Juli 2018 uitgerekend

Woehoeee, vandaag drie positieve testen!
Na een miskraam afgelopen september, na 6 weken weer ongesteld en nu alweer positieve testen. Wat een droom, nu maar hopen/vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat en dat onze dochter(12mnd) grote zus gaat worden.
Omdat ik me zoooo zwanger voel, heb ik tegen mijn eigen principe in, 4 dagen 'te vroeg' getest. In tegenstelling tot de mk toch al een hele duidelijke tweede streep. Vol ongeloof nog twee andere merken getest(cb early, kv 2v5, sensitive) en overal het tweede streepje.
Er vanuit gaande dat mijn ei op 04/11 is bevrucht, zou ik 29 juli uitgerekend zijn. Maar door de mk is het nog eigenlijk gokken.
Allemaal gefeliciteerd met het mooie nieuws dames. 

Welkom voor alle nieuwkomers! 
Gefeliciteerd met de positieve testen! Duimen voor ons allen dat het deze keer goed gaat ?
morgen heb ik de eerste echo. Vind het heel erg spannend. Qua symptomen is alles volop aanwezig, en er komt telkens weer wat bij. Maar dat is natuurlijk geen garantie.. 
ah, wat hoop ik morgen en goed en positief bericht te krijgen! In het afgelopen jaar 2 mk gehad. 
Merk dat mijn partner ook super zenuwachtig is voor morgen. Dat helpt mij natuurlijk ook weer niet J
Groetjes,
annabel 

Hallo allemaal, 
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!☺️
Ah spannend, Annabel! Hopen dat alles goed gaat en je alles goed kunt zien. Veel plezier ook alvast!
Ik heb 13 december pas de echo, a.s. zondag ben ik 5 weken. Ik word alleen wel echt gek van onzekerheid. Hoe controleer ik nou of alles nog goed zit, het goed groeit en het goed gaat? Ik heb nog steeds de buikpijn en pijnlijke borsten, maar verder niets. Zou elke ochtend wel een test willen doen..
Aankomend weekend vertellen we het onze ouders. Dan kan ik er ook eindelijk met mijn moeder over hebben en alles een beetje aan haar vragen wat wel en niet klopt. Misschien kan zij me gerustellen.. 
Pffff wat een gedoe ?Ben er op het werk ook tótaal niet bij met mijn hoofd. Hebben jullie dit ook en gaat dit nog over? Ooit?:p

Hoi allemaal!
Wat leuk dat er een groep juli is op het forum! Gefeliciteerd iedereen die zwanger is! Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben :D en heb 22 december pas de eerste echo. Heel spannend allemaal. 
Heel herkenbaar Mien, ben er ook op m'n werk niet bij en ook de onzekerheid of het allemaal goed gaat. Ben daarnaast heel snel moe. Wat een fijn idee dat je het aan je ouders gaat vertellen, mijn vriend wil er het liefst nog even mee wachten :p, dus wij twijfelen. 
Ik vind trouwens dat je best wel veel niet mag eten. Hoe doen jullie dat als je nog tegen niemand wil zeggen dat je zwanger bent maar wel uiteten moet/gaat met je werk?

Haihai allemaal!
ik heb afgelopen dinsdag positief getest. Hel blij natuurlijk maar het moet nog een beetje binnenkomen geloof ik. Ik vind t altijd nog zo onwerkelijk omdat ik t maar van een testje moet aflezen. Dus ook ik kan niet wachten tot de eerste echo.

Hi dames,
Ik heb net een echo gehad en die was heel mooi!
Je zag een goede vruchtzak met een vruchtje erin.
Ik ben zo blij en opgelucht. Nu 5 weken en 2 dagen.
Ik mag over 2 weken weer, kan nu al niet wachten ;)
Hoe voelen jullie je? Al wat dames misselijk? Ik ben voornamelijk moe en gelukkig niet misselijk, had ik bij de meisjes wel heel erg.( hopelijk blijft het zo)

Terug
Bovenaan