Juli 2018 uitgerekend

Goedemorgen Dames
Vrijdag 2 keer positief getest
Naar 2 jaar eindelijk een positieve test.
Kon mijn geluk niet op.
Sinds gister nacht lichtelijk bloedverlies.
Nu nog steeds. Hopen dat dit snel stop. Word er zo onzeker van.
Zo bang dat het mis is, of gaat.
Probeer positief te blijven, maar valt niet mee.

Nog iemand die hier die dit heeft?

Hi Monatj,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik lees net bij week 6 dat een bloeding in deze periode gewoon nog een innesteling of een gesprongen bloedvaatje kan zijn. 
Hoever ben je? Heb je al een echo gepland?
Gr. Lisanne

een dubbel gevoel,
heel blij net zwanger, maar ook vreemd een week geleden mn (oud)tante 66jr. Afgegeven..
Hoe vertel ik dit straks aan mn ouders en opa en oma..zo dubbel..
Proberen te genieten van de tijd die komen gaat..
Als alles goed mag blijven gaan ben ook ik 6juli uitgerekend! 
En ook ik heb een mailtje gestuurd voor de facebook pagina

Gefeliciteerd aan alle aanstaande mama's en papa's!

Gefeliciteerd allemaal!!! 

Volgens mijn eigen berekende datum ook 4 juli uitgerekend! 
21 en 23 november de eerste afspraken bij de vk!

Hallo Lisanne
Lees heel veel opt net erover. Misschien wel teveel.
Ben nu 5weken. Echo nog niet gepland..morgen bel ik.
Hoe blij ik vrijdag was, zo onzeker en bang voel ik me nu.
Spannend ?

Hi,
ik ben nu volgens mijn eigen berekening bijna 6 weken. Ik weet sinds 24 okt dat ik zwanger ben. Dat was dag 27 van mijn cyclus en voelde het al een beetje dat ik zwanger was. Had een licht streepje maar had in de middag getest en het was nog vroeg. Een week later een knaltest.
Ik ben niet echt zorgeloos maar heb hiervoor al twee keer een zwangerschap gehad die misging. Die waren beide dit jaar. Een in maart en een in juli. Ik ben dus niet echt onbezorgd. De eerste keer hadden we Een hartje gezien met 6 weken en toen ik weer terug ging met 9,5 week bleek het vlak erna mis te zijn gegaan. Tweede keer met 6 weken een leeg vruchtzakje.
Deze keer heb ik een afspraak voor de echo met 6,5 week ongeveer. Ik probeer positief te zijn maar probeer ook nergens op te rekenen. Ik ben het vertrouwen wel een beetje kwijt na die twee keer.
Ik was alle keren wel direct de eerste of tweede maand zwanger. Dus dat is het probleem niet. Maar ik ben erg benieuwd naar de echo.

Gefeliciteerd meiden!

Ook ik mag mij melden! 28 okt eerste positieve test en vorige week vrijdag 4 dagen na NOD knalde die!! Ook ik ben niet echt gerust daar ik begin dit jaar een miskraam heb gehad. Ik had toen nergens last van en teste ook pas heeeel laat positief.
Nu echter ... pffff misselijk, ontzettend volle zware grote borsten met blauwe aders. Moe, maar ik maak mij toch wel zorgen om de buikpijn.
Herkent iemand dit? Buikpijn alsof je ongi bent? Lig er in de nacht wakker van echt te krioelen van de pijn, duurt maar 5 min dan is het weer weg. VK zei dat het kan komen door groei baarmoeder in combinatie met de darmen. Heb 17 nov de eerste echo!! Spannend!!!!! 

Terug
Bovenaan