Juli 2018 uitgerekend

Gefeliciteerd allemaal!
Hier uitgerekend op 3 juli! Zeer spannend, want het is onze eerste.
Volgende week de eerste echo om te zien of het hartje klopt. Dan ben ik 8w+4d

Hoi allemaal! 
Lee wat fijn, zo'n goede echo!
Nou, vooralsnog heb ik nog geen last van wat ik nu niet mag eten. Mn voedingspatroon hoeft niet drastisch aangepast te worden. Morgen ga ik eten met vriendinnen en dat vind ik wel lastig. Volgende week ook weer, dus ik kan ook niet 2 weken achter elkaar zeggen dat ik niet fit ben en daarom geen alcohol drink. Volgende week is ook in mijn woonplaats dus een Bob smoes is ook geen optie.
Maar ik wil het ze ook nog echt niet vertellen. 
Jullie nog ideeën? 

Ciri,
Tav je vraag over etentje met werk: heb ik ook gehad. Heb Angegeven dat ik even vegetarisch doe (even een detox voor alle feestdagen die op komst zijn). Heeft bij mij gewerkt. 
MienB,
met virndienen heb ik mazzel gehad. Heb wel gewoon een glas wijn laten inschenken en die regelmatig vastgehouden, het viel verder niemand op dat ik geen refill wilde. Als zij vroegen of ik meer wil, zei ik - ik pak zo wel, even rustig opstarten. En daarna lette niemand meer op, omdat ze al gezellig los waren.
een keer daarvoor weigerde ik alcohol helemaal, dat trok juist veel meer aandacht. Maar je kan altijd nog op antibiotica afschrijven. Heb ik  in de  eerste zwangerschap gedaan :)
succes ;)
groetjes,
annabel 

Hallo iedereen! 

Graag sluit ik me ook aan bij dit topic. Gister een positieve test en de misselijkheid en buikkrampen zijn ook al een tijdje aanwezig! Volgens de berekening op internet zou ik 30 Juli uitgerekend zijn. Ik ben 27 en hopelijk wordt dit ons eerste kindje. Ik vind het super spannend en nog heel onwerkelijk maar ik ben wel heel blij! 5 december eerste afspraak bij de verloskundige, hopen op een mooie echo dan. 

Hoi,

nieuw hier. Vandaag positief getest (3x haha). Dit wordt hopelijk ons eerste kindje. Volgens eigen berekening 25 juli uitgeteld. Spannend! Nog nergens last van, alleen af en toe wat krampen... 
succes allemaal!
groetjes Ro

Hallo allemaal! 

Hier ook een zwangere dame. Volgens mijn eigen berekening ben ik rond 26 juli uitgerekend van onze tweede kindje. Onze zoon is inmiddels ruim 2,5. Bij mijn zoon was ik snel zwanger, ditmaal duurde het negen maanden en iedere maand werd de spanning groter. Maar het is gelukt!

Qua symptomen heb ik alleen pijnlijke borsten en meer honger. Af en toe een wat weeig gevoel in mijn buik. Alsof ik misselijk wordt, maar dat het niet doorzet. Hopelijk blijft het alles goed gaan en mogen we komende zomer ons tweede uk verwelkomen. 

Hoi ladies..

Voor de nieuwe hier,, gefeliciteeeerd!! Ben vanwege drukte even niet actief geweest. Vrijdag heb ik de 1e echo gehad met 6 weken en 2 dagen. En jawelllll we hebben het hartje gezien!!! Wat een speciaal moment, tranen sprongen in mijn ogen! Ivm eerdere miskraam dit jaar krijg ik aanstaande vrijdag nog een echo om te zien of het kindje goed blijft groeien :). Heb vannacht alleen vreselijke pijn gehad in mijn linkerkant van mijn buik, ging echt door de grond van de pijn het hield een half uur aan en sindsdien alleen last van.. beetje raar om te zeggen.. maar mijn uitgang. Mijn ontlasting blijft goed op gang maar drink sinds kort wel weer melk (lactose vrij) nu vermoed ik dat de pijn wellicht daar vandaan kwam maar het blijft een raadsel. 

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Liefs

Terug
Bovenaan