Juli mom to be?

hoi ladies,

ik ben ook in juli uitgerekend. Als het goed is zit ik nu in mijn zesde week. Geschatte datum 9 juli 2008. Zou een prachtige datum zijn he!
Vandaag ga ik de verloskundige bellen. De huisarts had gezegd dat je dat meestal in de 7de week doet maar als ik jullie berichten allemaal lees hebben jullie al eerder gebeld.
Ik maak me ook wat zorgen. Ik heb namelijk nergens last van. Ben niet misselijk, ben niet echt onwijs moe. Heb vorige week misschien heeeel even last van mijn borsten gehad maar daarna niet meer. Vanaf zondag verlies ik wat oud bloed. Het is maar heel weinig maar toch..... Heb wel wat pijn in mijn hoofd (ook maar heel licht) dus ik vraag me af of het allemaal wel ok is daarbinnen!??! Het is zo onwerkelijk nog allemaal. Hebben jullie dat ook?

Hoi koekeltje,
Ik heb het de eerste weken gehad die vage buikkrampjes met soms best pittige steken.
Heel vaak leek het een beetje op menstruatiepijn.
Ik denk dat het gewoon je baarmoeder is die druk aan het werk is.
Sinds een dag of 5 is het een stuk minder geworden trouwens.

Hoi,

Jeetje wat zijn er veel mensen uitgerekend in juli, iedereen weer welkom en gefeliciteerd. Natas, wat een goed nieuws zeg!! Zit je nu lekker op je roze wolk of is het allemaal nog wat onwerkelijk??

Ik hoop a.s. maandag ook zulk goed nieuws te hebben, ik vind het zooo spannend. Vorige week had ik gelukkig wat meer klachten, vooral wat krampjes in m'n buik. Maar op een of andere manier zijn de klachtjes nu weer weg. De ene dag is het natuurlijk ook meer als de andere dag. Af en toe bij vlagen misselijk, maar dat duurt dan maar eventjes. Zoals vandaag voel ik helemaal niets, raar hoor wat je lichaam allemaal doet.
Daarom wil ik eerst zien, dan pas geloven. Nog 6 dagen wachten!!!

Vorige keer voelde ik me al meer zwanger, maar misschien durf ik me er nu niet aan over te geven omdat ik bang ben dat het weer mis gaat.
Nou ja... afwachten maar.

Nog meer mensen die deze week een echo hebben???
Tot laters!!
Liefs liefje

Hi zwangere meiden,

wat veel juli-zwangeren hier! Iedereen super gefeliciteerd (vooral Natas; fijn om te lezen dat alles helemaal goed is met de kleine :) ).

Ook ik ben zwanger. Van de eerste. Het is helemaal super. We zitten echt op een roze wolk, maar ik moet ook nog wel erg wennen aan het idee. Heel gek, ik  heb het gevoel dat ik eerst meer "bewijs"  wil hebben dat alles goed is.

Volgens de huisarts is de uitgerekende datum  2 juli, maar  ik heb nog geen afspraak met een verloskundige kunnen maken.  We wonen op de grens van 2 gemeenten en  bij de praktijk waar ik naar toe wil, willen ze dat ik  eerst toestemming vraag bij de praktijk van de andere gemeente :-S.  Ik ben wel razend benieuwd.

Verder heb ik ook nog niet heel veel 'klachten'. Daar maakte ik me wel zorgen om, maar ik lees hier gelukkig dat ik niet de enige ben. Ik heb wel gevoelige borsten en heel veel gerommel in mijn buik en af en toe steken in mijn rug. Voelt af en toe meer alsof ik zwaar ongesteld moet worden... Maar vooralsnog gaat het allemaal goed.

Afgelopen weekend hebben we onze ouders, broer en zussen het goede nieuws verteld. Iedereen was helemaal verrast. Hele leuke en lieve reacties. Mijn ouders zijn echt helemaal gelukkig :).

Groetje,
Tes

hallo ander juli mama's,

graag wil ik me aansluiten bij jullie heerlijk herkenbare verhalen!!!  het stelt gerust  om al je onzekerheden terug te lezen. Ik zal me even voorstellen, mijn naam is saskia en ik word volgende week 32.... ik ben 1 juli uitgerekend van ons eerste kindje (jee wat klinkt dat nog onwerkelijk!!!) ook ik ben erg bang dat er iets mis gaat (weet niet waarom).

ook heb ik een vraag aan jullie: ik ben vorige week bij de dermatoloog geweest en die gaat morgen een vlekje op mijn voet 'wegsnijden' onder plaatselijke verdoving. ze zei dat het geen kwaad kon maar jullie begrijpen me dat het me niet echt lekker zit; je probeert alles zo goed en gezond mogelijk te doen en dan gaan ze toch gif in je lijf spuiten en dat maakt me bang.... er is me verzekerd dat het om een verdoving gaat die veilig is tijdens de zwangerschap maar toch.... het uitstellen van de ingreep vond de dermatoloog geen optie omdat ze de plek verdacht vindt....

Heeft een van julle hier ervaring mee??? misschien bij iemand die je kent...

tot snel op het forum!!!
liefs, saskia

hey hallo allemaal,

ja onwijs veel zwangere die in juli moeten bevallen he! Echt heel fijn om alle reacties te lezen. Ik ben deze week 6 weken en 3 dagen zwanger. Heb net een afspraak bij de verloskundige kunnen maken. We mogen 4 december langs komen! Nog drie weken wachten dus pfff. Maar wat ik van haar begreep is dat het beter is om pas in de 12de week een echo te laten maken omdat je dan zeker weten wat hoort en dan heb je ook minder kans om een mk. De verloskundige waar ik naartoe moet/ga maakt zelf geen echo. Dan moet ik weer naar 1 of ander centrum!? Beetje omslachtig maar goed moet het er maar mee doen. Heb wel even aan haar gevraagd of het kwaad kan dat ik een beetje 'oud' bloed verlies. Volgens haar komt dat zo vaak voor dat ik me geen zorgen hoeft te maken. Een beetje op je eigen lichaam vertrouwen zei ze erbij.

Of je gewoon dat vlekje weg kan laten halen weet ik niet. Misschien ook even met je verloskundige of je huisarts bespreken????

Hallo allemaal,

Natas wat fijn dat je het harte hebt gehoord. Ik hoop dat dat bij mij volgende week ook het geval is.

Er zijn echt veel juli moeders en er komen alleen nog maar meer bhij. Dit wordt gezellig kletsen. Haha

Groetjes,

Sandra

Natas, wat fijn dat alles toch goed gaat! Heerlijk!

Bij mij gaat alles goed!
Weinig klachten! In het begin last gehad van mijn buik dan! (menstruatieachtige pijn) Last gehad van pijnlijke borsten! Maar nu niet meer! Heel af en toe beetje misselijk! Voor de rest gaat het allemaal prima! Mag dus niet klagen denk ik!

Liefs

Terug
Bovenaan