Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hoi dames,

Hie so het allemaal met jullie, het was erg veel om allemaal te lezen. Mij orgie is nu op zijn eind heb er deze keer echt veel last van gehad. Hopelijk is het snel raak. Mijn huisarts zei toen ik 11 jaar was al aan de pil of een kind krijgen dan zal de pijn minder zijn. En dan ben ik donderdag ook nog griepig geworden maar een vriend als je baas dan moet je ziek ziek zijn om naar huis te mogen gaan. Maar ik heb het weekend rustig aan gedaan en ik moest naar kantoor er moest iets af, dat  is gelukt dus niet de post en admin. en dan kunnen we hopelijk  op tijd gaan.  

Verder even gekeken wanneer weer de  beste dagen zijn om te gaan klussen. Maar je hoor ook van die verhalen dat als je  te vaak dat dat ook slecht voor het zaad is. En druk en stress zijn ook niet  goed voor vrouw en man niet. Maar voor de rest weet ik het niet. Hebben jullie ideeen.  

groetjes maaike  

Hey hallo!

Hier nog steeds geen rd'tjes, grr!!!! Voel wel af en toe wat steken in m'n buik, maar nog geen echte ongi buikpijn. Wel nog heel iets lichtbruinige afscheiding. Vind het zo raar dat de eerste twee maanden toen ik met de pil gestopt was, m'n ongi echt meteen doorzette. Hoogstens een uur van tevoren wat buinige afscheiding. Maar de twee maanden dat we voor het echie gaan, begint het gewoon al 5 dagen eerder! Bah, dat gezeul met die inlegkruisjes, haha!

@Janneke, 17 weken alweer! Wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is! Dat hebben ze lang voor zich kunnen houden of niet? Ik laat de moed niet zakken hoor! Ben me er goed van bewust dat we nog alle tijd hebben en dat het ook wel heel erg snel zou zijn als het nu al raak was geweest. Met m'n scriptie gaat het wel goed. Ik heb afgelopen week niet zo heel veel kunnen doen, omdat ik een beetje vast gelopen ben met de statistische analyses. Aan de universiteit zijn daar speciaal mensen voor die studenten begeleiden met het statistische gebeuren rondom hun scriptie. Alleen die man liet de hele week niets van zich horen. Heb hem vandaag wel te pakken gekregen en hij had dus vakantie... Hij mailt me vandaag wanneer hij deze week zou kunnen. Dus als ik dat heb gehad, kan ik ook weer verder. Dan gaat het snel denk ik. Twee weken dan nog??? Het gaat iig de goede kant op. Ben er erg blij mee!

@Mex, spannend voor jou! Zo te lezen, zou het wel eens raak kunnen zijn! Hoop zo dat de rd's weg blijven en je zwanger bent! Heb je al bedacht wanneer je gaat testen?

@Liss, je mannetje is gelukkig weer wat beter! En een lekker relaxed weekend gehad, heerlijk! Maak je niet te druk over dat klussen he! Kan heel goed raak zijn hoor! Dat goedje van die mannen van ons, kan best lang blijven rond zwemmen, haha!
@Chris, hoeveel dagen van tevoren krijg jij al van dat bruine spul dan? Toen ik de pil nog slikte begon het daar bij mij ook altijd mee, maar hoogstens een uur later zette het dan wel echt goed door!

@Hopje, lijkt een beetje op wat ik heb, aleen bij jou is het veel eerder in je cyclus! Hoop zo voor je dat het een innestelingsbloeding was! Ik heb  daar de vorige maand veel over gelezen en dat kan ook heel goed alleen bruin zijn hoor! Dus hoop houden meis! Voor mij gaat dat niet op, omdat het de vorige maand bij mij precies hetzelfde ging als nu, dus ga ik er maar weer vanuit dat ik ongi word. Dan kan het alleen maar meevallen, toch? Ik duim iig voor je!

