Juli 2023

Ik ben rond 20 juli uitgerekend! Eerste kindje :) Op 2 december de eerste vitaliteits echo omdat ik in juni en september dit jaar een miskraam heb gehad. De dagen aftellen tot de echo maakt me wederom gek haha.
@charlotte hoe kan jij je de rust vinden met deze zwangerschap na 2 miskramen ? 

@MooisVindenweSamen. ik herken je bezorgdheid. ik heb afgelopen maandag eindelijk mijn eerste echo gehad ( van mijn 2e kindje) en was was ook echt spannend na een miskraam, maar gelukkig is deze keer alles goed dus ben dolgelukkig. 
wanneer heb je je echo? heel veel succes 

@alison ohh wat fijn zeg, dat zal een opluchtinf zijn geweest. Mijn echo is 2 december in de ochtend. Ik ben blij voor jou :) Even afwachten dus. Hoe kon jij de rust bewaren deze zwangerschap tot aan de echo?
Eerste miskraam was met de eerste echo vastgesteld, maar ik voelde al dat het niet toed zat omdat mn klachten waren verdwenen en ik 2x bloedverlies had. 2e miskraam was met 5,5 week. Dus nu bij 4w+5d let ik overal heel erg op. Probeer mn hoofd koel te houden, zie gelulkig steeds meer artikelen en podcasts die zeggen dat klachten niet bepalend zijn voor het goed of niet goed verlopen van een zwangerschap, maar toch. Nu de dagen aan het aftellen en fingers crossed dat dit kindje wil blijven.

Hier vrijdagochtend de eerste echo maar ben al 2 dagen zo ?ziek.
ik weet gewoon niet wat ik er aan kan doen heb al gemberpillen gehaald het is zo vervelend,
hoop dat dat snel over is.

@ Mjosje, bij mij helpt de hele dag verse gember thee drinken en ondanks dat ik  niet wil eten de hele dag kleine beetjes eten, dan gaat het redelijk met de misselijkheid. 

@mooisvindenwesamen bij mij was het bij de 7 weken en ook ongeveer 4,5 week. je wordt dan toch onzeker. Rust bewaren was erg lastig , ik checkte mn ondergoed en wc papier echt bij elk toiletbezoek en droomde ook heel veel over bloedingen het waren dus echt wel lastige weken. Gelukkig voelde ik me goed beroerd waardoor ik er toch maar zoveel mogelijk op probeerde te vertrouwen. daarbij kun je ook niets anders dan afwachten :)  bij hoeveel weken heb je nu de echo op 2 dec? ik wens je heel veel succes en probeer op je lichaam te vertrouwen. Good luck! 

Terug
Bovenaan