Juli 2018 uitgerekend

Gefeliciteerd iedereen!!:)
@Nonare: ik heb ook de 18e een afspraak met de VK, vind het nu al te lang duren;)
@Boomerang; wat fijn dat je al je echo hebt gehad en al weer snel je 2e echo! Super leuk! Zo te horen heb jij nu ook 'weinig'last van kwaaltjes?
Ook ik heb alleen af en toe menstruatiekrampen maar verder geen symptomen.

Even helemaal nog een andere vraag..
Kan iemand mij vertellen hoe ik een nieuwe topic aan maak?!

Beste aanstaande moeders,

Vanuit de Verloskunde Academie Rotterdam zijn wij op zoek naar zwangeren die een korte vragenlijst in willen vullen. De vragenlijst heeft betrekking op vraag gerichte zorg en is onderdeel van het onderzoeksdomein woman-centred care.
We willen met behulp van uw antwoorden onderzoeken of er verschillen zijn in vraag gerichte in verschillende grootte van praktijken (solo, duo, kleine en grote groepspraktijken).

We zoeken vrouwen die NU zwanger zijn om deel te nemen aan de studie. Deelname kost ongeveer 5 minuten. 
De ethische commissie heeft toestemming verleend voor dit onderzoek. Wilt u uw ervaringen kwijt (volledig anoniem) betreft uw eerstelijns verloskundige zorg kunt u door door te klikken naar de link (of deze in uw balk van uw scherm kopiëren). 
https://nl.surveymonkey.com/r/TKC86VS
Alvast heel erg bedankt voor uw tijd en moeite. En delen mag ook!
Vriendelijke groet,
Yvonne Fontein

Wat een leuk forum! Ik heb vanmorgen een facebookgroep aangemaakt (juli mama's 2018) maar dit forum is ook super leuk!

Vandaag hebben wij de termijnecho gehad en ik ben precies 11 weken zwanger.

Leuk om jullie ervaringen te lezen!

Ik heb om 17.00 de eerste echo en ik vind het reuze spannend! De afgelopen weken ben ik enorm misselijk geweest, spuug nog steeds elke ochtend gal, maar verder gaat het op zich weer een stukje beter dan de afgelopen weken. Ik ben nu 10+4 en m'n favoriete spijkerbroek zit al niet meer zo lekker!
De tijd gaat echt enorm traag vandaag, haha! Hoop zo dat alles voor nu goed is. 

Hoi Mama's,
Er is een facebookgroep aangemaakt, onwijs leuk en persoonlijk om het eea te vragen en/of te delen.
De groep heet "juli mama's 2018"
Vergis je niet in " mama's juli 2018 " want deze is duits ;)
Groetjes Lee

Ik lees al een tijdje mee. Ben zelf 15 juli uitgerekend. 
De facevookgroep lijkt mij erg leuk en handig. Maar ik durf mij nog niet aan te melden. Ben nog erg afwachtend over de hele zwangerschap. 

Terug
Bovenaan