Juli 2022

Spannend Elizabeth!
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt! Het kon alleen digitaal.... Eerste optie 7 december.
Maar prima dan zou ik 8 weken zijn.... Hopelijk een goede echo en weinig stress om er überhaupt geen te gaan tegen die tijd.

Gefeliciteerd allemaal! Ik mag mij ook bij jullie groepje melden. Ben op dit moment 5+3 dagen zwanger van ons tweede kindje, 25/7 uitgerekend. Dit is mijn vierde zwangerschap. Wij durven nog niet helemaal blij te zijn tot wij een goede echo hebben gehad. Gezien mijn geschiedenis mag ik gelukkig aankomende dinsdag al langskomen voor een echo. Super spannend! Ik hoop op een goede en voorspoedige zwangerschap voor iedereen.

Wij zijn ook zwanger van een 2e. Onze zoon word in juli 2 jaar! Super leuk een juli kindje!
Bestaat er al een privé Facebook groep die niet al te groot is?☺️

Wij hebben vanavond de eerste echo.. blijft toch altijd weer spannend. Al ben ik zo ontzettend misselijk de hele dag dat t niet anders dan goed kan zijn ??

Zijn er al anderen die de eerste echo hebben gehad?

Jazeker eerste echo gehad afgelopen week was iets korter dan ik dacht. Nu volgende week weer een echo. Vooral om me gerust te stellen dat het na miskraam hiervoor nu goed gaat. Was erg misselijk, is nu minder vooral nog maagzuur. Maar merk dat ik de misselijkheid terug wil alsof dat meer zekerheid geeft. Pff blij als het volgende week is.

Spannend! Hoeveel dagen ben je teruggezet Elisabeth? Fijn dat je volgende week terug mag komen toch extra geruststelling.

Hoe was de echo gisteren?

Ik mag volgende week.... Dus nog even wachten. Het is in t ziekenhuis en mijn mag niet mee. Vind ik toch wel een ding...

Hoi allemaal,
Ik maak me toch een beetje zorgen over m'n zwangerschap... Op 14/11 was ik 8 dagen overtijd. Deed ik dan ook een test en die was onmiddelijk positief. Bloed laten trekken de dag erna (15/11) en HCG stond op 4301. Dat wijst op ong 5/6 weken zwanger. Ik ben uitgerekend voor 17juli. Nu ik plan een afspraak bij de gyn, die was dus gisteren(1/12). Normaal zou ik dan aan 7 weken moeten zitten... Bleek dat ik volgens de echo maar aan 6+1 zat en ook nog geen hartslag. De gyn deed er ook heel vervelend over, zo van ja ik heb een beetje onaangenaam nieuws voor jullie... Ik schrok me rot. Nu ja ik mag volgende week dinsdag terug gaan voor nog een echo maar ze heeft er precies niet zo n goede hoop op. Ik voel me zooo rot... Dit is m'n 2e zwangerschap, m'n eerste was nu 12 jaar geleden (toen was ik 17) en daar heb ik een flinke zoon aan overgehouden van nu bijna 12. Nu ben ik net geen 30. M'n man heeft dit in z'n vorige relatie ook meegemaakt maar toen was het 3 keer mis en hij zag hier zo van af. Vandaag kon hij wel janken en ik voelde me ook zo slecht. Kan dit nog goed komen? Ik maak me zo zorgen ...

Terug
Bovenaan