Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey meiden,
Wat een boel weer bij te lezen! Gezellig.

Ik zit inmiddels op dag 59 en nog steeeeds niets. Ik heb voor a.s. dinsdag een afspraak gemaakt bij de HA. Hoewel een lange cyclus na het stoppen met de pil natuurlijk normaal is/ kan zijn, wil ik toch even wat meer weten. Ze zal wel wat vertellen over ontpillen e.d., maar ik doe het toch maar.

Gister lekker wat wijntjes gehad, daar geniet ik gewoon nog even van. Al durf ik het pas na een test, haha.

Van een gynaecoloog heb ik een paar jaar geleden (bij plaatsen spiraaltje) gehoord dat ik een gekantelde baarmoeder heb, dus daar kan ik dan ook even naar vragen. Al maakt het volgens internet niets uit....

Nou maar hopen dat alle glitters van de zwangeren werken!! Heel erg bedankt daarvoor en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap. Dat er maar veel mogen volgen.

Veel liefs, Shanna

hoi meiden

hoe is het met iedereeen?? nou hier niet veel bijzonders alleen maar om de dag klussen dus morgen weer klussen hihi en dan woensdag me ei als het goed is dus ben benieuwd ik hou het maar met om de dag klussen ivm kwaliteit van het zaad dan moet er toch nog wel 1 zaadje in me zitten haha we wachten af..
gister feestje gehad van vrienden van ons in blokker anderhalf uur rijden voor ons pff maar wel super gezellig en nu lekker niksen op de bank gewoon noodzakelijke dingen gedaan zoals was en boodschappen en straks moeten we weer naar een verjaardag maar dat is lekker dichtbij:D..

@liss wie weet meid is het wel raak verzorg je mannetje maar goed en anders maar met volle moed naar de volgende ronde..

hoe is het met de zwangere meiden??

en syl hoe is het met jou meid??

nou meiden fijne avond allemaal..

xbion

hoi Allemaal,

janien: ik heb vandaag nog maar eens getest maar (nog) negatief!!! ik snap er niets meer van!!   maar ja misschien ligt het aan de vorige maand! heb ik namelijk erg gerommeld!
ik was toen 5 dagen eerder ongesteld dan verwacht wel normaal 4 dagen daarna paar dagen niets, toen weer 1 dag wel en tussendoor steeds bruin/rossig slijm en daarna opeens weer 3 volle dagen wel!!! in totaal ruim 2 weken wel en niet ongesteld!!! heel vreemd was dat omdat ik na het stoppen van de pil meteen regelmatig was!!! ik ben uitgegaan van die laatste dagen ongsteldheid!!! dus had ik nu toch echt wel weer ongesteld moeten zijn!!!! maar ja ik denk dat het er niet in zit deze maand en sla ik door vorige maand denk ik een cycus over??? herkent iemand dit trouwens?? ben eigenlijk altijd regelmatig ook bij het zwanger worden van mijn 1e zoontje!!

janien jij gaat woensdag weer testen?? ik wilde het ook eigenlijk pas volgende week doen maar ik zag de test liggen en dacht ach ja..............

Hey allemaal!

@Hopje, met de benen de lucht in heb ik ook wel een aantal keer gedaan hoor! Vorige maand ook, maar toen hielp het helaas niet. Tja, als je er dan toch ligt, dan maar even een kussen onder de bips, toch? haha!

@Ryanne, de 28e al voor een echo, wat fijn! Hoop voor je dat er dan al wel genoeg te horen/zien is. Maar dat komt vast helemaal goed! Ben heel benieuwd hoe je schoonouders en schoonzus en zwager dit weekend zullen reageren!

