Juli 2018 uitgerekend

Hoi iedereen !
Gisteren op vakantie een test gedaan had gisteren ongesteld moeten worden hij was positief ! Na mijn eerste miskraam is dit een feest maar ook heeeel spannen! Ben in 18juli 2018 uitgerekend ! Iemand ervaring met eerder een echo vanwege mijn eerste miskraam! En iedereen hier gefeliciteerd ?

Ja zeker fijn. Maar ik mocht ook al bij 6 weken komen toen ik geen miskraam had gehad. Dat doen ze gewoon sowieso bij de praktijk waar ik zit. 
Soms hoor je wel eens dat ze pas na 8 of 9 weken de eerste echo maken. Volgens mij heeft dat met de apparatuur te maken. Dan zeggen ze anders zien we het niet goed. Nou ik had gewoon een uitwendige echo. Prima alles te zien. Maar waar ik zit maken ze ook 4d echo’s enzo en ik denk dat zij gewoon een goed echoapparaat heeft.

Hoi meiden,

sinds zaterdag heb ik elke x na het plassen wat oud bloed tussen mijn afscheiding. Elke keer spannend als ik naar de wc moet! Lees op internet bij de meeste verhalen dat dit normaal is, maar ben er toch niet gerust op. 
Twijfel heel erg om de vk te bellen, omdat ik nog maar in mijn 6e week zit zien zij waarschijnlijk nog niets. 
Hebben meer van jullie hier ervaring mee? Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw!

Bij mij zat het niet goed toen ik oud bloed verloor. Maar lees ook genoeg verhalen van vrouwen bij wie er niets aan de hand was. Ik zou gewoon je verloskundige bellen en vragen om een echo. Ze kunnen echt al wel iets zien hoor als je bijna 6 weken bent.

Hey meiden,
Net behoorlijk wat bloedverlies. Gelijk VK en echo gebeld. 
Ik mag over anderhalf uur komen voor een echo om te kijken hoe groot het is en of het echt mis is, maar vertrouwen is natuurlijk 0%!!!!
Wat is dit waardeloos zeg!!!! :-(

Oh nee Lee286 wat erg...! Heb je de verloskundige of huisarts hier ook over gebeld en weet je zeker dat dit aan de hand is?
Hoe gaat het nu met je? En heb je momenteel klachten?

Terug
Bovenaan