juli mam's!!!

hoi meiden,

Mijn naam is Diana en ben 25 ik schrijf hier onder de naam Bambi. Ben vandaag 6 wk en 1 dag zwanger van ons 1e wondertje en dus als het goed is uitgerekend op 14 juli 2008. heb totaal geen klachten, althans geen erge. Ben alleen wat moe en soms wat misselijk maar ik bedoel ik hang niet kotsend boven me plee.hihih

Ik heb niet echt een angst. Ik heb wel een gevoel dat alles goed gaat van binnen en ben dus volop aan het genieten. Ben afgelopen vrijdag bij de ha geweest en die vertelde me dat ze bij de vk bij ons op het dorp bij 9 wk al een echo doen. heb al een mail gestuurd voor een afsoraak ,maar ze reageren niet. ff kijken of ik ze anders kan bellen, maar dat kan dus alleen op bepaalde tijden en dan ben ik presies aan het werk grrr. Maar komt goed.

ik wil iedereen heel veel succes wensen met jullie zwangerschappen en dat iedereen volgend jaar een gezonde baby op de wereld mag zetten.

xxx

Ik ben 23 jaar.
Mag 27 november naar de verloskundige en ben vandaag 7 weken en 4 dagen zwanger van ons eerste wondertje!

Ik mag niet klagen want heb op het moment nergens last van! Ja, alleen onzekerheid!

Ik hoop voor iedereen dat ze een fijne zwangerschap   zullen hebben zonder al te veel onzekerheid! En allemaal gezonde kindjes  natuurlijk in juli!

Liefs

Hoi allemaal,

Ik ben Nienke, nu net zwanger van ons tweede grote wonder. Daan is nu 11 maanden en heeft 3 jaar op zich laten wachten. We zijn dan ook enorm verbaasd dat het nu na een paar maanden "proberen" (we waren er niet echt mee bezig eigenlijk) alweer raak is.
Ik lees bij velen de angst voor een miskraam, in principe ken ik die wel omdat ik bij Daan tussen week 6 en 10 steeds oud bloed verloren ben, dan zit je echt niet meer lekker. Gelukkig heeft de huisarts me doorverwezen naar de gynaecoloog voor een echo want de verloskundigen vonden dat ik maar moest wachten tot de 12 weken echo, terwijl zij toch moeten weten hoe onzeker je je kunt voelen. Maar alles is gelukkig goed gegaan, wel een vrij zware zwangerschap gehad die is geeindigd met een volkomen stuitligging en na volledige ontsluiting alsnog een keizersnee. Maar gelukkig heb ik er geen trauma's aan overgehouden en ben ik heel benieuwd wat deze kleine voor ons in petto heeft.
Om eerlijk te zijn kan ik me op zich wel voorstellen dat veel van ons onzeker zijn over een eventuele miskraam, ik ken het van de vorige keer, maar heb me voorgenomen om er deze keer met veel vertrouwen in te staan. Ik weet het net 2 dagen, ben nog steeds niet helemaal gewend aan het idee maar deze kleine is zoooooo gewenst, dat gevoel gaat zeker nog komen.

Ik ben Koekeltje en ik ben 23 jaar en getrouwd. We zijn inmiddels 5 weken en 6 dagen zwanger van ons 1e wonder! We zijn 19 juli 2008 uitgerekend. Ik ben erg dankbaar dat het bij ons ook snel is gegaan, ik was na 3 rondes al in verwachting na het stoppen met de pil!

Ik voel me goed, heb dagen dat ik echt geen energie meer heb, maar er zijn ook dagen dat ik me gewoon fit voel, dus dat wisselt nogal. Ik moet wel met het opstaan uit bed, meteen even wat eten, want anders zit het niet lekker in mijn maag.En s'avond moet de knoop van mijn broek toch echt los, want dan zit het niet meer lekker. Maar dat zal voornamelijk met mijn darmen te maken hebben. :D

Vanmorgen is moeders voor moeders geweest. dus daar gaan we ook aan mee doen.