@Janien, blijven hopen meis! Het kan allemaal nog! Ik duim m'n duimen kapot voor je! Met Laika gaat het nog niet echt beter. Ze krijgt nu sinds woensdag de medicijnen, maar het helpt nog niet echt. Hoop zo dat dit het wel is. Anders weten we echt niet meer wat we moeten doen! Ze is net als Guus ook gek op water en springt ook geregeld in de vijver bij m'n schoonouders, haha! Heeft Guus al alle inentingen gehad? Anders moet je wel oppassen met waterplassen enzo he? Maar dat wist je misschien al, hihi. Je vroeg nog naar testen. Ik bestel ze op Sensitest.nl. Heb natuurlijk nog geen tweede streep gezien, maar het duurt niet lang voor de controle streep er staat en de roze achtergrond weer wit is. Denk 2 minuten??

@Miek, welkom hier! Je woont niet zo ver bij mij vandaan! Ik verklap het alleen liever niet. Dit is een klein dorp, haha! Nog een weekje en dan hebben jullie meer zekerheid! Ik heb je al in het lijstje gezet. Wanneer is je NOD? (Niet Ongesteldheids Dag, dag waarop je eigenlijk ongi moet worden, maar liever niet...)

@Sylvia, hoe is het met je meis? Denk veel aan je...

@Liss, deze maand is idd snel voorbij gegaan, nu alweer bovenaan! Hoe is het met jou? Lekker dat je dit weekend helemaal niks hebt! Wat balen dat jullie niet zoveel klusmogelijkheden hebben gehad. Zul je net zien dat het nu wel raak is nu jullie er minder 'moeite' voor hebben gedaan. Dat zou mooi zijn!

@Eva, wat leuk hoe iedereen gereageerd heeft! Hoe voel jij je? Had jij eigenlijk kwaaltjes in de week voor je NOD?

@Chris, bijna je ei! Ik ga deze maand weer heel hard voor je duimen. Kan me voorstellen dat je er toch weer zin in krijgt! Gaat het een beetje goed met je? En met je man?

@Jolanda, jeetje bij jou ook al zo spannend! Zou nu even een paar dagen wachten met testen. Het hcg hormoon verdubbelt geloof ik om de paar dagen. Ik hoop het zo voor je!

@Shanna, nog steeds niks... Meis wat balen! Goed dat je even naar de ha gaat hoor! Er bestaan ook van die natuurlijke kruiden (monnikspeper ofzo?) die helpen je cyclus te verkorten. Heb je daar al aan gedacht? Misschien helpt het?

@Bion, veel plezier op de verjaardag vanavond!

Nou, hier is alle hoop weg. Had vanmiddag wat licht bruinige afscheiding in m'n onderbroek. Zo begon het vorige maand precies hetzelfde! Toen was m'n NOD op een woensdag en begon het ook zo op zaterdag. Nu is m'n NOD op een donderdag en weer op een zaterdag dit geklooi. Kan wel weer gaan denken aan een innestelingsbloeding net als vorige keer, maar dan hou ik mezelf voor de gek. Ik ga er dus maar vanuit dat we de volgende ronde in kunnen. Ik voel verder helemaal niks, het zet verder ook nog niet door. Dat duurde de vorige keer 5 dagen. Precies op m'n NOD zette het door. Bah, het idee dat ik nu dan ook weer tot woensdag of donderdag moet wachten....

Eva, jij had wel een beetje bloedverlies of niet? Niet dat dat me nu hoop geeft hoor, maar ben er gewoon benieuwd naar...

Fijne avond allemaal!

Liefs, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Miek
28

2
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Jolanda
27
NOD  13 okt, nog geen rd!
5
2

Janien
22
NOD 14 okt, nog geen rd!
4
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

@Missx: ik had 3 dagen voor mn NOD een heel klein licht roze druppeltje... en dat was eigenlijk alles. Ik had juist geen kwaaltjes voor mn NOD, normaal voordat ik ongesteld werd zette mijn buik heel iets op, deze keer gebeurde er dus niks.   Ik voel me heel goed, wel iets meer moe en moet veel plassen (niet leuk 's nachts, maar tis voor een goed doel haha..) maar helemaal niet misselijk (afkloppen!) ofzo..
Hoop voor je dat het niet doorzet en dat je aankomende week een positieve test in handen hebt!

