Juli 2018 uitgerekend

Volgens mij hoeven de symptomen niet echt iets te zeggen. Ik had vorige keer wel symptomen toen het niet goed zat. En nu heb ik ze ook. Begint nu een beetje te komen. Pijnlijke borsten vooral in de avond en vlagen van misselijkheid. Maar vooral moe en heb hoofdpijn gehad dat is nu wat minder gelukkig.
Maar volgens mij kun je, jezelf helemaal gek maken. Maar het enige wat je kunt doen is de echo afwachten. En dan weet je pas meer.
Maar ik ben zelf ook erg onzeker dus snap jullie gevoelens van onzekerheid. Ik had vorige twee keer die menstruatiepijn ook licht al vanaf het begin. Deze keer voel ik het maar heel zelden. Maar volgens mij zegt het allemaal heel weinig.

Hey Boomerang,
Hier hetzelfde! Ik heb dan maar 1 afgebroken zwangerschap gehad maar weiger te geloven dat het goed zit tot ik het echt zeker weet. Veel te bang voor weer een teleurstelling dus het is gewoon een kwestie van zelfbescherming.
Ik duim voor je!

Hier ook last van die krampen hoor! Nog 2 weekjes en dan echo. Volgens mijn eigen berekening zou ik dan precies 8wk zijn en bij de vorige ging het bij iets meer dan 7wk mis. Houden het spannend ?

Ik moet nog 6 dagen geduld hebben. Ik ben dan iets van 6,5 week. De verloskundige zei je mag met zes weken. Maar vorige twee keer dacht ik steeds 6 weken te zijn en dan moest ik terugkomen omdat er nog geen hartje te zien was. Dat is super irritant. Dus ik denk ik schuif hem een paar dagen verder naar voren. Toch iets meer kans op een duidelijke echo. Maar het is nog vroeg natuurlijk.
Ik vraag me alleen wel af of ik wel gerust kan zijn als ik een goede echo heb gehad of dat die onzekerheid voorlopig nog bij me blijft. Dat zou wel de blijheid die je eigenlijk moet voelen een beetje verpesten, voor mij in elk geval

Hoi allemaal,
wat leuk om te lezen van iedereen! Ik ben nu 5 weken zwanger, vorige week een positieve test gehad. Veel sneller dan verwacht maar enorm blij mee!
Ik voel me goed, behalve dat ik er vermoeid ben en steken in mijn onderbuik heb alsof ik ongesteld moet worden.  En de pijnlijke borsten zijn ook aanwezig!
Vermoeidheid, het niet in slaap komen en de onrustige nachten waarin ik veel wakker word vind ik nog het ergst. Hebben jullie daar ook zoveel last van?

Hallo dames, 
Ik ben na 26 pogingen (met wat hulp in het ziekenhuis) eindelijk zwanger van ons 2de kindje. 
Volgens de berekeningen op 4 juli uitgerekend.  Helaas sinds 2 dagen enorm misselijk.  Bij mijn vorige zwangerschap tot week 16 ook last gehad van hyperemesis gravidarum dus ik bereid me voor op het ergste.  Ondanks dat erg dankbaar dat het eindelijk gelukt is en nu duimen dat alles goed gaat. 

Allemaal een fijne zwangerschap! 

Hoi dames,
Ik ben 5 weken en 1 dag zwanger. Gisteren bij de HA geweest verwikst mij door naar de gyn ivm meedere miskramen die ik heb gehad. Ook vaak moe fietsen gaat nog wel maar is vermoeiend. Volgens berekening ben ik 9 juli uitgerekend. Dus ik hoop dat het goed gaat.

Geniet van jullie zwangerschap en doe vooral rustig aan.

Terug
Bovenaan