@anne
wat fijn dat jij al een hartje hebt zien kloppen, hoop dat ook snel te mogen zien.Heb vanavond wel een echo, maar er zal nog geen hartje zichtbaar zijn...daarvoor is het nog te vroeg.Hoop het stiekum wel hoor, maar we wachten maar af.
Wat een wonder he??
@wendy
Ben heel benieuwd hoe het bij de vk was.Ik mag vanavond.
@ netjemientje
ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat.Ben je al eerder naar de vk geweest?
Heb je nog steeds last van bruine afscheiding?Of is het inmiddels alweer over?Ik hoop echt dat alles oke is en dat je ook snel een kloppend hartje op de echo mag zien.
@Zoe
Hahaha ik herken het wel...het gevoel van een opgeblazen buik.Je weet zelf dat je zwanger bent, dus lijkt het ook alsof de hele wereld het kan zien.Maar tegenwoordig durft niemand meer te vragen of je zwanger bent...
Mij is het ook een paar keer gevraagd, terwijl ik NIET zwanger was.Ik zei dan altijd dat het een buik was van het goede leven en niet van een nieuw leven.
Ze zullen het mij dus ook niet zo snel meer vragen hahaha
Ze zullen het snel genoeg zien....ik zou het ook al van de daken willen schreeuwen, maar ik wacht liever even, tot ik zeker weet dat het goed gaat.
@Tineke,
Je hebt groot gelijk dat je het je ouders met 5 december wilt vertellen.Had ik anders ook gedaan hoor, maar ik wacht nu liever tot ik de echo heb gezien met een kloppend hartje.Daarna mag de hele wereld het weten.
Ben toch al wel mijn positiekleding aan het zoeken, want er knellen al heel wat broeken.Precies bij mn buik zijn ze te strak.
Ik heb ook al de rompertjes in huis om aan mijn ouders te geven met de kerst.
Ben heel benieuwd hoe je familie reageert.Ook spannend dat wachten tot 5 december hahaha
nou groetjes en ik laat het weten hoe het vanavond is gegaan.
groetjes