Juli mom to be?

Hoi Meiden,

Mijn naam is Evelien, ik ben 24 jaar en ik ben nu 6 weken in verwachting en dus ook in juli uitgerekend.Het lijkt me erg leuk om met jullie mee te schrijven en ervaringen te delen.  Ik heb alleen al een hele tijd last van oud bleodverlies en af en toe ook van helder bloedverlies. vanmorgen heb ik heb de assistente van de huisarts gebeld en ze zegt dat het een innesteling kan zijn maar dfat ik ook rekening moet houden met een miskraam. Ik voel me nu wel een beetje onzeker. Ik kan er nu niks aan veranderen maar wie weet heb ik nu al een miskraam gehad..Ik hoop echt dat de echo, over 4 weken,  een vruchtje laat zien.  

Groetjes Evelien

Hallo meiden,

Ik ben Roos, 28 jaar en ongeveer 5 weken zwanger. Ook ik heb afgelopen juni een miskraam gehad met 10 weken zwangerschap. Daarna ben ik gecuretteerd en nu dus weer zwanger!!! Ik vind het wel heel spannend. Ik heb al 2 dochtertjes van 5 en 3 jaar en bij hun zwangerschappen was ik hééél misselijk. Bij de 3e zwangerschap had ik daar totaal geen last van en dat was dus achteraf een teken dat het niet goed zat.
Dus misschien klinkt het raar, maar ik hoop dat ik binnen nu en 2 weken weer heel misselijk zal worden!
Leuk dat er al zoveel juli moeders zijn!

Enne...Evelien, er zijn heel veel zwangere vrouwen die bloed verliezen hoor. Het hoeft niet persé een teken van een miskraam te zijn. Kan je niet vragen of je al eerder een echo mag hebben? Hoef je niet nog eens 4 weken met die spanning rond te lopen.

Groetjes, Roos.

Wat leuk! Er komen steeds meer zwangere juli-meiden bij!  

Wij hebben nu gelukkig een verloskundige gevonden en ook meteen een afspraak kunnen maken. We gaan op 3 december voor een eerste gesprek en dan heb ik diezelfde week waarschijnlijk ook meteen de eerste echo. Maar daar moet ik wel voor naar een speciaal centrum. Ik ben heel benieuwd... Ik hoop dat ik me dan ook wat zekerder ga voelen...

Het stelt me wel gerust dat er zoveel meiden zijn die, net als ik, weinig last hebben van kwaaltjes. Het gekke is dat de ergste vermoeidheid de laatste dagen wat wegebt. Ik voel me weer redelijk energiek en fit (afgezien van die fikse verkoudheid, maar wat wil je met dit weer....) kan ik weer redelijk normaal mijn dingetje doen :).

Ik vind het wel heel gek dat ik zo vreselijk onzeker ben. Ergens heb ik stiekem de angst dat straks de verloskundige gaat vertellen dat ik helemaal niet zwanger ben, ofzo :-S. Zijn er meer meiden die zo onzeker zijn?

Dikke knuffel!

He Tessa

Je bent echt niet de enige die zo onzeker is. Ik heb volgende week woensdag een echo en ik ben ook vreselijk bang dat er gezegd gaat worden dat ik niet zwanger ben.
Volgens mij heeft iedereen dat wel.
De testjes zeggen wel dat je zwanger bent, maar met een acho weet je het pas echt zeker.

Ik voel ook eigenlijk niks, behalve gevoelige borsten dan. Ik pas overigens ook bijna geen broeken meer, maar dat kan natuurlijk ook komen door dat ik altijd aan het snoepen ben.

Echt heel spannend allemaal.

Groetjes,
Sandra

Hallo meiden,
Vandaag gauw achter de computer gaan zitten, omdat het lezen van jullie berichten mij erg helpen. Vanochtend ging ik op mijn werk naar de wc en had ik wat helder bloedverlies. Ik schrok zo! Had cursus, maar heb eigenlijk niets gehoord of opgenomen. Onderweg naar huis mijn vriendje gebeld (die is thuis vanwege aankomende uitzending) en ik voelde me zo down, op de één of andere manier denk je toch het slechtste. Terwijl ik eigenlijk een heel positief ingesteld mens ben.
Mijn vriend direct op internet van alles opzoeken...... Maar goed, ik heb geen krampen, voel me nog erg zwanger en het is bij twee druppels gebleven.
Ik lees het bij anderen ook en ookal gun ik die onzekerheid niemand, het is toch fijn te lezen dat jullie met hetzelfde zitten. Ik ben overigens nu gerustgesteld, na vanalles te hebben gelezen, lijkt het toch vooral op innesteling. Aangezien ik echt geen krampen of buikpijn heb....
Ik ben nu bijna 7 weken. Op  3 dec gaan we voor de echo naar ziekenhuis (volgens mij las ik die datum vaker), dan ben ik 9 weken, omdat mijn vriend daarna vertrekt.
Tot die tijd vraag je je soms toch af: wat gebeurt er allemaal daarbinnen??
Groetjes,

He meiden,

hier weer een berichtje van mij. Voor al die meiden die bloed verliezen, er was bij mij op de echo afgelopen maandag, onder mijn placenta nog bloed te zien en de echoscopist zei dat dat oud bloed was en dat ik dat nog ging verliezen door het groeien van de placenta. En dat beetje bloed ben inderdaad ook verloren vanmiddag.

Ik ging maandag nog met het idee dat ik een miskraam had ivm eerder bloed verlies, maar er was niks aan de hand en tot zover alles goed dus. Dus laat je niet gek maken en probeer zo snel mogelijk een afspraak te regelen. Ik kon dus afgelopen maandag al en toen was ik ook pas 6 weken ern 2 dagen.

Verder ben ik de hele dag kots en kots misselijk, hou echt helemaal niks binnen. Zelfs geen bakkie thee. Ben in de afgelopen weken ook 3 kilo afgevallen. Dus moet echt iets proberen te vinden dat wel binnen blijft, anders gaat het niet goed. En de hele dag ijskoud.............hoort er allemaal  bij

Nou hou jullie taai en tot snel. X

dames wil ook eventjes reageren heb vamorgen een test gedaan en ben zwanger :)
volgens de berekenings calculator ben ik uitgerekend rond 13 juli 2008, ben natuurlijk nog wat onzeker omdat ik pas weet en wil weten als alles goed gaat, en ik  wil iedereen bij deze ook feliciteren met julie zwangerschap.

Terug
Bovenaan