heey allemaal!
ben ff niet meer online geweest, alles dus weer even bij moeten lezen

leuk om alle verschilllende ervaringen zo te lezen!
@ Anne: gefeliciteerd met je mooie echo! super dat alles goed gaat! hoe voel je je verder?
@ Alicia: ook al de eerste echo gehad, fijn zeg! wel minder dat je je lichamelijk minder voelt, maar volgens mij heeft iedere moeder dit wel voor haar kind over
@ tineke: leuk zeg je eerste afspraak bij de vk gehad! fijn dat de echo een week eerder mag, inderdaad wel het mooiste om met kerst te kunnen vertellen! hoe voel je je verder nu? lees dat je werkbroeken al strakker gaan zitten, hier ook

kan echt niet wachten tot ik een andere broek kan kopen, want zit echt niet lekker meer.. maar zal nog even moeten wachten tot ik het mensen kan vertellen, dan wordt mn nieuwe broek ook niet meer zo bewonderd dat mensen vragen gaan stellen

redt me nu dus met en elastiekje en lange shirts

werkt tot nu toe nog prima...
@ gre: wat fijn dat het bij jullie na 4 jaar gelukt is! gefeliciteerd! kan me voorstellen dat het dan extra spannend is of het goed blijft gaan, en extra emotioneel als je echt die bevestiging krijgt. hoop echt met je mee dat het goed blijft gaan!!
@ wendy: ook al je eerste afspraak bij de vk gehad, super hoor. spannend dat dan de afspraak voor de eerste echo ook dichterbij komt. en wat je zei over die tests, vinden wij net zo. je hebt inderdaad meer kans op een miskraam, en abortus zou er sowieso niet inzitten, dat zou ik echt niet kunnen. als het dan zo moet zijn, dan zal ik hem/haar met net zoveel liefde opvoeden.
@ eghosa: wat lekker vroeg je eerste afspraak! wel fijn dat je al een en ander hebt kunnen horen dan. ik kan echt niet wachten tot ik de eerste keer heenmag. en moeilijk he niks mogen zeggen

moet me ook echt soms zo inhouden, wil het het liefste van de daken schreeuwen. helemaal omdat iedereen op mn werk bijna zwanger is, en ze het er steeds over hebben. wil zo graag meepraten

maar je bent dus wel heel misselijk 's morgens?
@ jaimie: haha geweldig wat je schrijft over dat je nu lekker alles eruit flapt, je partner moet er ook maar wat voor over hebben dat jullie zwanger zijn

bij ons doen de hormonen namelijk inderdaad ook genoeg. kan ook echt om de kleinste dingen janken. zag een tijdje terug allemaal kleine zwarte pietjes lopen die naar de sintintocht gingen. de tranen liepen me echt over de wangen, vond het zo mooi

en dat mn vriend nu weg is helpt ook niet echt mee... normaal ben ik daar al wel emotioneel onder, maar nu helemaal inderdaad als ik bepaalde muziek hoor... maar lucht dan ook wel weer zo lekker op als het eruit is
en nogmaals superfijn dat bij de echo alles goed was, en het vruchtje in je baarmoeder zit! gefeliciteerd! moet echt een hele opluchting zijn.
@ Saskia: wat super dat de vk al wat hartactie kon zien! hoop dat jullie het morgen zelf ook kunnen zien! is toch wel heel bijzonder, en echt even een bevestiging. wel lekker dat je verder niet misselijk bent, maar toch door alle andere kwaaltjes je wel lekker zwanger kunt voelen

ook al rare eetgewoontes?
@ mama Jo: nog gefeliciteerd met je zwangerschap! wel minder dat je je zo misselijk voelt... en dan ook nog de hele dag. is het op je werk wel een beetje te verbergen dan? hoop voor je dat het na de eerste 3 maanden dan wat wegzakt.. leuk dat je het met de kerst aan de familie gaat vertellen! hoe denk je dat ze zullen reageren?
Verder gaat t hier wel lekker. ben nu 's morgens wel wat misselijk, maar komt er tot nu toe nog niet uit.. maar ben dus bang dat ik ook niet gespaard zal blijven.. verder nog steeds wel erg moe, ga steeds vroeger op bed

geniet nou zo heerlijk van het slapen... (behalve dan van het halverwege mn bed uit moeten om weer naar de wc te moeten

brrrr is nu echt koud... )
verder nog mensen die binnenkort voor hun eerste afspraak bij de vk moeten of echo?? ben zo benieuwd hoe dat bij iedereen gaat!
Liefs Zoë