Jullie Moderator

Hoi JGMom02,

Ik zit geregeld op het forum en laat de computer dan een tijd aanstaan. Om te kijken of er een nieuw bericht is, moet ik de pagina verversen. Kan je ook instellen dat de pagina zichzelf om de x minuten ververst. Dit zou ik wel makkelijk vinden.

Groetjes,
Yvonne

Hoi JGMom2,

Ik heb gisteren een bericht geplaatst om 21.30 uur. Nu is de indeling van de pagina heel raar. Is dit alleen bij mij of heb ik iets fout gedaan. De berichten de volgen staan in 1 keer onder een groene balk aan de rechterkant van het scherm.

Groeten,
Yvonne

Hallo,

Als ik de topic van december open krijg ik telkens op de laatste blz een foutmelding. Ligt t aan mij computer of zit er misschien iets fout? Alle andere topics kan ik nl wel gewoon openen.

Groetjes Babytwee

Hallo
Ook ik krijg elke keer een foutmelding als ik de laatste pagina van het december topic wil openen...

Gr Wen.

het NOD december onderwerp doet het nog steeds niet. Deed het voor de storing ook al niet. Kan dit opgelost worden aub.

Bedankt Yvonne

Hallo,

De NOD lijst December doet het nog steeds niet. Ik heb wel een bericht geplaatst, maar kan deze niet terug vinden. Zou deze misschien gemaakt kunnen worden?

Dank.

Groetjes, SanPap

goedenvaond
ik kan ook nog steeds niet in topic dec komen er is no een fout :s erg lastig is dat zeg
hoop dat er vlug wat aan gedaan word heb net wel een berichtje proberen te plaatsne daar maar ik weet niet of dat ie wel aan gekomen is want stond fout opgetreden

Hoi,

Kan u onderwerpen verwijderen?
Ik heb net een topic geopend, maar zag daarna dat ik hem in het verkeerde rubriek heb geplaatst, hij moest bij zwanger zijn komen, maar per ongeluk heb ik hem hier geplaatst.
Het gaat over zwanger en paracetamol geschreven 01-01-2009.

Alvast bedankt.
Bloemetje

Terug
Bovenaan