Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hi hi,

MissX: voor mij gaat de tijd gelukkig ook sneller dan de eerste 13 weken. Heel fijn!
Sterkte met je hondje!

Sylvia: oef wat spannend meid! Nog een klein halfuurtje..... Koop er dan maar meteen een stuk of 3 want ik weet nog, ik heb wel paar keer getest voor ik t echt geloofde...
Spannend meid, hoop het zo voor je! :-D

Dames: een tip van mij: koop een zakje testen bij www.sensitest.nl. De cassettes van 12 voor 15 euro werken super! En je hebt ze meestal een dag later al op je deurmat liggen. En... ze worden discreet verstuurd!

Ik kom straks weer kijken voor nieuws!

Groetjes Janneke

Jaja, ik koop gelijk een duo-pack, hahahaha...... Hoewel ik vanmorgen al getest hem met de ovu-test van de persona, en twee keer met de Clear Blue (al deed het apparaatjes het niet) en ik kreeg drie keer twee strepen.
Als ik nu nog een keer positief test, geloof ik het wel hoor!

Bovendien is het voor mij de tweede hè, dan ben je toch sneller zeker dan bij de eerste. Bij Jasper heb ik ook 6x getest voor ik het geloofde, hahahahaha

De planning zou trouwens niet zo lekker zijn, hahaha, als ik nu zwanger zou zijn, ben ik een week voor Jasper zijn verjaardag uitgerekend en kunnen we niet op zomervakantie.
Pfoeih, 3 weken thuis met twee kids van 5 en 10 en een pasgeboren baby, lijkt me geen ideale situatie.....hahahahahaha....
Maar we mogen niet klagen! Dit kindje is héél erg welkom, dus al dat andere is dan bijzaak, maar de planning had beter gekunt........hihi.....

Nog 10 minuutjes dan mag ik rennen! Joehoe!!!

Liefs,
Sylvia

Hey meiden

Hele tijd niks van me laten horen want heb het behoorlijk druk.
Sinds een week hebben we een labrador puppy. Zo'n scheetje.
Maar hij vraagt enorm veel tijd van me, tis haast alsof ik al moeder ben haha.
Voor de rest heb ik er niet heel veel behoefte aan gehad om elke dag weer op het forum te zitten aangezien ik weinig te melden heb gehad.

Vandaag mn Nod. Nog geen Rdtjes te bekennen.
Heb deze maand mn eisprong niet gevoeld en er was ook geen duidelijke donkere streep op de ovulatietesten.
Heb helemaal geen pijnlijke borsten en voel aan niks dat ik ongesteld ga worden.
Normaal gesproken heb ik altijd precies 28 dagen dus vind het best wel spannend ook aangezien ik de vorige keren mn eisprong precies heb gevoeld en ik ook aan mn borsten kon vernemen dat ik ongesteld zou gaan worden.

Hou jullie op de hoogte.

P.s Jammer dat er nog niet meer zwanger zijn.

liefs

En Sylvia... en en??? Spannend, let us know! nadat je manlief  hebt geinformeerd neem ik aan? ;-)
Ohh je had dus al 2 streepjes? Had t alleen van de foutmelding gelezen namelijk...

Sylvia: wanneer zou je uitgerekend zijn als je zwanger bent?

Janien: een puppy, leuk!!! Jij dus ook nog geen RD'tjes, ook spannend!

Hoop echt dat er nu een ware babyboom komt ladies!

Joehoe!!!!!

Ik zie een heel licht streepje, maar hij zit er wel! Dus eh.....ik denk dat ik zwanger ben! Het is natuurlijk toch midden op de dag, drie koppen koffie en één thee verder en dan wordt het gewoon minder duidelijk als je in de eerste dagen test.

Wil eigenlijk eerst nog een tweede doen voor de zekerheid, wil mijn mannetje niet blij maken met een dooie mus....

(ik heb dus nog niks gezegd)

Wat zal ik doen?
Dilemma, dilemma...

Zegt zij die vanmorgen nog heel stoer riep dat het bij de tweede minder wordt......hahahahaha

He meiden!

Sylvia: ik ga je al eerste maar vast feliciteren! Gefeliciteerd! Ik hoop maar dat jij de voorloper bent van wat er deze week mag komen!!! Super hoor!

Jannie: Ja, nog maar 2 weekjes en dan weet je het al! Spannend. Meestal kloppen de voorgevoelens van een moeder wel, toch?

Missx: Sterkte met je hondje!

Janien: nog geen rd? Mooi. Leuk een labradorpuppy! Wat voor kleur?

Eva: ik duim heel hard, jij ook?

Nou, ik ben lekker vrij vandaag. Net even lekker mijn series gekeken. Ik werk altijd maandagavond tot 23.00 uur dus dan staat de video aan. Net lekker grey's anatomy en men in trees gekeken, dus ben weer helemaal bij.

Ik kom later nog wel een keer langs!

Liefs
mij

hey ladies!!

@ sylvia, YES YES GEFELICITEERD!!!!! een streep is een streep
      Je zou natuurlijk ook het testje in kunnen pakken en vanavond aan je mannetje geven.
      (is maar een ideetje)

@ janien, meis ik hoop zo dat ze bij jou ook wegblijven!!!
      Hoe heet jullie kleine hond?

Meiden zou oktober/november dan onze maand worden???? duim duim

@ misX, ja lekker ff niks vandaag,blij dat mijn internet het weer doet.
      had toch maar besloten om vandaag te beginnen met testen(gisteravond zoveel bezoek ineens)

-X-

Terug
Bovenaan