Juli 2018 uitgerekend

Zo, ik ben weer bijgelezen ;) 
Ik herken veel in jullie klachten: veel buikkrampen en gevoelige borsten, maar nog niet misselijk. Wel steeds een weeïg gevoel in mijn maag en mijn darmen zijn per dag weer op een andere manier uit balans. In mijn benen is geen gang te krijgen en ik ben gigantisch kortademig. Erg handig met traplopen ;)
Ik ga woensdag de verloskundigenpraktijk bellen. Op mijn werk kan ik dat niet echt onopvallend doen. Ik wil het zo graag aan mijn dierbaren vertellen, maar wil ook miet de kans lopen dat we hen moeten teleurstellen wanneer het toch mis gaat... Vooral als ik die verhalen overal lees, word ik erg ongerust. Afgelopen weekend heb ik ook bewust even geen zwangerschapsdingen gezocht op het internet. 

Hey Boomerang,
Net terug van de echo. Het hartje doet het nog en ze zag een stolsel zitten naast mn baarmoeder. Waarschijnlijk is er een ader gesprongen, dus mag een week niet werken (in de zorg). Ze denkt dat het ongeveer 6+6 is!
Tot nu toe dus nog voorzichtig positief.

Hallo allemaal!
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik mag ook weer melden dat ik zwanger ben. Vind dit heel spannend aangezien ik in juni een curretage heb gehad. Ik had met 8 weken een goede echo gehad en toen ik bij 11 weken terug kwam bleek het kindje niet meer te leven. Dus ik hoop zo dat dit beter gaat.
Volgens mijn berekening ben ik 24 juli uitgerekend.

Hey MienB,
Wel opgelucht maar ook wel weer extra spannend. 
Gelijk mijn werk afgebeld en eea in vertrouwen verteld. Hoop dat ze er goed mee om gaan maar de reactie was erg geruststellend. Nu maandag de volgende echo. Ook weer spannend!

Hoi allemaal,

Wat leuk veel goed nieuws hier te lezen, maar helaas ook wat minder nieuws, strekte voor jullie. 
Nú ben ik momenteel ziek(griep) daardoor erg veel last van mijn maag, vermoeid was ik al, pijnlijke borsten en mijn ademhaling is ook anders dan normaal (hier had ik al last van al en aantal weken)
Nu moest ik net naar de toilet en bij het afvegen zag ik een heel miniscule rood puntje bloed dan vraag ik me meteen af moet ik me nu zorgen maken. Ik heb volgende week vrijdag 24 november pas de eerste echo Ik zou dan 8 weken zijn iemand hier ervaring mee of kan het liggen aan de hoestbuien die ik heb?

Hi MienB,
Wat spannend woensdag. Je kunt ook online een afspraak maken bij de VK ;) 
Ik was zo ongerust afgelopen weekend. Heb besloten geen test meer te doen. As vrijdag heb ik een echo. Ik heb mijn verhaal uitgelegd en ze waren zo lief en begripvol. Ik hoop dat ik toch een hartje zal zien maar besef ook dat het daar te vroeg voor kan zijn.
Inmiddels ben ik nog vermoeider geworden en ook een misselijk gevoel dus hoop echt dat alles goed is, zo voelt het inmiddels wel een beetje.
Ik heb mijn leidinggevende wel op de hoogte gesteld. Dit omdat ik momenteel misselijk ben en het mij niet kan permiteren om te spugen tijdens mijn werk.
Wat is jouw emailadres trouwens? Vind het wel leuk om contact te houden aangezien wij dezelfde dag zijn uitgerekend. ;)
xx

Terug
Bovenaan