Juli 2021

Ik had met 6 +1 ook echo na 2 miskramem. en was gelukkig al een kloppend hartje te zien. eerste x was het al mis voor de echo. en 2de x leeg vruchtzakje. dus was super blij nu. maar toch nog heel voorzichtig blij. heb nu maandag over 2 weken de 2de echo. 

Ik heb even een nieuwe FB groep aangemaakt. Vind het wel leuk om lekker te babbelen en verhalen te vertellen.
Is een privé groep, maar volgene mij werkt het wel via deze link:
https://www.facebook.com/groups/739263306797209/?ref=share
Mocht het niet werken kijk ik even naar de instellingen! 

Gefeliciteerd aan iedereen hier!

Hier ook zwanger, ik denk 13 juli uitgerekend. Moet echt nog even wennen aan het idee! Maar ik voel me gelukkig heel goed.

Ik zou graag in de WhatsApp groep willen, hoe kan ik erbij?

@Deeehv, ja, ik dus eigenlijk in mei 2019... Maar als ik dat invul heeft het systeem door dat ik niet meer zwanger ben, dus dat kan niet. De dag van de bevalling invullen zou betekenen dat ik nu al zo'n beetje op bevallen sta, maar dan kan ik me tenminste inschrijven bij een verloskundige. En het systeem van mijn verloskundige is dus niet zo hip dat ze iets kunnen met een verwachtte ovulatiedatum, en een valse datum opgeven vind ik ook gewoon raar.

Ik heb vandaag een paar drupjes bloed verloren. Pffft, ik weet dat ik dat bij mijn zoontje ook had, en dat het echt nog maar een paar druppels zijn, geen gekke krampen ofzo. Maar sinds ik het gezien heb spookt het toch door m'n hoofd... Laat het maar snel vrijdag worden voor de echo...

Hallo allemaal,
Ik zat afgelopen zaterdag ineens volkomen verbaasd met een positieve test in handen.
Was poging 2 voor een tweede kindje, mijn dochtertje is net 3 geworden. De vorige keer hebben we er 6 mnd over gedaan dus ik had t nu zo snel nog niet verwacht! Het voelt zo onwerkelijk nog.
Ik ben wel super moe en slaap ook slechter, en pijnlijke borsten. Dat herken ik wel echt van de vorige keer.
Als ik het goed heb uitgerekend dan verwacht ik deze kleine rond 20 juli. Op 8 december pas de eerste echo, vind t zó spannend dat afwachten en nog even niks zeggen... dus van daar dat ik hier even mn ei kwijt wilde ?

Hoi allemaal,
Na een behoorlijke tijd (wel onder een jaar gelukkig) eindelijk zwanger! Uitgerekend op 6 juli, pin me er nog niet op vast haha, en 24 november eerste afspraak.
Ik heb last van misselijkheid met vlagen en heb echte energie-dip momenten maar dat heb ik er heel graag voor over!

Hallo allemaal,

Ik ben rond 7 juli uitgerekend van ons eerste kindje! Heel erg spannend allemaal... Lijkt me leuk om in zo'n Facebook of Whatsapp groep wat meer te kunnen delen.
Vorige week de eerste echo gehad, en een kloppend hartje gezien. Nu durf ik het te gaan geloven :D

Terug
Bovenaan