Jullie Moderator

Hoi,

Ik heb zojuist een reactie geplaats bij het topic 'wij gaan voor een 1ste kindje, wie nog', maar ik zie hem niet verschijnen. Is hier iets aan de hand?

Alvast bedankt.

Ik heb iets niet zo handig gedaan: Ik heb het nieuwe topic 1e kindje deel 2 geopend, maar in het startberichtje heb ik de lijst gezet... Kunnen jullie die uit het berichtje weghalen? Ik hoop het!

Hallo,

Het topic Voor Maike met 1 'a' mag verwijderd worden! Wij zetten ons contact voort via de email.

Dankjewel!

Hoi,
Ik heb me net aangemeld omdat ik echt met een brandende vraag zit.
Wij zijn sinds 5 maanden gestopt met de pil en ik dacht dan koop ik ovulatietesten dan kunnen we zien wanneer we de meeste kans maken. Ik heb de testen van clear bleu gekocht en dan zou er op die dagen een smilie in beeld moeten komen maar dat gebeurt bij mij nooit, al die maanden niet. Ik heb de test goed uitgevoerd volgens de instructie. Betekend dit dat ik onvruchtbaar ben?

groetjes

quote: Iesy87 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2008 20:43:28'));

Ik had een vraagje of jullie niet een banner zouden kunnen ontwikkelen voor de N.O.D.ers (e.d.)  we voelen ons nu zo een beetje kleurloos, daar in ons topic al zovele zwangere zijn en het sinds de banners er zijn het  er veel leuker uit ziet. Nu moet je ze zeg maar ergens anders weghalen (Lees stelen).

Groetjes.......

Het Is mogelijk om hier een banner te plaatsen van je NOD. Het is wel een beetje omslachtig om te doen, maar mogelijk

www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

Hoi, ik heb met mijn andere 2 kids gebruik gemaakt van de Persona een super apparaat wel duur maar je kunt alles zeer nauwkeurig aflezen. ik was binnen 1 maand en bij de 2e binnen 2 mnd zwanger! nu 3,5 jaar later gaan we voor een 3e en ik dacht laat ik nu iets goedkoper....gaan voor een clear blue....nou ook bij mij niets te zien! Mocht het deze maand niet lukken dan ga ik zeker weer een Persona kopen!!!
groetjes Nathalie
quote: junibe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 07:44:23'));

Hoi,
Ik heb me net aangemeld omdat ik echt met een brandende vraag zit.
Wij zijn sinds 5 maanden gestopt met de pil en ik dacht dan koop ik ovulatietesten dan kunnen we zien wanneer we de meeste kans maken. Ik heb de testen van clear bleu gekocht en dan zou er op die dagen een smilie in beeld moeten komen maar dat gebeurt bij mij nooit, al die maanden niet. Ik heb de test goed uitgevoerd volgens de instructie. Betekend dit dat ik onvruchtbaar ben?

groetjes

Hoi JGMOM,

Verwijder jij ook berichtjes? Ik zou het fijn vinden als je een berichtje van mij kunt verwijderen.

groeten JT

Hallo,

Ik heb een vraag ik wil graag mijn naam die zichtbaar is bij elk bericht van mij of elke reactie die ik geef veranderen, dit lukt mij niet via het max profiel, ik krijg het niet gewist.
Ik heb al geprobeerd om me opnieuw in te schrijven, maar dat gaat niet omdat mijn emailadres al bekend en in gebruik is.Hoe nu verder?
Ik vind het belangrijk ivm mijn privacy.

Terug
Bovenaan