Juli 2021

Hi dames,

Ook ik heb positieve testen en naar eigen berekening zal de uitgerekende datum 16 juli zijn, mijn eigen verjaardag is 20 juli.

Momenteel rond de 5 weken en de eerste echo op 7 december.

Heel spannend allemaal. Ik ben 34 jaar en het is de eerste poging gelukt, dat hadden we niet verwacht. Eerste dagen waren echt een shock.

Gisteren en vanmorgen wel wat roze
Afscheiding maar we houden de moed er in. Vriendinnen klinkt dit niet onbekend. Soms wel fijn om de laatste te zijn.

Ik heb alleen een beetje pijnlijke borsten maar dit heb ik het hele jaar door bijna, alleen nu op andere plekker. Voor de rest 0 klachten dus ik voel me gezegend.

Gefeliciteerd nieuwe dames!

@Kim, ohh, herkenbaar. Mijn verjaardag was bij de eerste met 40+5, gelukkig met 40+4 bevallen, dus net geen dubbele verjaardag.

Hoii meiden,
Gefeliciteerd meiden. Hopelijk mag alles goed gaan bij iedereen. Hier ook een positieve zwangerschap test. Na bereiking 16 juli. 30 november eerste echo. Heb een zoontje van augustus 2019. 
nientje 

Gefeliciteerd Ladies!

Ik ben als het goed is uitgerekend op 12 juli. Volgende week 26-11 eerste echo in mijn 8e week. Vind het rete spannend want heb nog niet echt last van de bekende symptomen. Enkel afentoe gevoelige borsten en leeg gevoel in mijn maag. Het is mijn eerste zwangerschap dus mijn hoofd is continu aan het ratelen!

Gefeliciteerd dames!

@Lenaatje, dat gevoel ken ik, maar gisteren sloeg dat ineens om. Ik vind het papier van de post ineens raar ruiken, heb al een aantal sprintjes moeten trekken naar de wc en een normale portie ontbijt/lunch/avondeten krijg ik ineens niet meer weg.

Hee Nientjeee, hebben wij niet ook gesproken voordat je zwanger werd van de eerste? Jij hebt ook PCOS toch? Grappig om nu tegelijk zwanger te zijn!

Wederom, ook begin juli

Momenteel alleen nog geen roze wolk: misselijkheid, pijnlijke borsten en ooohzo moe. Dit is echt kei hard doorzetten.

Daarnaast hebben we het nieuws vertelt aan de directe kring, de meesten houden prima hun mond... Maar ik ben echt link en volledig gefrustreerd, want er zijn er dus ook die het doorvertellen (nadat we nadrukkelijk hebben gevraagd dat niet te doen) en dat even luchtig over de app aan ons mededelen. Ik voel mij zo machteloos, we hebben pas 2dec de eerste echo, het nieuws lijkt als een lopend vuurtje te gaan...

Terug
Bovenaan