Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hallo

Jeetje Sylvia dit is echt niet leuk meer. Ga nu lekker naar huis. Ik denk aan je.

Hee Miss x mij vergeten ja? En we hebben nog wel tegelijk onze NOD. Maakt niet uit hoor. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op je vraag. Ik heb wel wat klachten. Ik heb ook veel afscheiding, en heb hele zere borsten, vooral aan de buitenkant en de tepels. Verder af en toe een steekje. Maar ja je let er ook wel op.
Wanneer ga jij testen?

Welkom mama van Tim, ik ben een half jaar getrouwd, ben 27 jaar. Heb 1 miskraam of BBZ gehad (komen ze niet meer achter). En volgene week mijn NOD.

xx

Hoi meiden,

Leuk dat ik mee mag doen!
Chris wat vervelend van je schoonvader en nu ook nog eens de baan van je man!
tjeetje zit niet mee zullen we maar zeggen.

Aan de ene kant is het wel lastig als er zoveel zwangeren om je heen zijn aan de andere kant ook wel weer erg leuk.
en ik weet ook dat het niet voor iedereen is weggelegd om snel zwanger te worden.
in mijn familie is het zelfs erg lastig om zwanger te worden een aantal ooms en tantes kunnen zelfs na een aantal ivf en ixi behandelingen niet zwanger worden.
dus tja hoe het met ons verloopt zien we wel. al willen we het allebei wel heeeeel heeeeel erg graag net zoals iedereen hier denk ik!

Sylvia ik leef met je mee meid hoop echt dat er niets aan de hand is.
op het forum waar ik ook wel eens meepraat zijn er geloof ik wel een stuk of 12 zwanger en bijna allemaal wel wat bloed verloren. nou weet ik natuurlijk niet of het hetzelfde is.... nou denk aan je hoor!

Sabien tjemie wat een lange cyclus zeg hoop dat het gauw korter wordt. ook ik heb een onregelmatige cyclus en ga denk ik deze of volgende maand met ovaluatietesten beginnen omdat we iedere keer op de verkeerde momenten klussen.

puk tja laten we hopen dat hier gauw iedereen zwanger is ja!!!!

Liss ik snapte eerst niet wat dat lijstje nou inhield van janneke maar Janneke ik denk dt het een jongen wordt (volgens chinese astrologie) deze komt trouwens niet altijd uit heb al een aantal mensen gehad waarbij het niet uitkwam!hihihi

Miss X thanxs

mama van tim zoals je leest ben ik ook nog maar net op dit forum maar hoe meer zielen hoe meer vreugd...toch?!!!!

nou ben ik net hier aangesloten ga ik morgen alweer op vakantie!
blijf wel in nederland aangezien mn opa ernstig ziek is dan zijn we namelijk zo weer terug als er wat is met hem. maar tja ben dan pas weer die vrijdag erna thuis
(heb denk ik dan wel wat bij te lezen hihihihi)

liefs petra

Hallo Petra en Mamma van Tim,

Zal me even voorstellen.
Ik ben Janien, 22 jaar vorig jaar in Juni getrouwd.
Zijn bezig met ons eerste kindje en zitten in ronde 4.
Agelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden, maar van alles nog niks.
Spannend! Heb eigenlijk verder nergens last van, behalve beetje zere rug en erg veel plassen. Heb gisteren een test gedaan die was negatief, maar nu nog steeds niet ongesteld, dus ik doe morgen opnieuw een test. Ik heb die van Trekpleister.
Vorige rondes had ik elke keer een cyclus van 28 dagen dus ik vind het nu wel spannend.

Jullie kunnen jezelf zo in het rijtje zetten, van wanneer je NOD is en of je op het w8bankje moet, daar sta ik ook op!

groetjes Janien

Ow Rianne, sorry sorry sorry!! Hoe kan ik jou nou vergeten? Haha! Zijn ook zoveel meiden die hier meekletsen! Vind dat wel super gezellig. Hoe voel jij je dan? Merk je al iets? Hier dus helemaal niks, alleen best wat afscheiding. Geen rare dingen meer in m'n buik gevoeld sinds een paar dagen. Had ook al voor we aan deze ronde begonnen het gevoel dat het deze keer niet raak zou zijn. Weet ook niet waarom. Ik denk dat als ik niet ongi word, ik pas zondags erna wil testen. Dat hou ik natuurlijk noooooit vol. Maar omdat ik afgelopen zaterdag van die steken voelde, zou het natuurlijk kunnen dat dat m'n ei was en m'n NOD dus ook later valt. En wanneer ga jij testen?

