Juli 2018 uitgerekend

Geduld is niet mijn sterkste kant ?
Getest, en ben zwanger!!
Via een site berekend wanneer ik ben uitgerekend en kom op 14 juli.
Marleen ik heb je ook een mail gestuurd!

Hoi Hoi
Ook positief!!! Mega happy! 10 juli uitgerekend!
Wordt ook graag lid van de Facebook groep.
@Marleen ik heb je een mailtje gestuurd. 

Groetjes Roos

Hoi Hoi

Groetjes Roos

Hoi Hoi

Groetjes Roos

Hoi Marleen’ het is nog steeds niet gelukt ik begrijp er zelf ook niks van. 2 maanden geleden zat ik in de Mei groep’ en verder is er niks veranderd. Is er nog een andere manier om in de groep te komen ?       .

Hoi dames 
Ik mag me sinds vandaag ook hier melden. Ben als het goed is nu 26 dagen zwanger . Vandaag mn NOD maar werd vanmorgen opeens zo misselijk dus meteen getest en daar stond heel duidelijk zwanger.
Super leuk voor mij mn eerste kindje voor mn vriend niet. 
Ik zal ook een mail sturen. 

Hallo allemaal,
ik verwacht pas zondag mijn NOD. Maar ik had zomers het gevoel dat het raak was, en ik kon niet meer wachten dus ik heb gister (donderdag) al een test gedaan! En er was al een streepje te zien! Wel maar heel licht.. maar overal waar ik op internet zoek staat een streep is een streep! Zeker als je zo vroeg test.. vandaag maar weer gewacht en moren nog een keer testen en hopen op een duidelijkere streep en hopen dat ik inderdaad echt zwanger ben!! Ik had berekend dat ik dan12 juli ongeveer uitgerekend ben! Super spannend!! 
Alle andere ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Hoi allemaal, 
Ten eerste gefeliciteerd! Mijn cyclus is niet heel regelmatig, laatste ongi 3 okt, vandaag getest en positief. Dus waarschijnlijk 10 juli.

Terug
Bovenaan