Juli 2020

Mag ik mij hier ook melden?
Ik heb gister de eerste echo gehad. Ik dacht 8+6 te zijn maar op de echo te zien was het pas 5/5+5. Ik had pas heel laat een positieve test, en tussendoor nog een bloeding. Waarschijnlijk heb ik dus een late eisprong en innesteling gehad. Die bloeding was waarschijnlijk een innestelingbloeding. Over 2 weken weer een echo om te kijken of het vruchtje gegroeid is, anders kan het ook nog een miskraam zijn. Verloskundige dacht dus meer aan een late eisprong en hoefde me voor nu geen zorgen te maken, maar is toch nog wel even spannend nu... Al voel ik me op en top zwanger. Heb al flink last van symptomen, en jullie? 

Wat leuk wat meer berichtjes! Welkom allen. 

Gebruiker10182257 Oh wauw! Dat is nog even spannend dus. Hopelijk kan je beetje naast je neer leggen. Hebben ze ook denk nog niet iets zien kloppen qua hartje?
Ik heb vooral last van darmen die naar boven aan verplaatsen zijn. En mijn banden als ik hele dag druk ben geweest. 

Hoi allemaal,
Ik sluit me ook aan! Ik heb pcos en ben in oktober begonnen aan mijn eerste ronde chlomid. Op dinsdag 29 oktober (4 dagen voor mijn NOD) heb ik voor het eerst licht positief getest. Inmiddels ben ik bijna 5 weekjes!
Volgens mijn berekening zou ik 10 juli uitgeteld zijn. Mijn eerste echo is 22 november via de gynaecoloog.
Buiten lichte buikkrampen om weinig tot geen symptomen...

Hi allemaal ik ben nu 4 weken zwanger. Afspraak met de verloskundige is al gemaakt en de eerste echo is 5 december ! Nu heb ik wel heel licht slijmerig roze verlies bij het afvegen. Ik las dat dit er bij hoort maar het maakt me dan toch een beetje bang .. iemand anders hier ervaring mee ?

Zonnebloem 90 ze konden inderdaad nog geen hartje zien. Moeten dus echt afwachten. Al had ik 17 oktober getest en toen had ik nog een negatieve test, daarna heb ik een bloeding gehad waardoor ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Achteraf is dat waarschijnlijk dus een innestelingbloeding geweest. Dit zou dus allemaal wel kloppen met dat ik dan nu 5/5,5 week zou zijn. Daarom maakte ze zich niet echt zorgen maar ze moest het wel benoemen dat het ook mis ook gaan. Maar het is nu meer dat ik het zelf wel spannend vind. Het is toch mijn eerste zwangerschap, dus alles is nieuw en weet dus ook niet wat normaal is om te voelen enzo. 
Heb zelf al bijna 2 weken zo nu en dan last van kramp in m'n baarmoeder, hoofdpijn, duizelig, erg moe,  borsten zijn gegroeid en doen pijn, begin nu ook 's ochtends misselijk te worden. Dus wat dat betreft genoeg symptomen, haha. 

Jeuj hier ook rond eigen berekening 9juli uitgerekend. 
Erg spannend want afgelopen mei een missed abortion gehad. Gecurreteerd en uiteindelijk nog een keer dmv hysteroscopie. 
4 maanden later,  heel voorzichtig blij, en duimen draaien dat het goed zal gaan. 
Erg onzeker na wat ons is overkomen, zeurende buikpijn, erg moe en verder okee. 
Al een zoontje van 2,5 jaar

Ik ben zwanger van me eerste kindje. Uitgerekende datum als ik het goed heb berekend op 10 juli. 
Merk dat ik het allemaal nog niet kan geloven haha. 
Als er een app groepje komt heb ik ook zeker intresse 

Terug
Bovenaan