Juli 2018 uitgerekend

Ik ben ontzettend moe idd. Na achten in de avond voel ik me gewoon grieperig van moeheid. Op dagen dat ik vrij ben slaap ik overdag zon twee uur.
Verder wel misselijk maar vooral als mijn maag leeg is. Ik heb ook bandenpijn bij draaien in bed. En ben snel duizelig enzo bij te snel opstaan.

Ja zag een hartje. 
Ik herken wat je zegt over de duizeligheid, ik word ook zwart voor m'n ogen bij het opstaan van de bank en het bed.
Dat gevoel van misselijk bij een lege maag had ik ook bij de vorige zwangerschappen, maar nu totaal niet. Ik had toen drinkontbijt naast mijn bed staan, dat hielp onwijs.
Is het je eerste zwangerschap? Ik zou lekker blijven liggen en slapen als je lichaam daarom vraagt. Ik heb een dochter van 5 en van 1 dus slapen lukt mij niet als ik thuis ben overdag.
Toch wel fijn deze zwangerschapskwaaltjes, ik word daar zekerder van omdat je dan weet dat het goed zit met groei van je zwangerschap.
Wat spannend allemaal he!..Ik kan niet wachten om in de veilige fase te zitten.

Ja een vruchtje en vruchtzak en een stevig kloppend hartje. Alles goed in verhouding zei de echoscopiste.
Ik heb al een zoon die naar de basisschool gaat maar die is dus al redelijk groot en kan het meeste zelf. Dus ik kan gewoon rusten enzo

Ik was volgend de grootte van de vrucht maandag 5 weken en 6 dagen of 6 weken zei ze. Dat scheelde drie dagen met mijn eigen berekening.

Volgende week maandag weer een echo en dan zou ik dus zeven weken moeten zijn.

Wat fijn zeg! Dat moet je een gerust gevoel geven toch?
Fijn dat je al een grote zoon hebt, hoef je niet meer te tillen en lekker je rust pakken.
Veel plezier maandag bij je echo maandag.
Xx

Ja is ook fijn! Ook wel jammer dat ze zoveel zullen schelen. Maar ja dat heb ik niet in de hand.
Ik hoop dat deze baby op mijn zoontje lijkt qua slaappatroon. Mijn zoon sliep vanaf de eerste nacht door. Dat lijkt me weer heerlijk.
Ik kijk erg uit naar de echo maandag inderdaad. 

Sinds gisteren weet ik dat ik weer zwanger ben! 25 juli uitgerekend. Mijn eerste zwangerschap werd een miskraam met  9 weken. 
De eerst keer maakte ik me helemaal geen zorgen, merk wel dat ik er nu niet meer zo onbevangen in sta als de eerste keer. In de verhalen lees ik dat veel van jullie miskramen hebben gehad. Zijn jullie ook wat zenuwachtiger dan dan eerste keer? 
Verloskundige heeft een echo ingepland als ik 7 weken ben, dan zou het hartje ook moeten kloppen. 

Terug
Bovenaan