@Ryanne, wat fijn dat je schoonfamilie zo leuk reageerde!! Even over die dipsticks, moet je die echt in een potje met urine houden of kun je die ook eronder houden als je aan het plassen bent? Ik heb nu namelijk die iets dikkere testen van Sensitest, die zijn heel iets duurder, maar nog steeds relatief goedkoop.

@Janien, meis toch, je maakt het zo spannend! Ik heb er echt een goed gevoel over op de een of andere manier! Denk dat je al wel eerder kunt testen dan woensdag hoor! Zou het wel met ochtendurine doen. Is toch wat geconcentreerder. Hoe is het met Guus? Wanneer begint de cursus?

@Puk, lekker weg geweest! Vervelend dat je nog steeds ongi bent zeg! Wat een moedige beslissing van die kennis van je zeg! Ik vind het wel heel fijn dat zoiets kan! Als ik zelf geen partner zou hebben en m'n klok zou gaan tikken, dan zou ik daar ook zeker over nadenken! Wat sneu trouwens voor je mannetje. Zorg maar goed voor hem

Nou, ik ga maar eens even stofzuigen en dweilen. Vanavond weer werken.

Liefs, ikke

Hoi Maaike!

Gelukkig is je ongi weer bijna over! Op naar de volgende ronde meis! Ze zeggen inderdaad dat om de dag klussen het beste is en rond je eisprong elke dag. Maar mijn advies is: gewoon doen wanneer jullie er zin in hebben. Vooral in het begin er nog niet teveel mee bezig zijn en zorgen dat het leuk blijft tussen de lakens! Ik weet wel dat dat heel moeilijk is, vooral als je het zo graag wilt. Als wij het rond mijn ei een keer niet doen, dan voelt dat meteen als een gemiste kans. Toch denk ik wel dat het het beste is als je er niet al te bewust mee bezig bent!

Hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt trouwens!

Liefs, ikke

Hoi meiden

Ben ik weer! Ik ben veel thuis deze week, dus kan ik wat vaker komen kletsen. M'n mannetje is uit bed en voelt zich gelukkig al wat beter.

@Janneke: Ik vind die korte Hollandse namen ook leuk! M'n man gelukkig ook.
Die vriendin van me heeft zelf een donor gezocht via internet en doet het dus niet met medische hulp. Maar nu ze al een jaar bezig is, zal ze wel doorverwezen worden.
Mijn man en ik zijn in januari ook 10 jaar samen! Wat een tijd alweer he.

@MissX: De inlegkruisjesproducenten hebben een goede klant aan ons. Ik gebruik ze bijna elke dag, want ik heb geen zin in onverwacht bloedverlies.

Heb net de ovulatietesten van Sensitest besteld. Eens kijken of die wat opleveren.

Liefs, Puk

hey ladies!!

wat word er vandaag weer gezellig gekletst!!

@ puk, die ovu testen vind ik echt goed!! heb ze zelf ook en doordat ik ze ben gaan gebruiken voel ik sindsdien mijn sprong......

@ misX, jeetje raar dat je aankomende ongi dan toch zo veranderd he..... wat hebben we toch eigelijk ingewikkelde lichamen.......
werkse vanavond!

@ janien, ben benieuwd of je kan wachten tot woensdag...... blijf het zeggen heb er nog steeds een goed gevoel bij!!!

Mijn gevoel is ook dat er nog meer zwangere bij gaan komen deze ronde!!!

@ eva, wat leuk bedacht om het zo te zeggen!!! blijf je gezellig hier meekletsen op dit forum??

ik kom vanavond nog even buurten!

Hey MissX,

Wat jij nu hebt, had ik de vorige ronde ook. Het begon op maandagavond met een klein beetje helderrood bloedverlies en toen dinsdags en woensdags bruin bloed bij het afvegen alleen en op donderdagmiddag brak mijn ongi pas echt door. Dat kan het bij mij nu niet zijn, zit ook pas op dag 19 van mijn cyclus vandaag. Kan mij niet voorstellen dat ik al ongi ga worden. Bovendien had ik alleen zaterdagavond 2 keer bij het afvegen bruin bloed/slijm en daarna helemaal niets meer. Ik hoop zo dat het voor ons beide goed afloopt!!! Ik zal heel hard duimen!!!

