Juli 2018 uitgerekend

Hoi allemaal!

Wat leuk een juli groep!

Ik heb afgelopen weekend getest en meteen een knal positieve test. Maar ben er nog niet gerust over. In februari een lege vruchtzak gehad weer we bij 9 weken achter kwamen. Toen wel iets van zwangerschap symptomen, nu helemaal niets. Och wat wordt ik daar onzeker van!

Ik ben volgens eigen berekening 17 juli uitgerekend, 27 november eerste echo.

He annabella,
Dankje voor je reactie,  ja ik gister idd hetzelfde verstopt dus denk idd ook dat het dat was, hierna niets meer gehad, ik zou 6 juli uitgetekend zijn nog 1.5 week ong wachten op de 1 ste echo, blijft altijd spannend

Groetjes

Hallo iedereen ik weer nu sinds 2 dagen zwanger te zijn van ons eerste wonder.
ik ben nu 4 weken en het besef is er nog niet helemaal.
ik vind het leuk om te praten met dames die even ver zijn als ik. 
Zit echt te denken van ja en nu ??

Hi allemaal,
hoe gaat het verder bij jullie? Ik merk dat ik ondanks de goede echo van maandag het nog steeds niet kan bevatten. Ik ben echt bizar moe en steeds vervelend gevoel in mijn maag. Ik merk ook dat ik me ondanks de echo niet zeker voel over de zwangerschap. Ik ben blij dat ik maandag alweer mag komen voor een echo. Bij ons doen ze gelukkig heel makkelijk daarover. Ze stelden het zelf voor gewoon ter geruststelling. Dus ben weer benieuwd wat we maandag te zien krijgen.

Dag allemaal,
2 dagen geleden zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje, erg blij natuurlijk! Ik heb een hele onregelmatige cyclus dus nadat ik een week niet ongesteld was geworden een test gedaan, omdat ik het niet geloofde gelijk nog een clearblue test erachteraan gedaan. Die test gaf aan 3+ weken zwanger. De volgende ochtend met de huisarts en de verloskundige gebeld, zij denken dat ik inmiddels al 6 weken ben. Af en toe wel een misselijk gevoel gehad, maar voordat ik wist dat het van de zwangerschap kwam dacht ik dat het gewoon maagzuur was. Wel erg gevoelige borsten, dat is dan ook het enigste. 1 december mijn eerste echo, erg spannend allemaal! Als het goed is ergens in juli uitgerekend.
We willen het iedereen vertellen als we de eerste echo gehad hebben, 2 weken duren alleen nog zo lang haha...
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
Groetjes Anouk

Hallo allemaal, 

gisteren positief getest!! Zo spannend allemaal we zijn ruim 2 jaar bezig geweest en ik heb afgelopen april een miskraam gehad. Ik vind het dus heel spannend hoe het nu zal verlopen. 

Volgens mij eigen berekeningen ben ik nu 4 weken en rond 26 juli uitgerekend. 

Leuk dat er meer meiden hier zijn die rond dezelfde tijd zwanger zijn geworden! Ik lees mee! 

Hoi iedereen!
5 dec mijn eerste echo ben dan 7 weken en een paar dagen zo spannend en wat duurt wachten nu lang hahah . Hoop zo dat het nu wel goed mag gaan! Iederee keer met buikpijn en dan naad de wc en wat een opluchting als er geen bloed is! 
Ook voor de andere meiden in spanning houd ik m’n fingers crossed!

Terug
Bovenaan