Ik geniet echt van het zwanger zijn, en ja, ik voel me ook echt wel onzeker en sinds we het weten hebben mijn man en ik ook nog niet gevreeën. Dat heeft dan vooral te maken met een te laag energiepijl. In de 1e 3 maanden kan je toch gewoon vrijen of kan dat ook een miskraam opwekken?

Nou, dat was mijn voorstel ronde!

Groetjes Koekeltje

Hallo,

Ik ben sandra. 31 jaar en in verwachting van mijn eerste kindje.
Afgelopen woensdag ben ik voor een termijn echo geweest.Heb het hartje gehoord/ Was een inwendige echo maar daar merk je helemaal niks van.
De 2 weken die ik cadeau had gekregen zijn er weer afgehaald.

Ben nu 6w5d. ipv 3 juli ben ik 13 juli uitgerekend.
Maakt niet uit maar het duurt nu nog langer voordat ik het aan de grote klok kan gaan hangen.

Heb eigenlijk niet veel klachten. ge;ukkig maar.

Zo dit was mijn voorstel rondje.

Liefs sandra

Hoi mede zwangeren ik zal mij ook nog even voorstellen.
Ik ben niesje (Denise), 27 jaar en getrouwd.
Ik ben al trotse mama van een zoontje van 20 mnd (22-3-2006)
En hopelijk krijgt hij er dus volgend jaar een broertje of zusje bij.
Mijn uitgerekende datum staat vooralsnog op 4-7-2007.
Volgende week woensdag heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn.

Hoi allemaal,

Wilde al eerder een berichtje plaatsen hier, maar tja, het forum hè.....
Ik ben Hindi, 31 en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben vorig jaar juni getrouwd en vanaf januari proberen we zwanger te worden, ronde 10 is 't raak!
In juli was ik ook eventjes zwanger, maar dat is misgegaan, helaas. Meteen al, voordat ik me er echt op ging verheugen 'gelukkig'.
Nu dus weer zwanger en alles gaat goed. Ben wel heel voorzichtig met blij zijn, maar probeer me vast te houden aan de gedachte dat 't meestal goed gaat! Ben nu 5 weken en 2 dagen, dus nog pril. M'n uitgerekende datum is 25 juli.
We gaan het vanmiddag  wel al aan m'n schoonouders vertellen. Mocht het toch misgaan, zeggen we het ook, dus... Wel heel spannend hoe ze gaan reageren, leuk!
Ik heb pas 12 december eenm afspraak bij de verloskundige. Duurt lang!!! Maar ja, dan zit ik in week 8, is dus heel normaal... Ik ga zeuren om een echo voor de kerst! Wil zo graag zeker weten dat 't goed zit allemaal!
Dat was 't voor nu!

Liefs, Hindi.  

Dag meiden,

Ik zal me zelf ook even kort voorstellen. Ben bijna 26 en zwanger van onze eerste. Ik ben uitgerekend op 8 juli. Dus morgen 8 weken.
Heb vorige week al een echo gehad. Hiervoor namelijk een miskraam gehad. Nu was er een hartje zichtbaar en zag alles er goed uit.
Alles vinden we doodeng, vanwege de miskraam hiervoor. Al een wonder dat het de eerste keer erna gelukt is. Eerst negen maanden wachten om zwanger te worden, helaas een miskraam en nu weer in een keer zwanger.
Alles is zoals ik zei erg eng en spannend en houden het voor de buitenwereld nog voor ons tot de 12 weken. Inmiddels weten onze ouder en broers en zussen het wel. Het geheim houden wordt steeds lastiger, aangezien ik het liefst slaap en sinds vanochten ook de binnenkant van de wc aan het bekijken ben.
Maar alles voor het goede doel. Over twee weken weer een echo, als dat er goed uitziet kan langzaam aan het voorzichtige genieten beginnen.

Alle meiden gefeliciteerd en leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Terug
Bovenaan