wel lekker dat je nog nergens last van hebt! ik tot nu toe  qua  misselijkheid ook nog niet, maar kan natuurlijk altijd nog komen :s  maar lijkt me inderdaad ook wel schrikken  van die afscheiding. hopelijk vrijdag goed nieuws dan!  

@ Petra: wat een wonder zeg dat jullie och zwanger zijn geworden. maakt het natuurlijk extra speciaal. en dat je dan ook al mooi het hartje hebt zien kloppen, dat lijkt me echt een heel mooi moment. ben benieuwd of ze dat bij mij de eerste keer ook al gaan proberen, heb ik eigenlijk niet eens naar gevraagd. ik hoop het wel want dan krijg je toch even meer de bevestiging dat alles goed is. maar lees er verschillende dingen over bij de eerste intake. de ene keer gebeurt het wel, en de andere keer niet. ben dus benieuwd.

@ Tineke: heel herkenbaar wat je schrijft over dat je nog geen verschijnselen als misselijkheid ed hebt, en dat je daardoor wat onzeker bent of alles wel goed is. heb ik ook. je leest er zoveel over, dat je je bijna raar voelt dat je dat allemaal niet hebt, maar dat moe zijn, en koud hebben is idd ook erg herkenbaar. hopelijk dan snel een echo voor ons, dan worden we tenminste wat gerustgesteld! en idd een leuk cadeau voor  5 december. vind het ook echt zoooo moeilijk voor me te houden. ik denk dat ik het na de eerste intake bij de vk ook ga vertellen. mn buikje wordt namelijk ook al wat zichtbaar en anders ga je toch vragen krijgen. als alles dan goed is bij de vk durf ik het wel aan.

Vandaag weer gezwommen op het werk vandaag. vond het echt zo spannend of mensen het nog niet zouden zien. mn buik is na het eten nu namelijk echt steeds heel erg opgezet alsof ik al heel ver heen ben. kan hem dan moeilijk inhouden, maar met een badpak aan valt dat natuurlijk wel op. naar mijn idee heeft niemand er echt op gelet (zelf ben je er natuurlijk veel meer mee bezig, dan dat iedereen er echt op let) dus ik kan het nog even voor me houden gelukkig.

Liefs Zoë

hoi allemaal

ik heb vandaag mijn echo gehad
en gelukkig een ienieminie mensje van 7 wk 2 dagen met een kloppend hartje
wat is eht toch weer mooi om te zien en hoe verliefd kan je al wezen op zo een klein wezentje haahhahah
ik heb een vroege echo gehad vanwege meerdere miskramen
maar ook 2 gezonde kinderen !!!

maar tot nu toe was alles okee

groetjes annemarie

Terug
Bovenaan