Juli 2018 uitgerekend

Oeps, mijn vorige bericht ging niet goed. 

Maar we zijn zwanger!

In september is mijn schildklier verwijderd en nu zijn we dus 6 weken zwanger. Niet verwacht dat het zo snel zou zijn, maar wat zijn we blij nu! Nu weten we waarom het verwijderen van de schildklier zo belangrijk was.

Maandag eerste telefonische afspraak met VK. Overigens ons eerste kindje, we vinden het allemaal erg spannend. 

Hallo allemaal,
Dit was de eerste maand dat mijn man en ik zwanger probeerden te worden. Gisteren en vanochtend heb ik getest met “gewone” testen, die een vage plus lieten zien. Net, een half uur geleden, testten we met een digitale CB test waarop duidelijk “1-2 weken zwanger” op stond. 
Als alles goed mag gaan, zal dit dus betekenen dat ik rond 22 juli ben uitgerekend. Nu ik dit type kan ik het nog absoluut niet bevatten en landt het allemaal nog niet. 
Maar toch leuk om mezelf alvast in deze groep toe te voegen!

Hoi meiden,
Hoe voelen jullie je?
Ik was vorige week erg moe.
Nu voel ik mij steeds beter, en dat maakt me zo onzeker.
Vorige zwangerschappen was ik erg moe en misselijk, maar dat heb ik nu eigenlijk niet.
Wie heeft dit nog meer? 
Groetjes Lee

Hoi Lee,
ik ben ook (gelukkig) een stuk minder moe dan vorige week. Slaap nog wel slecht maar voel me wel fitter. 
Zelf vind ik het alleen maar fijn! Kwaaltjes als buikpijn worden ook minder dan eerst. 
Maar begrijp wat je bedoelt, als ik een dagje niets gevoeld heb word ik ook meteen onzeker en denk ik; is dat wel goed!? 
Vind het een super spannende tijd!

Hoi Lee,
Ik voel me super goed, heb af en toe steken rechts onder in mn buik maar verder geen klachten, dit maakt me soms wel wat zenuwachtig maar ik wacht vol spanning op 1 december om te zien of alles goed gaat.
Bij mn dochter had ik ook de 1e 3maanden geen klachten gehad.
zwangerschap waar ik heel erg misselijk en vermoeid was is helaas een miskraam geworden dus ik hoop dat dit een goed teken is dat ik nu (nog) geen kwaaltjes heb.
Het blijven spannende maanden en ik denk als je miskraam hebt gehad het nog extra spannend is, want ik merk dat ik het nu allemaal veel spannender vind dan met mn dochter.

Hallo allemaal, 

Ik afgelopen maandag een goedkope test gedaan. 

Er waren 2 streepjes te zien?

As zondag met een clear blue testen. Houd toch meer van tekst Haha.  

Spannend hoor. Ik voelde de afgelopen steeds wat in mijn buik en was misselijk. Maar voel nu niets meer in buik? die onzekerheid is killing!! 

Is dit jullie eerste of??? 

Bedankt voor de reacties.
Jullie voelen je dus ook wel redelijk goed ;)
Ik heb een dochter van 5 en een dochter van 1. Tussen deze 2 meisjes hebben wij een miskraam gehad met 8 weken, toen voelde ik mij ook wel goed. Vandaar dat mijn onzekerheid groeit.
Ik heb donderdag een CB test gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Volgende week zal ik weer gaan gtesten en verwacht dat een 3+ te zien. De echo heb ik gepland op 1 dezember. Tot die tijd is het gewoon hopen dat alles goed gaat. ergens verlang ik wel naar een misselijke periode want dat geeft mij, hoe gek ook, een gevoel van zwanger zijn.

Terug
Bovenaan