Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hey meiden,

ik dacht laat ik maar weer eens wat van me horen.

ik volg jullie wel hoor en blijf dus ook gewoon bij met lezen. vind het leuk om jullie te blijven volgen, als het tenminste goed nieuws is. ik had inmiddels toch wel eens een zwangere verwacht. Janneke, blijft wel een beetje eenzaam zo.

Hier gaat alles z'n gangetje. het klussen staat een beetje op een laag pitje. we doen het gewoon als we zin hebben en niet zozeer omdat het de goede periode is. deze keer dus ook maar 2 keer geklust in de vruchtbare periode.
we zien het allemaal wel, we maken ons er niet zo druk om.
ik heb dan ook nergens last van op het moment. echt helemaal niets. geen krampen, geen pijnlijke () of rare kwaaltjes. echt helemaal niets. je kunt je geloof ik zo voor de gek houden.
Inmiddels krijgen we thuis wat meer rust. we zijn volop aan het werk maar valt soms wel een beetje tegen.
ben nu alweer aan het kijken wanneer we een weekje vrij nemen.
eigenlijk gaat het dus best goed met ons. we redden het wel en hebben gelukkig veel steun aan elkaar.

Nou meiden, fijn weekend en ik blijf jullie volgen hoor.
ga nu een eind met de hond lopen, het is tenslotte dierendag he? haha.

oh ja, ook ik denk dat Janneke een dochter krijgt.
liefs Christy

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien
Hopje         meisje
Bion
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia
Janien
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne
Luxx
Mex
Salsa meisje
Janneke jongen

Hallo,

Even kort berichtje van mij, we stonden al bijna op pagina 2.
Lekker gebald, er komt zo een vriendinnetje van mij  en dan gaan we lekker even naar de kroeg, Ben absoluut geen kroegtijger maar af en toe even wat drinken. Ik laat de alcohol maar wel achterwege, je weet het nooit.....

Verder alles goed, druk aan het wachten.......

Tot morgen,

Liefs
Ry

Hey meiden!

Ik kom even snel buurten in de pauze van "One million dollar wedding". Jeetje, hebben jullie die trouwjurken gezien???? Daar kan ik echt uren naar kijken, zo mooi! Hoop dat ik me ook ooit zo'n prinsesje mag voelen...

@Liss, hoe gaat het met de zakjes? Hoop dat je er niet al teveel last van hebt.

@Puk, je hebt een lekker rustig weekend, heerlijk! Jeetje, jij moet ver reizen voor je werk! Ik heb vorig jaar tien maanden stage gelopen en moest ook vier dagen in de week anderhalf uur reizen enkele reis. Pff, was best zwaar!

@Janneke, spannend, nog 4 weken en dan weten we meer! Echt super dat wij het ook te weten krijgen. Denk dat wij het tegen die tijd ook wel willen weten en het aan iedereen vertellen. Ben veel te nieuwsgierig, haha! En ik geef toe dat het me gewoon super handig lijkt om te weten. Mijn vriend denkt daar ook zo over. Maar er kan natuurlijk nog van alles veranderen he... Gefeliciteerd trouwens!!!!

@Salsa, veel succes met klussen meis! We zullen je missen deze week.

@Ryanne, hebben jullie gewonnen vandaag? Ik haat het wachten ook... Veel plezier vanavond met je vriendin! Geniet er lekker van meis.

@Chris, leuk dat je er weer even bent. Fijn om te horen dat het een beetje met jullie gaat. Wie weet is het wel raak, dat hoor je vaak als mensen er minder mee bezig zijn he!

Nou, voor ons komt de vruchtbare periode er weer aan. Als ik weer een cyclus heb van 29 dagen, verwacht ik aankomende donderdag m'n ei. Ben benieuwd!!!

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikk

Hi ladies,

Gisteren lekker dagje in de sauna doorgebracht samen: heerlijk! heb de heetste sauna's links laten liggen maar was genoeg keuze! 's Avonds heerlijk uit eten geweest, was een topdagje!

Ryanne: oeff die schop in je buik! Maar kan geen kwaad hoor mocht je zwanger zijn, echt niet!

MissX: ik kijk t programma nooit maar trouwjurkjen zijn idd geweldig! Ik heb er destijds wel 30 aangehad, is echt te gek om te passen. Prinsessengevoel!
Bijna je ei dus weer: spannend!

Chris: ik heb al heel vaak gehoord dat het vaak wel lukt als men er minder mee bezig is. Vaak ook bij stellen die bijv heel moeilijk een kindje krijgen. Lassen ze een rustperiode in en dan raken ze opeens zwanger. Weet ook idd zeker dat je jezelf erg gek kan maken met kwaaltjes, je zoekt namelijk overal iets achter! Maar goed hoor dat jullie nu even gas terug nemen, even de tijd nemen om dit verlies te verwerken!

doeii!

