Hey meiden,
Erg leuk om zo de verhalen te lezen van iedereen.. word het toch duidelijk dat we eigenlijk, bijna, allemaal met de zelfde twijfels, angsten en gevoelens zitten. Erg fijn om te lezen in elk geval...
Ik ben zelf nu 5 weken en 6 dagen en had afgelopen maandag al mijn intake bij de vk. Vond het zelf erg vroeg, maar ze hadden nu plek waarschijnlijk en ach, toch wel fijn om ook daar al bekend te zijn... belt het toch wat makkelijker als je je ergens zorgen over maakt... dat je er in elk geval al een keer geweest bent en je in de computer staat. Ik heb mijn echo pas op 10 januari... ook mijn vk zei dat het beter was om te wachten tot na 11 weken, en aangezien dit onze 1e poging was en het gelijk in de 2e ronde raak was, is er geen reden om eerder een echo te krijgen (soms vind ik dat wel jammer, maar als ik lees wat anderen hebben meegemaakt waardoor zij wel eerder gaan, dan ben ik eigenlijk alleen maar heel erg blij dat ze nu al mogen kijken, dat betekent dat het toch gelukt is om een wondertje in hun buik te hebben).
Ik vind het ontzettend moeilijk om het niet tegen mensen te zeggen, maar nog even wachten tot Kerst en dan weten in elk geval mijn ouders en zus het.
Voel mezelf momenteel ontzettend zwanger, kan al die kwaaltjes prima hebben als ik denk aan wat voor magie er zich in een vrouwenlijf kan afspelen... alleen die misselijkheid, die mag wel wat minder... .
Iedereen die binnenkort een echo heeft, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie een krachtig kloppend hartje te zien krijgen!!!
Eghosa