juli mam's!!!

hallo ik ben mb-tje (ook even een nickname)
ik   ben voor de 3de keer zwanger. de eerste keer is het een zoontje geworden van nu 2,5 en mijn 2e zwangerschap ik met 9 weken fout gegaan. en nu precies 1 jaar later ben ik dus weer zwanger. het is wel heel vreemd en ook wel eng om gelijk te zwanger te zijn als de vorige keer. hoop dat deze onzekere tijd dan ook omvliegt.
11 juli 2008 hoop ik ons 2 kindje te mogen verwelkomen.

Hoi meiden,

Ik ben Angel, ben 36 jaar, heb een dochter van bijna 3 jaar en heb 2 vroege miskramen gehad in aug. en in okt.
Daarna weer gelijk zwanger geraakt, dus erg vruchtbaar zijn we samen wel!
Ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger en sinds afgelopen dinsdag behoorlijk misselijk tot een uur of 3 's middags, hopelijk nog een paar weken en dan is dat weer over.
Ik krijg morgen m'n 1e inwendige echo bij de gync, spannend hoor!

Ben trouwens 17 juli uitgerekend.

Groetjes,
Angel

Hallo allemaal!

Eerst en vooral een dikke proficiat aan alle mama's in spé!

Ik ben Greet, 31 jaar en ondertussen weeral zwanger van mijn 3e wondertje. Mijn oudste zoontje is 2 jaar en 2 maanden, de jongste wordt op sinterklaas 6 maanden. De echo moet uitwijzen hoe lang ik zwanger ben maar de kwaaltjes verklappen dat ik rond de 7 weken moet zijn. Ik ben namelijk zwanger geraakt toen ik nog borstvoeding gaf aan de jongste (OEPS) en dus nog geen menstruatiecyclus had. Het zal best pittig worden straks met 3 kindjes van nog geen 3, maar ja, hadden we maar voorzichtiger moeten zijn hé ...

Groetjes,
Greet

Hoi hoi

Ben blij om te zien dat ik niet als enige weer snel zwanger ben.

Ik ben Nienke, 27 jaar en getrouwd met André (36)

In ons huis wonen:

Anne-Fleur van 5,5 jaar
Esmée van bijna 4 jaar
Britt die op 1 december een half jaar oud is

André heeft nog 2 kids uit zijn 1e huwelijk van 8 jaar. Maar ex doet moeilijk en daarom zien we de kids helaas niet.

Ik ben ergens in juli uitgerekend. 6 december krijg ik een echo. Maar denk dat ik zowiezo 7 weken ben aangezien ik strontberoerd ben.

Greet heb je ook msn?   Als je het leuk vindt om te kletsen. Omdat onze jongste ukkies niet zoveel schelen ;) Mijn msn is fam-de-lange@hotmail.com

xxx Nienke

Hallo

Allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben een getrouwde moeder van 3 kinderen en ik ben 33 jaar.
Mijn oudste zoon is gehandicapt. Hij wordt in december 6 jaar en gaat naar het speciaal basisonderwijs. Daarna kregen wij een dochtertje. Zij is in november 3 jaar geworden. Ze had als kind astma maar bij de laatste controle was de kinderarts zeer tevreden en mocht ze stoppen met de pufjes. En dan hebben we nog een zoontje van 17 maanden. Deze jongeman krijgt op dit moment 2x per dag borstvoeding. Dat gaat tot nu toe goed. Ik ben heel erg benieuwd of we nu als 4e kindje een meisje krijgen. Ik heb geen voorkeur maar 2 jongens en 2 meisjes dat zou wel heel bizar zijn.

pc

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen proficiat met het wondertje in jullie buik!!
Graag wil ik me ook toevoegen aan de juli-mama's.
Ik ben 28 jaar, ben nu ruim 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb al een zoontje van bijna 10 maanden. Ik kan nog bijna niet geloven dat ik zwanger ben, maar de kwaaltjes zijn er wel degelijk en mijn test is positief dus... Ik ben van plan me aan te gaan melden voor moeders voor moeders, en jullie?

liefs: Hompie

hey hoi allemaal,

Ik zal me ook nog eens voorstellen. Ik ben Linda, 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ben nu 8 weken zwanger. Zo spannend allemaal. Ik heb helemaal geen kwaaltjes en dat maakt me eigenlijk wel heel   erg onzeker. Zit er nu wel wat of zit er toch niets? We hebben twee testen gedaan en die waren allebei positief. Maar ja toch nog onzeker. 4 december mogen we naar de vk en 24 december krijgen we pas onze eerste echo. Dan zijn we precies 12 weken zwanger. We zullen dus toch nog even geduld moeten hebben ben ik bang. Wel waardeloos hoor dat je gewoon niet eerder voor een echo mag zodat je weet dat echt iets in je buik zit....zeker omdat ik gewoon niets voel. Niet in mijn buik, niet misselijk, niet moe etc etc.....

In ieder geval iederen van harte gefeliciteerd! En hopen dat we allemaal in de mooie maand juli een kindje op deze wereld mogen zetten!

groetjes Linda

Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Geniet ervan!
Ik ben nu vijf weken van ons eerste kindje op mijn 32ste. 31 Augustus ben ik getrouwd. We zijn heel blij, aangezien ik in de tweede ronde al zwanger geraakt ben. Echt een wonder dat we niet verwacht hadden. De onzekerheid die ik bij bijna iedereen lees, komt zo bekend voor. Je verwacht toch steeds weer ongesteld te worden. Maar heb ook echt wat zwangerschapskwaaltje. Gelukkig wordt de pijn in mijn borsten echter wat minder, maar heb nog steeds pijn in mijn rug en ben veel moe en reageer af en toe behoorlijk opvliegend. Ach het hoort er allemaal bij en ben er heel blij mee.
Oja, ik ben uitgerekend op 28 juli.

Groetjes,

Ellen

Terug
Bovenaan