Juli 2018 uitgerekend

Goede avond dames, ik mag me hier ook aanmelden. Vanmorgen 2 duidelijke zwangerschaps testen gehad. Ik ben als het goed is 8 juli uitgerekend. Nu dus 4.1 week zwanger!

Hoi mama-tje,
Ik heb wel meer rare dromen de afgelopen week maar word niet zwetend wakker. Ik heb wel dat ik in een winkel sta en dan het zweet me ineens uitbreekt.

Hoi allemaal,
Ik heb zondag getest en was al goed positief!! Tijdelijke uitgerekende datum is 8 juli. Ik had al ergens het idee maar afgelopen maanden had ik allemaal kwaaltjes dus daar kom ij niet zo ban op aan.. 
Nu nog steeds bruin verlies. Iemand anders dat ook? Net aangemeld bij een.beoskundige. Morgen denk een afspraak maken.

Leuk om verhalen te delen! 

Hoi dames,
Gefeliciteerd allemaal!
Ik hoop volgende week niet ongesteld te worden. Kan niet wachgten totdat het zover is.
Wat is het wachten toch killing zeg!
Wat voelde jullie na de ovulatie? wanneer kwamen de eerste symptomen?

Goedemorgen dames,
Vanochtend positieve digitale test in de handen. 12 juli zou ik uitkomen.. nod is donderdag dus ben voorzichtig blij..
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap, ik schrijf graag mee..

Wil graag mee kletsen. Allereerst gefeliciteerd voor degenen met een positieve test!

Vandaag een test gedaan en die is positief!! Zo blij! Ons 2e kindje zal dit worden. Volgens mijn berekening rond 10 juli.

Ga volgende week VK bellen denk ik voor een afspraak. Voel verder nog niets. Bij onze eerste was ik nogal misselijk in het begin. Hoe zit dat bij jullie? 

Allemaal lastige kwaaltjes’ nu ook nog eens flink verkouden en oorpijn erbij toe maar en alleen maar dorst’ dorst en nog eens dorst.       .

Terug
Bovenaan