Groetjes Janneke

Hoi MissX

Tijdens het zappen kwam ik precies op het moment van de jurken langs het programma. Ik droomde ook altijd van zo'n jurk, maar heb er helaas geen aan gehad tijdens mijn huwelijksdag. Aangezien we het klein gehouden hebben, leek het me niks om dan in zo'n jurk rond te lopen. Ik had gelukkig wel een andere mooie jurk gevonden. Aangezien ik nooit jurken aan heb, was het toch wel speciaal. Zeker met mijn mooie make up en haar erbij, want dat had ik wel laten doen.

Inderdaad een lekker rustig weekend. Hadden we ook wel nodig, omdat we het allebei druk hebben met werken. Veel tijd om te klussen dus, al is mijn vruchtbare periode als het goed is voorbij. Gisteren nog even naar de Dwaze Dagen van de Bijenkorf geweest. Daar was het echt megadruk. Gewoon niet leuk meer! Straks lekker op de bank film kijken. Het is toch vies weer.

En ja het reizen naar m'n werk. Ik doe het al 6 jaar, dus ben er wel aan gewend. Eerst 5 dagen, dus ben nu al heel blij met 3. Al vraag ik me af hoe lang het nog leuk blijft. Zeker omdat m'n reistijd vanaf december met de nieuwe dienstregelingen nog langer wordt.

Klusze!

Groetjes Puk

Hey hallo!

Het is rustig hier. Ligt iedereen voor de open haard ofzo met dit winterse weer?  Scheelt wel dat ik een keer niet zoveel hoef bij te lezen, haha!

@Janneke, gisteren een heerlijke dag gehad! Hoe zag jouw trouwjurk eruit als ik vragen mag? Ik ben echt van de Sissi jurken, haha! Teveel tierelantijn hoeft nou ook weer niet, maar zeker wel een strak lijfje, liefst strapless, en een wijde rok. Vind die glinsterdingetjes ook super mooi! En een sluier vind ik ook erg mooi. Hou wel van de klassieke bruidsjurk. Ben niet zo van kant... Vraag me af of we ooit het geld hebben voor de jurk die ik wil, haha!

@Puk, kan me voorstellen dat je in die situatie ook niet voor zo'n jurk gekozen hebt. Maar durf te wedden dat je er geweldig uit hebt gezien! Hoe had je je haren, opgestoken of los? Hihi, ik merk dat ik er de laatste tijd best vaak aan denk hoe het zou zijn om te trouwen. Lijkt me iets heel moois. Mijn vriend denkt daar gelukkig ook zo over. Maar voor de bruiloft die we willen, zullen we echt nog een tijd moeten sparen. En zo lang willen we niet wachten met kinderen. Dus.. komt vanzelf wel!
Welke film heb je gekeken?

Nou meiden, als studio sport zo is afgelopen , kruip ik lekker bij m'n mannetje op de bank. Denk dat we ook maar eens een filmpje op zetten.

Fijne avond!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Biondaatje
21
9 oktober
4
1

Christy
25
12 oktober
4
1

Sylvia
33
13 oktober
4
2

Janien
22
14 oktober
4
1

Ryanne
26
15 oktober
3
1

Eva
25
15 oktober
4
1

Puk
28
16 oktober
4
1

MissX                                
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31     oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Rianne
27
Wachten op ongi na mk

1

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Luxx
27
NOD 29 september
4
1

Sabien
27
Wachten op ongi
2
1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

@Janneke: Wat leek dat jullie allebei denken dat het een jongen wordt. Nog even geduld en dan weten jullie het zeker. Ik zou denken dat je een meisje krijgt maar dat komt vast door die rose banner die bij al je berichtjes staat....haha.

@Ryanne: ga je idd 7 okt testen? Dat is dinsdag al. Zou wel een erg leuk verjaardagscadeautje zijn, he?!

@Hey MissX: Hier iemand die niet bij de openhaard ligt.....haha. Als je donderdag je ei verwacht, wordt het weer flink klussen deze week. Veel succes en plezier!!!!!

Ik denk dat ik vandaag mijn ei heb. Dat zou wel kloppen met mijn 2 afgelopen cyclussen van 26 dgn. Dan zou ik eindelijk weer regelmatig zijn sinds ik met de pil ben gestopt. Ik had gisteren (dacht ik) een bijna positieve ovutest dus verwachtte ik vandaag een echte positieve. Maar vandaag was het streepje aanzienlijk lichter wat zou beteken dat mn eisprong net geweest is. Morgenochtend even tempen en dan weet ik het zeker. Vandaag dag 12 en we hebben dag 8,9 en 11 (helaas had manlief dag 10 nachtdienst) geklust. Voor de zekerheid straks ook nog even...haha. Meer kunnen we niet doen. En dan weer afwachten!!!!!!! Liefs!!!!!!!!!!!! (ps zou ook betekenen dat mn nod 3 dgn eerder is....fijn!!!)

Terug
Bovenaan