@Sylvia, meis toch. Ik leef met je mee. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje...

@Jolanda, welkom hier! Jullie hebben dus al een kleine krumel, wat leuk! En spannend nu zeg, het kan natuurlijk zijn dat  je lichaam nog niet voldoende hormoon heeft aangemaakt. Ik zal voor je duimen!  Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 32. Wij zitten nu in de tweede ronde, heb volgende week mijn NOD.

@Petra, wat lekker dat je even op vakantie gaat! En wat naar van je opa zeg. Hopelijk kunnen jullie toch even lekker genieten. Veel plezier en tot volgend week dan!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sabien        
28
16 november
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

eva
25
NOD 15 okt, nog geen rd!
4
1

Sylvia
33
Mogelijke miskraam
4
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3
1
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Beeb van Janneke:

Janien         meisje
Liss               jongetje
Ikke               jongen
Sabien       meisje
Hopje         meisje
Bion               meisje
Eva                 meisje
Christy       meisje
Sylvia           jongen
Puk                jongetje
Ryanne     meisje
Rianne       meisje
Luxx             jongen
Mex               meisje
Salsa           meisje
Janneke  jongen
Maaike     meisje
Petra             jongen
Jolanda    

Hoi meisjes,

Net een test gedaan en die was negatief. Het is dus echt over en uit hier.......helaas....

Ben nu wel lekker thuis, maar voel me echt ongelooflijk rot.

Ik kan dus van de wachtbank af, ben ook ongelooflijk aan het vloeien nu.
13 november is mijn nieuwe NOD.

Liefs,
Sylvia

Hey meiden,

@Sylvia, wat vreselijk meid! Het ene moment zo blij en het andere moment zo verdrietig.. Ik wens je heel veel sterkte! X

@MissX: ja klopt, ik  heb vandaag als het goed is mijn ei. Heb de hele dag al een beetje een buikpijn gevoel rechtsonderin mijn buik en rug. Wordt nu minder. Dus ga er vanuit dat ik vandaag mijn ei gehad heb. Manlief en ik hebben vanaf maandagavond elke avond geklust. Dus we zullen zien over 2 weekjes. Poeh duurt nog lang...             Hoe gaat het met jou? En met je scriptie?

@Janien, Eva en Jolanda: nog geen RD'tjes? Oh meiden, ook ik  voor jullie!

@Jolanda en Petra: welkom! Ik ben Hopje, 28 jaar en bijna 5 maanden getrouwd. Ik heb bijna 10 jaar de pil geslikt en zit nu in  ronde 4. Eerste cyclus was erg lang, maar  het gaat nu de goede kant op (38-31-28 dagen). Heb vandaag als het goed is mijn ei, en dus  rond 30 oktober mijn NOD. Leuk dat jullie meekletsen! Ik wens  jullie veel succes en veel klusplezier!

Alvast een fijne avond gewenst!

X hopje  

hoi meiden even snel vanaf mijn werk.....

@ sylvia, jeetje meis wil jou en je mannetje heel veel sterkte toewensen!!!!

@ jolanda, welkom hier gezellig dat je meekomt kletsen

@ misX, gister een licht streepje gehad met de ovu test straks als ik thuis ben (20.30) de volgende dus zal 1 deze dagen mijn sprong hebben.

@ janien en eva hopelijk hebben jullie snel goed nieuws!!!!!!

@ maaike, balen van je ongi!!! kop op we gaan door naar de volgende ronde!!!

@ jolanda en Petra, jullie kunnen jullie zelf toevoegen op de lijst he!!!

Nou kom vanavond weer even als ik thuis ben

eet smakelijk meiden!

-X-

Terug
Bovenaan