juli mam's!!!

quote: Nienke1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 09:18:15'));

Hoi hoi

Ben blij om te zien dat ik niet als enige weer snel zwanger ben.

Ik ben Nienke, 27 jaar en getrouwd met André (36)

In ons huis wonen:

Anne-Fleur van 5,5 jaar
Esmée van bijna 4 jaar
Britt die op 1 december een half jaar oud is

André heeft nog 2 kids uit zijn 1e huwelijk van 8 jaar. Maar ex doet moeilijk en daarom zien we de kids helaas niet.

Ik ben ergens in juli uitgerekend. 6 december krijg ik een echo. Maar denk dat ik zowiezo 7 weken ben aangezien ik strontberoerd ben.

Greet heb je ook msn?   Als je het leuk vindt om te kletsen. Omdat onze jongste ukkies niet zoveel schelen ;) Mijn msn is fam-de-lange@hotmail.com

xxx Nienke

Hallo Nienke,

Grappig hé, ben je nog maar net terug een beetje in je vel en weer wat op ritme, komt er al weer zo'n kleintje aan. Het zal bij jullie ook lekker druk worden!

Ik ben ook echt misselijk nu en dat valt niet mee. Ik werk 4 dagen en zit elke dag 3 uur in de wagen om op het werk te komen. Als ik in de file sta heb ik heel de tijd schrik dat ik over mijn nek ga. En als je thuis komt   moet je er ook weer staan hé. Nog een paar weken en dan neemt het weer wat af he, kunnen we hopelijk helemaal gaan genieten.

Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om te msn'en. Maar het lijkt me wel leuk om te kletsen hoor! Ik ga eens op zoek hoe het werkt...

Groetjes,
Greet

quote: mamagreetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-11-2007 20:17:06'));

Hallo Nienke,

Grappig hé, ben je nog maar net terug een beetje in je vel en weer wat op ritme, komt er al weer zo'n kleintje aan. Het zal bij jullie ook lekker druk worden!

Ik ben ook echt misselijk nu en dat valt niet mee. Ik werk 4 dagen en zit elke dag 3 uur in de wagen om op het werk te komen. Als ik in de file sta heb ik heel de tijd schrik dat ik over mijn nek ga. En als je thuis komt   moet je er ook weer staan hé. Nog een paar weken en dan neemt het weer wat af he, kunnen we hopelijk helemaal gaan genieten.

Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd om te msn'en. Maar het lijkt me wel leuk om te kletsen hoor! Ik ga eens op zoek hoe het werkt...

Groetjes,
Greet

Hoi Greet,

Mijn moeder die zat al steeds te zeuren van verkoop je zwangerschapskleding etc. Ben blij dat ik het nog niet gedaan heb ;)

Daarbij hebben we mijn ouders nog niet ingelicht. Ik hoop echt dat de misselijkheid straks zakt, ben bij de 3 meiden bijna 9 maand ziek geweest :S

Mijn msn adres is ook mijn mail adres als dat makkelijker is ;)

xxx Nienke

even voorstellen, mijn naam is wendy ben 21 jaar oud en in verwachting van mn eerste kindje.
inmiddels ben ik bijna 8 weken, de eerste echo al gehad op dat moment was ik bijna 6 weken. het hartje klopte!

11december heb iik de tweede afspraak staan in het ziekenhuis, ik hou jullie op de hoogte.

groetjes wendy

Terug
Bovenaan