Fijne avond!

X hopje

hallo allemaal,

vandaag zijn helaas toch de  gekomen!! nog niet veel maar denk wel dat het doorzet!
nou ja, ik ben in iedergeval blij dat mijn cyclus toch weer opgang is na dat gerommel van vorige maand!! hopen dat het zo blijft en op naar november!!!!

Janien: hoop zo voor je dat je zwanger bent! ik duim voor je!

Hopje: ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is, als ik het zo lees zal het maar zo kunnen!!!   nu ff afwachten

Maaike, jou ongi is al weer bijna voorbij dus.....succes met de volgende ronde!!

voor iedereen verder succes!!!!
en voor de zwangere onder ons, geniet er volop van!!!

groetjes jolanda

@mex29: duim voor je meis!! Hoop dat je gevoel klopt!!!

@liss84: klachtjes zijn er nu wel ja, afgelopen dagen erg moe, alleen wel vaker wakker 's nachts (door plassen en ook veel nadenken...). En sinds gisteravond gevoelige (.)(.) haha. Kindje van mijn groep (ben leidster op een dagverblijf) sloeg vandaag tegen mijn borst aan.. AUW... hahaha.. Mooi dat je mannetje is opgeknapt, die van mij is vandaag ziek thuis gebleven.. hmmm.. heerst echt!!! Jij bent trouwens een buurtgenoot, woon zelf in de buurt van Utrecht!

@Janneke: zit er ook over na te denken om mee te doen aan Moeders voor Moeders.. heb er heel veel goede dingen over gehoord en gelezen. Leuk dat je buik zo groeit. Wanneer begon jij een buikje te krijgen? Nog 11 dagen, leuk leuk!!

@Rietjeh: Wat super dat iedereen zo leuk reageerde haha. Heb zelf ook leuke reacties gehad, hebben het nu de naaste familie verteld en aan 2 goede vriendinnen (waarvan 1 nu 14 wkn zwanger is...). Eén collega heeft het een beetje geraden. Ik moest de verloskundige bellen voor afspraak te maken en dat kan pas na 9 uur. Dus ik zei dat ik even iemand moest bellen. Zij gelijk: oh wie haha, ben niet nieuwsgierig. Dus ik schoot in de lach. Tja, aangezien zij weet dat ik gestopt was met de pil zei ze: moet je me iets vertellen?! Dus heb ik het maar verteld. Vind het ook wel fijn dat in ieder geval een collega het weet (was echt moe die dag, en ja.. op een kinderdagverblijf.. tillen met de kids...).
Ik heb het verder nog niemand verteld op het werk. Ons dagverblijf bestaat uit 2 locaties dus ik wil graag ons kindje dan naar onze andere vestiging brengen. Ik ga het mijn baas dus vertellen door het inschrijfformulier te geven... maar nog even wachten, wil dan eerst wat zekerder zijn. En wanneer ga jij het op je werk vertellen? Zou jij het niet ook al van de daken willen schreeuwen??! Wij vertellen het onze goede vrienden na de eerste echo... en de rest komt daarna vanzelf wel.

@Janien: duim echt zo voor je!!!!

@Puk: hoop voor je dat ze helpen (de testen en de glitters!)

@Missx: pff.. schiet ook niet op dan he. Kan me best voorstellen dat je nu zoiets hebt van: kom nou maar gewoon! Hoop natuurlijk voor je dat het toch niet doorzet!!!

Hier gaat alles goed! Vandaag minder moe, maar mijn borsten worden steeds gevoeliger.. ach, zie het maar als een goed teken. Alleen wel jammer dat de kinderen van de groep niet met je meeleven en er eentje tegen aanslaat hahaha.

Liefs Eva

Terug
Bovenaan