Juli 2018 uitgerekend

Dankjewel Mountaintje,
vanochtend nog eens getest een gelukkig weer een 2e streep te zien!  Nog steeds niet heel erg donker maar ben dan ook nog steeds erg vroeg met testen.. na het weekend ga ik contact opnemen met de verloskundige. Dit wordt ons eerste kindje en ik vind het heel erg spannend! Ben super blij!

Hi Meiden,
Hier ook een positieve test na in augustus een miskraam te hebben gehad.
20 nov de echo en 30 nov VK. Voor alsnog weinig symptomen (net als vorige keer) en wordt er erg zenuwachtig van! Alleen voel ik dat mijn baarmoeder is gegroeid. Verder dus geen ziek zwak en misselijk of gevoelige borsten oid.
Fingers crossed dat deze keer goed gaat! 2 juli zou de due date zijn, uitgaande van een 28d cyclus.
Duim voor jullie allemaal dat het goed gaat!

Ik meld mij hier ook! 25 oktober een positieve test gehad en ik ben nu 5 weken. 2 juli is mijn zelf uitgerekende datum. Ik heb pas 13 december de eerste echo dus moet nog heel lang wachten. 
Mijn zus heeft al 2 miskramen gehad, eerste zwangerschap ging al vrij vroeg mis, 2e heb ik een heel leuk nichtje aan over gehouden en de 3e is helaas ook weer misgegaan, kindje had trisomie. Dus ik vind het allemaal best spannend. Natuurlijk is het bij iedereen anders maar toch.
Ouders en schoonouders hebben we het al verteld, mede hierom. Mocht het mis gaan heb ik in elk geval steun. Zus in kwestie gaan we het morgen vertellen.
Ik heb last van misselijkheid, pijnlijke borsten en ben enorm enorm warrig en vergeetachtig.. Het is bijna irritant :p

Hè dames! 
Ik mag mij eindelijk aansluiten op dit forum.
ik heb net een digitale test van clearblue gedaan, 
en ja hoor, 1-2 weken zwanger! Zo gehoopt, maar stiekem toch weer teleurstelling verwacht. 
Volgens mijn eigen berekening 13 juli uitgerekend. 
Ik heb niet heel veel last van kwaaltjes, behalve zere borsten en zo af en toe hele hevige krampen. 
Maar wat heb ik dat er voor over! Er zit een wonder in mijn buik! Ik kan het nog steeds niet geloven 

Hoooi feestje hier :)
na 2,5 jaar proberen en 3 IUI hebben we dan eindelijk een positieve test is handen. Zo onwerkelijk!
Heb geen kwaaltjes of iets, maar wist het de ronde eigenlijk gelijk al. Zo gek! Maar wel heeeeel welkom

ik wil ook wel in de facebookgroep. Volgens mij kun je mij vinden op Facebook.com/jildou

Hoi dames,

Altijd fijn zn forum en die ook nog eens up-to-date is. 
Vorige week en positieve test gehad en volgens de berekening zou ik dan 6 juli uitgerekend zijn! Wat een spannende tijd komt er weer aan okal is het ons 3de kindje.
24 november de 1ste echo kijk er zo naar uit, maar wat me zorgen maakt is ik voel me totaal niet overdreven zwanger, ben vermoeid en gevoelige borsten meer niet, iemand die dit herkend?

Groetjes lindsay

Hoi dames,

Altijd fijn zn forum en die ook nog eens up-to-date is. 
Vorige week en positieve test gehad en volgens de berekening zou ik dan 6 juli uitgerekend zijn! Wat een spannende tijd komt er weer aan okal is het ons 3de kindje.
24 november de 1ste echo kijk er zo naar uit, maar wat me zorgen maakt is ik voel me totaal niet overdreven zwanger, ben vermoeid en gevoelige borsten meer niet, iemand die dit herkend?

Groetjes lindsay

Terug
Bovenaan