Juli mom to be?

Hoi meiden,

gezellig hoor, zo'n forum! Je kan er echt even je verhaal kwijt!
Met mij gaat het goed hoor, ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger. Ik kan haast niet wachten tot de 10 weken, maarja.... t zal wel moeten! hahaha :D
11 dec. moet ik naar de vk dus vind het wel erg spannend allemaal. Morgen ga ik bellen voor een afspraak voor een echo! Hoop dat ik die nog voor de feestdagen krijg, dan is het een mooi moment om het te vertellen :D :D
Ik voel me eigenlijk nog erg goed; wel krampjes, en vandaag met werken wel moe, maar verder wel lekker.

Leuk om te zien dat we met zoveel juli- mama's zijn!

Spreek jullie snel weer!

Liefs Koekeltje

Hallo,

Ik ben annelies, 22jaar, en nu in de 7e week van mijn zwangerschap...
Ik ben volgens Babby brabbel op 7 juli uitgerekend...
Het is voor mij mijn eerste zwangerschap ... 27 nov mag ik naar de verloskundige...Ben heel erg benieuwd....

Wow, wat veel juli-moeders. Volgens mij was er al ergens gestart met een lijstje. Ik heb geprobeerd het weer een beetje aan te vullen:

Saskia, 1e kindje,  utgerekend op 1 juli 2008
Tessa, 1e kindje, uitgerekend  op 2 juli 2008
Suza, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008.
Linda, 2de kindje, uitgerekend 3 juli 2008
Mirjam, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008
Denise, 2e kindje, uitgerekend 4 juli 2008
Sandra, 1e kindje, uitgerekend op 5 juli 2008
Hilly, 1e kindje, uitgerekend 7 juli 2008
Annelies, 1e kindje, uitgerekend op 7 juli 2008
Trudy, 2e kindje, uitegrekend op 9 juli 2008
Zwangerzijn,.. kindje, uitgerekend op 9 juli 2008
Shorty, .. kindje, uitgerekend op 13 juli 2008
Tara, .. kindje, uitgerekend op 16 juli 2008
Angel, 2e kindje, uitgerekend 17 juli 2008
Koekeltje, .. kindje, uitgerekend op 19 juli 2008
Natas75, ?
Evelien, 1e  kindje, uitgerekend op .. juli 2008
Roos, 3e kindje, uitgerekend op .. juli 2008
Heuvel, .. kindje, uitgerekend op ..  juli 2008

Ik heb ongetwijfeld wat namen gemist, dus misschien kunnen jullie het lijstje zelf aanvullen?

Liefs,
Tes

Hallo meiden,
Ook ik ben een juli-mama.. Nu in mn 5e week van de zwangerschap na een miskraam in juli. In de 3e ronde na de curretage en voel me best onzeker.. Voel me nu anders als de vorige keer en dat maakt eigenlijk dat ik me er ook weer wel geruster onder voel.. Ben rustiger als de vorige keer!
Natuurlijk is het allemaal erg onzeker en moeilijk om te geloven! Ik ga morgen naar de VK bellen en de huisarts.. Maar eens kijken wanneer ik kan komen voor de eerste echo.. Hopelijk duurt dat niet te lang meer..   Ik hoop er stiekem toch wel op dat ik nu sneller mag komen nav de miskraam! Maar dat is afwachten..
Qua sympthomen gaat het goed.. ben alleen er moe nou noem het maar gewoon lui, zit een hele dag te geeuwen en moet meer plassen als normaal, maagzuur savonds en in de middag ennnn mn darmen spelen op! Verder gaat het goed...

Ben eind juli uitgerekend!

Groetjes Debby

Saskia, 1e kindje,  utgerekend op 1 juli 2008
Tessa, 1e kindje, uitgerekend  op 2 juli 2008
Suza, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008.
Linda, 2de kindje, uitgerekend 3 juli 2008
Mirjam, 1e kindje, uitgerekend 3 juli 2008
Denise, 2e kindje, uitgerekend 4 juli 2008
Sandra, 1e kindje, uitgerekend op 5 juli 2008
Hilly, 1e kindje, uitgerekend 7 juli 2008
Annelies, 1e kindje, uitgerekend op 7 juli 2008
Trudy, 2e kindje, uitegrekend op 9 juli 2008
Zwangerzijn,.. kindje, uitgerekend op 9 juli 2008
Shorty, .. kindje, uitgerekend op 13 juli 2008
Tara, .. kindje, uitgerekend op 16 juli 2008
Angel, 2e kindje, uitgerekend 17 juli 2008
Koekeltje, .. kindje, uitgerekend op 19 juli 2008
Debby2501, 1e kindje, uitgerekend op 23 juli 2008
Natas75, ?
Evelien, 1e  kindje, uitgerekend op .. juli 2008
Roos, 3e kindje, uitgerekend op .. juli 2008
Heuvel, .. kindje, uitgerekend op ..  juli 2008

hoi meiden,

gaat echt goed met dit forum he. Wordt echt wel tijd dat er een juli groep komt!
Ik vind het ook heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onzeker is. Natuurlijk niet leuk om onzeker te zijn maar het hoort er kennelijk een beetje bij.
Even voor het lijstje
ik: zwangerzijn (echt naam is Linda) ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger van het 1e kindje. Ben 30 jaar. En uitgerekende datum is week 28 (huisarts zei 9 juli/ verloskundige riep 13 juli. Dus daartussen in ofzo?!?!).
4 december mag ik naar de verloskundige. Dit zal dan nog alleen een intake gesprek zijn en daarna moet ik ook een afspraak maken bij een centrum die de echo kan maken. Eigenlijk zou ik dat gelijktijdig willen doen maar zo blijkt het niet werken kennelijk!?
Ik voel me ook prima. Heb nergens last van. Heb wel het idee dat mijn buik aan het groeien is terwijl ik nog maar zo kort zwanger ben. Voor de rest niet echt last van mijn borsten (heel even wat steken erin gehad). Ben ook niet echt onwijs moe ofzo. Gewoon alleen lui.
Hebben jullie dat ook dat jullie het eng vinden om te   sporten of te vrijen? Of is dit wel een heel prive vraag. Ik heb zoiets van..stel nou dat we vrijen en ik een bloeding krijg ofzo.   Dan weet je niet of het door een mk komt of vanwege het vrijen. Is toch gek idee?!?! Of hebben jullie dat niet???

En dan nog de vraag...wanneer vertel je het? 9 december gaan we sinterklaas vieren bij mijn zus en dan lijkt het me wel leuk om het te vertellen. Mijn ouders zijn er dan ook. Maar ja om het nou te vertellen zonder dat we een echo hebben gehad?? Stel nou dat er niets in zit ofzo!?!?

Lastig hoor!

groetjes Linda

Hoi zwangerzijn/ linda ;)

ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger van ons 1e kindje. We hebben het gisteren aan de ouders verteld en een paar vriendinnen weten het. Ik heb ook zoiets van, als mensen er naar vragen, dan zal ik het wel zeggen. We kunnen wel voor ons houden, maar ik zou het ook vertellen als ik een miskraam heb gehad. Dus waarom niet al vertellen dat we zwanger zijn? Ik vind het heerlijk om er met iedereen over te kunnen praten.   Je moet het natuurlijk wel zelf weten. Succes met het maken van je keuze!

Liefs Koekeltje

Hoi allemaal,

ik ben echt computerdebiel, dus zou iemand bij mij kunnen zetten dat ik op 5 juli 2008 ben uitgerekend. Of moet ik zelf het heel lijstje opnieuw tikken?? Vast niet.

Groetjes van mij

Terug
Bovenaan