Juli 2023

@alison dankjewel voor het delen. Ergens toch altijd wel fijn om te horen dat je niet de enige bent die dit meemaakt en er op een bepaalde manier instaat met weer een nieuwe zwangerschap. Ik check inderdaad ook continu ondergoed etc na toiletgang haha.
Bij de eerste echo staat voor nu dat ik 7+1 ben! Ik houd via het forum wel bij hoe het me af gaat allemaal. 

Wij hadden vorig weekend een positieve test, nog maar pril zwanger dus. Ik denk ergens rond 23 juli uitgerekend. Op 13 december pas de eerste echo, wachten duurt lang. ?
Dit is ons 3e kindje. Bij de vorige twee zwangerschappen was ik flink ziek 9 maanden lang. Ik merk dat ik nu nog maar minimale kwaaltjes heb en vraag me elke dag af wanneer het misselijk zijn en spugen gaat beginnen. Ik geniet er maar van zolang het goed gaat...

Ik zit nu op 6+1 
Behalve wat buikpijn af en toe. 
En moe de hele dag ( maarja nog een dreumes rondlopen dus was al moe haha)

Heb ik verder niet echt ergens last van nog. 

(Even afkloppen wel)

Hoi allemaal, ik meld mij ook voorzichtig,
afgelopen weekend zou ik met vriendinnen naar een carpaccio restaurant gaan, omdat ik in september ben gestopt met de pil en nog niet ongesteld was na de eerste keer half oktober getest, en die gaf positief 3+ aan
had ik nog niet verwacht omdat ik ook al 35 ben maar wel erg gewenst! Dat was voor mij dus geen carpaccio...
Verder eigenlijk geen klachten alleen moe en wat krampjes soms. 12 dec eerste echo!

@appeltje fijn dat je nog geen klavhten heb als je die voorheen elke keer zo extreem hebt gehad!
@eline ik heb ook  nog niet echt ergens last van. Word alleen wakker met enorme honger elke dag. Geen overgeven maar ben er wel ff slecht van aan haha.  

Gefeliciteerd Qira! Jij mag ook nog even wachten tot de eerste echo. Spannende weken zo vind ik. 
Hier gaat het best wel goed. Moe en af en toe wat misselijk, maar vooralsnog is het goed te doen. 

Gefeliciteerd! Wij hebben 13 dec eerste echo. Dinsdag ochtend positieve test. Ben sinds maandag misselijk de hele dag door.
2e zwangerschap

Pff zeker spannende weken!
gister avond wat bloedverlies, werd daarna bruin en vannacht/vanmorgen niks meer, maar ik schrok er wel behoorlijk van. Ik was aan het werk en moest echt ff goed m'n gedachte bij het werk houden..

Terug
Bovenaan