@Mama van Tim: hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt qua cyclus

@Hopje: ik heb mijn benen helemaal niet omhoog gehad... en toch vrij snel zwanger....

@Shanna: Jeetje, dag 59..hoop dat je huisarts bezoek je duidelijkheid geeft en dat je dan snel "doelgericht" aan de klus kan

@Liss: beterschap met je mannetje! en hoop dat het toch raak is geweest!!

Heb vandaag toch nog een testje gedaan, gewoon voor de zekerheid (hadden we toch liggen haha) en weer een dikke plus. Toch goed om te zien :D

Liefs Eva

Hey

Ik had de vorige maand gewoon net zo'n cyclus als anders.
Gewoon dinsdag ongesteld en zondag niet meer en dan gewoon 28 dagen.
Dus ik vind het allemaal nogal spannend.
Het kan dan zo maar zijn dat je idd een cyclus overslaat omdat je vorige keer aan het rommelen was.
Hoop het niet voor je en dat we allebei gewoon zwanger zijn!!

Eva ik heb nog nooit een test gehad waar er een- stond. Alleen maar een verticale streep en als je dan zwanger bent dan komt er geen + te staan maar gewoon een 2e verticale streep. Maar clearblue zei je toch?
Moet ik toch nog maar even kijken.

Miss: Jij had het over sensitest? Hoe lang duurt het dan voordat je die binnen hebt?
Lukt dat nog voor woensdag?
Balen zeg voor Laika! Lijkt me ook erg kut om te merken dat die medicijnen niks helpen. Je hond is net als je kind..

Liss: Ziek mannetje in huis? ai..ai..ai. Das minder. Die van mij doet dan altijd alsof hij halfdood gaat. Haha

nou nog een fijne zondag

kuss

he meiden

hoe is het met jullie??
hier lekker rustig vanmorgen ff geklust en daarna ff kwasrtier met de benen omhoog en kussen eronder hihi verder zijn we bij vrienden bakkie wezen doen zij is nu 19weken zwanger echt heel leuk ze weten alleen niet dat wij ook bezig zijn houden we echt geheim..
nu is me mannetje rugbyen en ik net huisje beetje opgeruimd en wasje gedaan nu lekker met een grote mok thee op de bank..

ik had nog even een vraag hebben jullie ook weleens na het klussen dat jullie buik vol aan voelt en rommelig is??

nou ik ga even tv kijken lekker rustig aan en vanavond lekker patat eten dat is echt heeeeeeeeeeel lang geleden..

ik ben er vanavond nog wel even..
x bion

Hey meiden!

Je kunt wel merken dat het weekend is, zo rustig hier! Is iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer? Gisteren en vandaag deed m'n mannetje weer mee aan een autocross, dus ben wezen kijken. Hoefde gisteren een keer niet te werken, heerlijk!

Hier vandaag weer een klein beetje bruinige afscheiding. Pff, laat het maar gauw doorzetten, dan kunnen we door naar de volgende ronde! Voel verder niks raars in m'n buik.

@Eva, dat vele plassen lijkt me vooral 's nachts erg vervelend!  Maar het is idd voor een goed doel ! Fijn dat je je verder goed voelt!

@Janien, zo raar, nog  steeds geen rd's.  Ajs je de vorige drie  rondes een cyclus had van 28 dagen en nu ineens langer, dan zou je wel denken dat het raak is! Die testen van sensitest zijn trouwens de volgende dag al binnen (discreet verpakt), mits je ze geloof ik voor eind van de middag besteld ofzo. Ideaal!

@Janneke, na hoeveel dagen had jij ook alweer een positieve  test? Hoe gaat het verder met je?

@Bion, ik heb vanavond ook lekker  patat gegeten, wat kan dat heerlijk zijn he!?  

Vannacht ga ik twee vriendinnen ophalen  van Schiphol. Ze komen terug van een vakantie. Is wel anderhalf uur rijden hier vandaan. Ze komen om 1.40 uur aan. Ga zo dus maar vast wat uren slaap pakken...  

Fijne avond nog!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan