Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hi hi,

We willen idd weten wat t wordt en we zijn al heel lang (een jaar of 9!) uit de namen dus dat is makkelijk! :-D
Liss waar woon jij?

Hopje: google anders even "innestelingsbloeding" of iets dergelijks. Het kan volgens mij zowel bruin als rood bloed zijn. Volgens mij is het meestal een dag of 4-5 na de eventuele bevruchting maar je hoort zo vaak dat het op andere momenten is. Wannee ris je NOD?

Groetjes Janneke

hoi hoi

@ hopje, volgens mij is je innesteteling vind volgens mij idd 4 of 5 dgn na je sprong plaats...spannend hoor! verder met mij alles goed hoor probeer er zo veel mogelijk niet er mee bezig te zijn maar dat lukt me niet altijd jammer genoeg......
verder denk ik nog steeds dat het er voor mij deze maand niet in zit, omdat ik vrijdagavond mijn eisprong heb gevoeld  maar mijn mannetje was zo beroerd die dagen vooral do en vrijdag,dus we hebben voor het laatst geklust woe nacht.....
we zien het wel maar verwacht het niet.

@ janneke, midden van het land Utrecht! houden jullie van nederlandse namen of engelse,of aparte namen ben erg nieuwschierig........

He Meiden!

Het weekend was erg lekker! Ik moest vrijdagmiddag eerst nog werken en toen naar cp. Het was maar een uurtje rijden, maar hebben er 2 uur en 20 minuten over gedaan, stomme files.
Eerst lekker uiteten geweest en terug in het huisje hebben we het verteld! We hadden bij de prenatal van de kleine knuffel ooievaars gehaald en daar hadden we een bandje om gedaan met daarop 24 juni worden jullie opa en oma/ oom tante. Erg leuk! Ze vinden het allemaal ook erg leuk.
We wachten volgende week dinsdag af  en dan vertellen we het aan nog meer familie!
Bedankt trouwens allemaal voor de lieve reacties!!

Ik voel me trouwens verder goed. Beetje moe(maar dat kan ook aan het weekend liggen), moet wat meer plassen en wat meer puistjes....

Ik heb trouwens eerst getest met de dipsticks van sensitest. Die kosten bijna niks, kun je er nog eens wat van gebruiken en om zeker te zijn heb ik donderdag ochtend nog getest met een clear bleu zo'n gewone met plus en min. Die geeft het sneller aan dan die van sensitest.

Eva: hoe voel jij je? Fijn he dat iedereen zo leuk reageerd! Wanneer ga jij het op je werk vertellen?

Jannie: als ze op de gewone echo niks en is er ook een mogelijkheid voor een inwendige echo. Was de vorige keer ook! 17 weken alweer. Lekker hoor.

Janien: jij houdt ons wel in spanning.... ik duim nog steeds voor je hoor!

missx: balen! aan de ene kant hopen op innesteling, anders laat de ongi maar doorzetten, of niet.

de rest: ik duim voor jullie, succes!

nou, ik moet straks helaas weer werken, wat gaan zo'n weekend dan snel!

liefs ry

Hey meiden,

Hier nog steeds geen RD' tjes. Spannend hoor, vind het nu ook echt niet meer om uit te houden.
Heb gisteren testen van Sensitest besteld. Voor 17:00 besteld, maar pas om 19:00 betaald dus ik weet niet of ik ze vandaag ook krijg.
Als ik ze wel vandaag krijg dan weet ik idd niet of ik het tot woensdag vol houdt Janneke.
Ik las trouwens dat jij op dag 5 en 7 positief hebt getest.
Ik heb op dag 1 en 3 getest beide negatief, maar dat kan dus komen door mn HCG.
Had jij daarvoor al wel getest en ook negatief?
De reden dat we tot woensdag willen w88 is omdat de dokter zei dat ik dus deze week weer opnieuw moest testen. En aangezien ik vrijdag voor het laatst heb getest, zijn er nog maar weer 3 dagen voorbij. Kan je HCG in zo'n korte tijd dan zoveel stijgen dat er wel een tweede streepje is te zien? Ik wil namelijk niet nog een keer negatief testen want ik word er niet echt vrolijk van....

Mexx ik las dat je niet precies wist wanneer je je ei had. Tip: Houd een soort van cyclusagenda bij. Ik schrijf in een agenda precies wanneer we geklust hebben, wanneer mn ei is, wanneer ik die voelde enzo. Is handig als je een keer naar de dokter moet wanneer het wat langer duurt.

Chris ik las dat jullie ook een hond hebben. Wat voor een als ik vragen mag?

Miss: Balen zeg... Hoop voor je dat je niet lang ongesteld bent zodat je weer snel verder kan!

Liss: Ik hooooopp zoo dat je gelijk hebt! Trouwens zaad kan 24/48 uur goed blijven, dus kan zo maar zijn als je vrijdag je ei had dat je dan wel zwanger bent hoor!

Nou ik ga weer verder met nagelbijten...

Kuss Janien

Hoi meiden

Gisteren teruggekomen van het weekendje weg. Helaas was m'n mannetje het hele weekend ziek en ligt hij nu nog in bed. Ik ben vandaag nog een dagje vrij, dus kan ik voor hem zorgen. Ik ben zelf nog steeds ongie. Lijkt wel of het vandaag pas echt goed doorgebroken is, bah! Vanmorgen boodschappen gedaan en gewassen en nu maar eens bijlezen. Hopelijk zijn er weer zwangere dames bijgekomen!
O ja, nog een apart verhaal. Een kennis vertelde me dat ze al een jaar bezig is om zwanger te worden van een donor. Ze heeft geen relatie maar wil al heel lang moeder worden. Knap hoor! In mijn omgeving heb ik meer vrijgezelle meiden met een kinderwens, maar die gaan volgens mij toch eerst op zoek naar een partner.

@Eva: Gefeliciteerd! Ik ga zo gelijk de ovulatietesten bestellen. Geniet ervan en houd ons op de hoogte van alles! En bedankt voor de glitters! Hopelijk brengen ze geluk.

@Bion: Ronde 5 wordt onze ronde he! Moed houden hoor, al vind ik dat zelf ook soms lastig. Onze tijd komt vast wel. Wij hadden ook patat gisteren...heerlijk!

@Ryanne: Bedankt voor de klustips! Wel de vorige ronde ook op die manier geklust, dus daar kan het niet aan liggen. Had jij ook ovulatietesten gebruikt? Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt! Geniet!
Bedankt voor de glitters!

@Miek: Welkom!

@Liss: Ook een ziek mannetje. Beterschap! Hopelijk heeft de griep geen invloed op zijn zaad.

@Shanna: Wat moet jij lang wachten zeg! Hopelijk krijg je snel goed nieuws.

@Janneke: Dat jullie al zo lang de namen weten zeg! Hoe lang zijn jullie al samen? Wij bijna 10 jaar. We hadden eerst ook al een meisjesnaam maar die is ondertussen alweer verandert in 2 opties. Een jongensnaam hebben we nog niet.

@Janien: Ik duim voor je!

@MissX: Hopelijk blijven de RD'tjes weg bij jou!

Ik ga zo maar eens kijken of m'n mannetje nog slaapt.

X Puk

Hi hi,

Janien: Tja je moet t zelf weten maar als ik jou was zou ik morgenvroeg - met je allereerste urine dus - nog n keer testen. maar als je kunt wachten tot woensdag is dat prima. Bij mij waren de + testen meer een bevestiging wat ik al wist dus ook al was de test nog negatief (was beide keren dus het geval) vond ik dat niet zo'n drama omdat ik stiekem toch al wist dat ik zwanger was.

Puk: wat knap van je vriendin! Moet ze dan elke keer nar het zkh kijken wanneer haar eisprong is en dan terugkomen voor een inseminatie?
We zijn in januari 2009 alweer 10 jaar samen. We hebben het vrij snel gehad over het feit dat we heel graag willen trouwen en kindjes krijgen. De twee namen die we nu nog steeds hebben, had ik toen ook al in mn hoofd en gelukkig vond hij ze ook geweldig!

Liss: We houden van Hollandse, korte namen: Mees, Puck, Ties, Floor, Lot, etc etc.

Groetjes Janneke

Hey Janneke

Dus jij had ook voordat je 2 keer positief teste 2 negatieve testen?
Knap dat jevoelde dat je gewoon zwanger was. Ik voel me wel anders, maar of dat anders dan ook een zwangerschap inhoudt...
Leuk trouwens dat je schoonzusje ook zwanger is!
Trouwens leuke namen heb je! Het zoontje van Bridgett heet ook Mees.
Puck vind ik ook leuk alleen mn man niet. Meisjesnaam weet ik echt al heel lang ik denk al wel toen ik 14 was. Jongensnaam weten we nog niet. We vinden Daan of Julian wel leuk.

Ik hou je op de hoogte!

Terug
Bovenaan