Juli 2020

@eva93 ik herken je gevoel het is hier even iets minder geweest, maar een paar dagen later is het gewoon weer teruggekomen. Dus wie weet komt het terug of heb je geluk en was dit het ;-)

@eva93 ook ik herken het zeker. Ik voel me ook heel onzeker. Heb in de eerste week dat ik ongesteld moest worden 6 testen gedaan en allemaal positief. Maar ik vind het nog maar moeilijk te bevatten. Maandag hebben wij eerste echo (nu 6+6), maar vind het wel spannend. Ben de afgelopen weken ook heel misselijk geweest en vermoeid en pijnlijke borsten. Maar bij mij was het vandaag ook veel minder. Dat zijn momenten dat ik toch ineens ga twijfelen of ik wel zwanger ben (misschien heel stom). 

@pompoentje en @Mar loes, jaa alle zorgen waren inderdaad gelukkig voor niks? gisterochtend eerste echo gehad en daar was een super mooi hartje te zien ❤️ Ben ook iets vooruit gezet dus ipv 9-7 nu 5-7 uitgerekend☺️

Positief getest ondanks spiraal. Vorige week eruit laten halen. Gelukkig is dit goed gegaan. Dus ik sluit mij wel aan bij deze groep. Als alles gaat zoals het hoort te gaan dan komt mijn 2e in Juli.

Heb al een dochter van 11. Dus is het echt wel een hele tijd geleden. En.... dit is toch weer een tikkeltje anders dan toen. Dit voelt een beetje als opnieuw de eerste keer.

Echo moeten laten doen wegen het verwijderen van de spiraal. Maar zie dat er nog geen kleintje te zien is. De gynaecoloog had mij hier verder niet over gerustgesteld. Dus beetje zorgen erover. Kan iemand mij hierover geruststellen. Heeft iemand hier ook ervaring mee??

Ik ben ook in juli uitgerekent, alleen is dat ook nog wat voorzichtig. Eerder is het al fout gegaan dus ik kijk nu met lichte zenuwen uit naar de eerste echo volgende week vrijdag. 
Ik ben al moeder van twee oudere meiden en het is drie jaar geleden dat we dus besloten voor nummer drie te gaan. Tot op heden was dit nog niet gelukt.
Ik ben nu 7 weken en eerder ging het al wel eerder mis. Ik ben alleen niet zo misselijk en heb weinig kwaaltjes was dan weer niet persee goed hoeft te zijn. Kortom ik moet de echo maar even afwachten volgende week.
Ik ben op 10 juli uitgerekent en dat is op mijn eigen verjaardag. Erg bijzonder ook al is de kans natuurlijk klein dat het excact die dag word.
Nou dames gefeliciteerd allemaal en met zijn allen duimen.

[quote quote=10265997]Spannend zonnebloem.. Vind de weken te langzaam gaan nu.. haha.. Wij hebben 10 december de 1e echo en dan 24 december de intake.. maar wil ivm mijn verleden bij de 1e echo vragen of ik in de week ertussen nog extra controle kan krijgen.. Hier nog weinig symptomen af en toe vlaag van misselijkheid..[/quote]
Ja ik heb ook een verleden en inderdaad dus ook een extra echo gevraagd. Was eigenlijk vanzelfsprekend voor de verloskundigge ook. Die heb ik dus komende vrijdag wanneer ik excact 8 weken ben.

Ik zou er gewoon om vragen hoor.

Terug
Bovenaan