Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hi ladies,

MissX: dat zou balen zijn als je ongi doorzet, jammerrrr!!
Ik had na 5 en 7 dagen na mn NOD  een + test, dus niet meteen op mijn NOD.

Hier alles goed, gister familiedag en gyuess what: mn schoonzusje is ook zwanger! 12 weken alweer, erg leuk!
Buikje groeit goed en morgen ben ik alweer 17 weken zwanger, leuk! Nog maar een kleine 2 weken dan dan weten we wat t wordt.

Ga zo Gooiche Vrouwen kijken, doeii!

Groetjes Janneke

Hey meiden!!!!!!!

@Ryanne: super dat je al zo'n vroege echo krijgt. Een hele geruststelling. Is heel vervelend als je tot de 12 wkn echo moet wachten en je enige bewijs een positieve test is.

@Sylvia: ik ben benieuwd hoe het met je gaat en hoe je je voelt.

@Janien: wat zenuwslopend....geen rd'tjes en ook geen positieve test. Hoop op goed nieuws!!!!!

@Eva: het is idd zo leuk om te vertellen dat je zwanger bent. Geniet er maar van, hoor!!!!!

@Liss: vervelend dat je mannetje ziek is. Wie weet is het toch raak. Er is maar een zaadje voor nodig. Je hebt igg in de vruchtbare periode geklust.

@MissX: Ik snap dat je de hoop verliest als het weer hetzelfde lijkt als vorige maand. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

@Ryanne: ben heel benieuwd hoe je weekend was en hoe je schoonouders reageerden.

Vorige 2 maanden een cyclus van 26 dgn en nu op dag 26. Spannend dus!!!!! Ik heb   veel last van witte vloed. Heb geen idee meer wanneer mn ei nou was. Maar we hebben goed geklust en ik heb er een goed gevoel over. We zullen zien deze week.
Fijne avond allemaal!!!!!!!!!!!!!!

hey ladies!!!!

@ shanna, su6 dinsdag bij de dokter!!!

@ misX,nee laat ze maar mooi weg blijven de rdtjes!!! duim duim

@ janneke, gaaf gefeliciteerd met je schoonzus!!! en wat gaat de tijd hard zeg! nog even en julie weten wat het word spannend..........
mischien had je het al een keer verteld maar waar kom je eigelijk vandaag??

@ eva, beginnen de zw klachtjes al??

Nou mijn mannetje is gelukkig weer wat opgeknapt(gister nog wel de hele dag in bed gelegen)) en ze zijn zo ziek dan he
ik heb echt heel weinig gedaan,lekker hangen in huis etc etc

@ janien, woe ging je testen he??? blijf het zeggen maar volgens mij ben je harstikke zwanger....... waarom blijft het anders zooo lang weg als je normaal een regelmatige cyclus heb.

@ de rest hoe is het met jullie?

-X-

hey meiden,
nog even een berichtje van mij.

@Janien, wat spannend allemaal joh. wordt je niet ontzettend moe van al dat wachten. dat je dat kunt joh. als je trouwens de testen van sensitest voor 17:00 uur besteld dan heb je ze de volgende dag al in huis.

@MissX, hier gaat het wel aardig goed. lekker weekend gehad. een eind met de hond gewandeld in het bos. heerlijk is dat. en bij een vriendinnetje geweest met liefdesverdriet. soms wel eens lekker om dingen van andere aan te horen. even wat anders dan je eigen ellende. bij mij begint trouwens mijn ongi ook altijd met eerst een paar dagen bruin spul. echt irritant he?!?
jammer ook dat je nu naar de volgende ronde moet. valt altijd tegen he. niet de moed laten zakken he, je bent net begonnen en volgens mij doet iedereen er in dit topic gewoon wat langer over. komt best goed.

hoe is het verder met iedereen??? allemaal een goed weekend gehad? Ryanne hoe was jou weekend? en hoe reageerde je familie???

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Goedemorgen!

Janien: wat spannend meid!! Maar waarom wachten tot woensdag? Omdat je dan samen bent? Spannnnnnnnend meid!! Wow, maar wel knap dat je zo lang kunt wachten! ;-)

Liss: ik kom uit Tilburg!

MissX: idd de moed niet laten zakken. Probeer in je achterhoofd te houden dat het gemiddeld 6 tot 9 maanden duurt om zwanger te raken. Maar kan me goed indenken dat je ongeduldig wordt hoor, echt. Mss wacht jouw lichaam (onbewust) wel op het moment dat je je scriptie ingeleverd hebt? Hoe gaat t daarmee trouwens?

Net-zwangeren: gaan jullie meedoen aan Moeders voor Moeders? op de site is veel info te vinden maar kan het zeker aanraden, tis een heel goed doel!

Vandaag 17 weken, jippie! Nog 11 daagjes tot de echo en dan weten we of alles goed is en ons kindje dus gezond is. best spannend hoor... heb zelf maar 1 nier en niks toont aan dat het erfelijk is maar vind het toch best spannend. En dan weten we natuurlijk wat t wordt, ben erg benieuwd. Denk zelf een jongen en veel mensen om me heen ook, maar vrijdag zei een collega - heeeeeel overtuigd: jij krijgt zeker te weten een meisje! We zullen het zien.

Groetjes Janneke

Goedemorgen meiden,

Wat is er weer veel geschreven zeg, ga zo alles teruglezen.

Maar wil jullie eerst wat vragen. Afgelopen zaterdagavond had ik bij het afvegen een beetje oud, bruin bloed (sorry hoor).  Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Ik schrok mij rot en dacht, ooh nee toch niet nu al ongi? Maar sinds zaterdag is er niets meer te zien.

Fijne dag allemaal.

X hopje

goeiemorgen meiden!!

Nog 3 dagen en dan hebben we 3 nod''s weer erg spannend allemaal.......!
en janien die dan ook weer test! ik ben nog steeds aan het duimen

@ hopje, oei kan dat niet in innesteling zijn geweest.........??

@ janneke,  het gezellige Tilburg!! wonen vrienden van ons,kan daar erg gezellig zijn.
      ben zo benieuwd wat het word!!! zijn jullie al uit de namen??

fijne dag allemaal!

Hey Liss,

Een innesteling gaat toch altijd gepaard met helder rood bloed? Als er al bloed te zien  is?  En dat kan toch ook niet zo snel na je ei? Die heb ik als het goed is afgelopen woensdag of donderdag gehad. Ik weet het ook niet meer. Afwachten maar hè.

Hoe gaat het met jou?

X hopje

Terug
Bovenaan