Juli 2018 uitgerekend

Hier ook bijna geen klachten. Heb alleen gevoelige borsten. Maar dat is ook al een stuk minder geworden sinds gisteren. 
Dat maakt mij ook wel onzeker. Maar vind het fijn om te lezen dat jullie ook niet allemaal hele heftige kwaaltjes hebben. 
Wij hebben de eerste echo ook op 1 december. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Dit wordt ons eerste kindje. 
Hebben jullie het al verteld aan mensen? 
Wij hebben afgelopen week onze ouder verteld dat we in verwachting zijn. De rest van de familie gaan we na de eerste echo inlichten. 
Zo leuk en spannend deze tijd. Merk ook dat ik er continue mee bezig ben. Hebben jullie dat ook?

Ik voel al symptomen vanaf het begin maar volgens mij zegt dat nog niets. Op het moment ben ik extreem moe. Ik heb de afgelopen dagen overdag wel 2 a 3 uur liggen slapen. En nog ben ik moe. Ik zit nu in de zevende week, ben 6 weken 3 dagen volgens mij. Maandag in de ochtend de eerste echo, ben erg benieuwd. Ik ben sinds een paar dagen ook misselijk en wat pijn in mijn rechter zij, net alsof ik heb hardgelopen ofzo.

Dag dames.
Zoals ik vorige week vermelde 3positieve testen. Gister toch nieuwsgierig of het nog steeds positief zou aangeven. Had ik het maar nooit gedaan. Negatief.
Iemand hier ervaring mee?
Voel me nog wel echt zwanger, moe af en toe misselijk, gevoelige borsten en een drukkend gevoel onder in me buik...
30nov de eerste echo. Vreselijk die onzekerheid zeg!

Meiden,
Zoals ik al vermoedde..
Vrijdag heb ik getest met cb en gaf hij 2-3 weken aan.
Nu net een test gedaan en deze gaf nu 1-2 weken aan, dus ik heb een miskraam..
Ik heb ook geen last van misselijkheid of vermoeidheid meer dus ga er vanuit dat het klaar is.
Ik ben best van slag en kan alleen maar huilen.
Eerst hoop je op een positieve test en daarna ben je alleen maar onzeker of het goed blijft gaan.

Vanmorgen de eerste echo gehad. Ik ben nu ongeveer 6 weken. Maar heel blij alles was goed en een stevig kloppend hartje te zien. Ik voel me erg gerustgesteld na mijn twee eerdere miskramen. Daar was het iedere keer al niet goed bij de eerste echo. Je zag nu echt een heel ander en veel duidelijker beeld. Ben zo blij. Ik heb ook een hele fijne verloskundige praktijk. Ik mag komen voor een echo wanneer ik wil. Mag volgende week of bijvoorbeeld over vijf dagen alweer komen. Gewoon als ik geruststelling nodig heb zei ze.

Terug
Bovenaan