Juli mom to be?

Goh, eigenlijk zouden we nu op een roze wolk moeten zitten............. Niet dus!!

Wat een zenuwen toestand zeg! Door die afscheiding voel ik steeds " nattigheid", denk dan gelijk weer dat het bloed verlies.. Mijn darmen zijn van streek, denk dat ik iedere keer naar de wc moet, maar er komt niks...

Verder niet echt misselijk, maar echt trek heb ik ook niet. Ben blij als het maandag 12 november is voor de eerste echo. Weet  ik tenminste waar ik aan toe ben.

Groetjes van mij.

Iedereen trouwens gefeliciteerd en heel veel succes met je zenuwen in bedwang houden of alles wel goed gaat.

Hoi meiden,

Wat een herkenbaar topic zeg, goed als ik mee schrijf?

Ik ben 31 jaar en zwanger van m'n eerste kindje, uitgerekend op 10 juli dus nu pas iets meer dan 4 weken zwanger. Het is mijn tweede zwangerschap, de eerste keer was een half jaar geleden en toen bleek tijdens de eerste echo tijdens 9/10 weken (in april) dat het kindje niet meer leefde. Dat was een enorme schok omdat ik geen bloedverlies had gehad o.i.d. Ik ben toen gecurreteerd en in juni weer ongesteld geworden. En nu dus weer zwnager. Ik ben super blij maar zoals de meesten van jullie ook super onzeker. Nu heb ik een zeurderig gevoel in mijn  onderbuik en raak direct in de zenuwen. Gelukkig lees ik overal dat dit er bij kan horen in het begin.

Op 29 november heb ik de eerste echo dus nog 4 lange weken wachten . We hebben het wel al aan iedereen verteld, hebben er de vorige keer ook veel steun aangehad en ik ben een te grote flapuit, kan toch m'n mond niet houden. Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Ik hoop voor jullie allemaal dat we goede zwangerschappen tegemoet gaan en dat alles goed gaat!!!

x Happy

hallo as moeders,

Ik ben vandaag ziek thuis, een lichte keelonsteking gecombineerd met misselijkheid en extreme moeheid vond ik iets te veel van het goede. Vandaag dan toch mijn werk even ingelicht over mijn zwangerschap. Kan vanaf nu steeds wat later beginnen. Hoe later ik begin hoe minder last ik heb van misselijkheid.

En ja happy, ik heb het ook al aan mijn eigen nabije omgeving verteld. Ik probeer de kring wel een beetje klein te houden, maar het is zo fijn om iedereen die met de vorige miskraam zo betrokken was het goede nieuws te vertellen. Iedereen leeft zo verschikkelijk mee. Erg leuk.

oja ik heb een vraagje, ik heb mijn uitgerekende datum op babybrabbel.com uitgerekend. ben 4 wk en 5dg zwanger en 5 juli uitgerekend. nu zie ik op de teksten staan dat dames op 3 juli zijn uitgerekend en al 6 weken zijn. ben in de war. Ook als ik zelf uitreken vanaf de eerste ongidag kom ik op 5 juli uit. Welke site gebruiken jullie??

groetjes
kitty

Hai,

Jeetje, k kijk ff niet op het forum en gelijk al zoveel berichtjes!! Wat leuk!! Welkom allemaal en natuurlijk allemaal van harte gefeliciteerd.
Ook zoveel mensen die ook een miskraam hebben gehad. Ik vind het wel fijn om er hier over te praten, veel herkenbaarheid.
Ik heb vandaag gewerkt en ben nu net thuis, m'n buik voelt wat opgezet, m'n darmen zijn beetje in de war, dus het is allemaal goed aan het werk geloof ik in mijn lijf.
Verder voel ik eigenlijk niet veel, dus k hou me maar vast aan die rommelende darmen.

Wij hebben het nog aan niemand verteld. Vorige keer heb ik ontzettend veel steun gehad aan iedereen die het wist. Echt heel erg fijn. Maar op 1 of andere manier wil ik nu graag eerst weten of alles goed zit. K weet niet waarom, t is een gevoel ofzo.
Nou ja.... nog 18 dagen, hahaha!!!

Tot laters,
Groetjes liefje

@happy, welkom en ook van harte gefeliciteerd!!

@natas, ooh wat jij schrijft, nou ik had het ook geschreven jkunnen hebben. Welke roze wolk? Pff ik blijf maar checken op de wc of het wel goed gaat etc. Ik vind het ook echt niet leuk, want ik wil ook echt genieten en van het goede uitgaan. Het gaat maar 10-15% fout dus zo veel meer kans dat het goed gaat.

@allemaal:
wij hebben het onze ouders en broers en zussen verteld en voor de rest nog niet, willen er ook nog even mee wachten.. kijken hoe lang ik het verborgen kan houden. Ik heb op moment ook erg last van rommelende darmen en kan niet zo makkelijk naar de wc.. En ik slaap zo onrustig, hebben jullie dit ook??

Echt bijzonder dat we allemaal in dezelfde week uitgerekend zijn en dat we (bijna) allemaal een mk gehad hebben. Hoop dat het juli topic snel geopend wordt, zag hem er nog niet bij staan.

groetjes Suza - vandaag 5 weken!! hahah

Hoi allemaal,

weer een dagje verder!! Het viel mij trouwens ook op dat er iemand ook op 3 juli is uitgerekend en nu al 6 weken is. Ik ben ook op de 3e uitgerekend en volgens mij toch echt 5 weken!!

We hebben het nog tegen niemand gezegd. Vorige keer hebben we gelijk rond gebeld, nu maar maar eerst even zien of alles goed gaat. Rond kerst  ongeveer 3 maanden, mooi kerstcadeautje voor mijn ouders had ik bedacht. Maar goed, misschien kan ik ook na die eerste echo mijn mond niet houden...

Weer op de wc gezeten, en weer niks, zucht!! Dat wordt wat de komende 9 maanden als het zo blijft. Maar ik moet ook eerlijk zeggen, het kan me niet schelen hoe ziek ik ervan word, als alles maar goed blijft gaan. En straks lekker in de zomer met mijn kinderwagen kan lopen. Wel een goeie timing, zo in de zomer.

Veel liefs van mij

Hallo allemaal!

Ik heb ook de berekening op babbybrabbel gedaan! Komt uit dat ik vandaag 6 weken ben, en 3 juli uitgerekend! Volgens mij verschilt het ook (de uitgerekende datum) met de cyclus!
En volgens mij weten er veel ook niet dat er al wordt gerekend vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid!

Vind het allemaal wel eng om te lezen over miskramen enzo... En dan zie ik net op tv ook een mevrouw die een miskraam  heeft! Zo zielig allemaal! Ben soms echt zo bang...

Liefs

Hallo!

Mag ik er ook bij?
Mijn naam is Linda en ben 29 jaar,ben getrouwd en heb een dochter van   1 jaar.Ik weet sinds vorige week dat ik   weer zwanger ben, en ben
ook 3 juli uitgerekend.
Heb een cycles van 32 dagen, volgens een ander berekening geeft hij 28 juni aan,
maar ik denk zelf dat het 3 juli is.
Wil gewoon graag bij jullie horen! Hahaha..!
Heb nog niet echt zwangerschapsklachten ben alleen een beetje duizelig.
Moet 4 december naar de vk. echt spannend.
Vind het gezellig om met mede zwangeren te kletsen!
Iemand toevallig nog naar babyboom gekeken vanavond?

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan