Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het?
Hier alles goed. (Nog) Geen last van misselijkheid, wil ik graag zo houden!   Wel liep ik gisteren wat sneller de trap op en af en toen voelde ik mijn borsten aardig.... En ze lijken wat voller/zwaarder. Tja, hoort erbij. Ik heb al een vrij grote cup, vind ze eigenlijk wel groot genoeg.....

Shanna: eindelijk de rd-tjes... jeetje 60 dagen echt lang. Nu kun je wel door naar de volgende ronde!

Janien: Hoe is het meid? Morgen testen? Dat je het volhoudt, goed hoor!

Missx: Ik heb dan die dipsticks en ja, die houd ik gewoon in wat opgevangen urine. Ik heb ook van de xtra sensitive midstream. Die zou je in je urinestraal kunnen houden, maar ook gewoon in opgevangen urine. Ik vind dat persoonlijk wat makkelijker. Maar het staat ook allemaal in de gebruiksaanwijzing.

Rianne: jammer als de rd-jes komen, maar mocht je nou in de volgende ronde zwanger zijn kun je wel beter bepalen wanneer je zwanger bent geworden. En dan zit je in hetzelfde schema als mij!

Eva: Ja, ik zou het ook wel aan iedereen willen vertellen. Zo raar om je mond dicht te houden. Wij willen in ieder geval de echo volgende week afwachten en dan het wat meer vertellen. Ik denk wel vrij snel op mijn werk, aangezien ik 2 keer per week in mijn badpak loop daar, wordt het ook lastiger om het verborgen te houden.

Jolanda: balen van de rd-tjes, maar wel fijn dat je nu weer een normale cyclus hebt.

De rest: hoe is het? Er komen wat nod's aan, dus spannend. Ik hoop dat de glitters helpen en ik zal heel hard duimen!

Liefs
Ry

Hallo Meiden

Hier zijn de RDtjes echt gekomen. Vind het best kut.........Zo na een miskraam voel je je best leeg. Had vorige week best een goed gevoel. Nou ja op naar de volgende ronde. Ga maar weer uit van 30 dagen, dus dan heb ik mijn nod op 20 november.
Ga wel voor de zekerheid ovulatietesten kopen. Nou ga lekker op de bank liggen niks doen.
Miss en Mex ik duim voor jullie!

xx

Hey meiden!

@Puk, lekker veel thuis deze week. Fijn is dat he, dat je dan wat meer je eigen tijd kunt indelen? Ben benieuwd naar je ervaringen met de ovulatietesten!

@Liss, je moet vandaag werken. Met dit weer is dat minder erg toch? Jouw NOD komt ook alweer steeds dichterbij! Heb je al kwaaltjes of voel je je anders dan anders?

@Hopje, hoop dat je verder geen bloedverlies meer gehad hebt? Hier eigenlijk niks meer sinds gistermiddag. Maar de vorige maand had ik er geloof ik ook een dag tussen zitten dat er niks was. Ik hou er nog steeds rekening mee dat het vandaag of morgen (of donderdag, haha) door gaat zetten.

@Jolanda, wat vervelend dat je toch ongi geworden bent! Ik had zulke goede hoop! Dan maar hopen dat het ook gauw doorzet zodat je verder kunt met de volgende ronde. Hoe lang heeft deze cyclus nou geduurd?

@Eva, auw! Dat zal gister wel gevoelig geweest zijn ja! Haha! Fijn dat een collega op de hoogte is nu. Ben je niet misselijk?

@Miek, als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen, dan is je volgende NOD op zondag 26 oktober, namelijk precies 4 weken later dan je vorige dag dat je ongi werd. Als je doortelt, zou je dan ongi moeten worden (liever niet natuurlijk) op dag 29, dan heeft je cyclus namelijk 28 dagen geduurd. Snap je? Maar goed, ik weet natuurlijk niet hou je vorige cyclussen eruit zagen. Misschien ga jij uit van een cyclus van 27 dagen? Ik duim voor je meis!

@Rianne, meis wat ontzettend balen zeg! Kan me helemaal voorstellen dat het echt als een flinke teleurstelling voelt. Vooral zo na je mk en omdat je er vorige week een goed gevoel over had. Bah! Wel fijn dat je nu een weekje vrij bent!

@Shanna, eindelijk meis! Pff, wat heeft dat lang geduurd he!? Alsof je gewoon een hele cyclus hebt overgeslagen! Ben je al bij de ha geweest?

@Ryanne, wat fijn dat je nog niet misselijk bent! Lang niet elke vrouw heeft daar last van toch? Houden zo!

Hier nog steeds bruinige afscheiding. Hoop zo dat het vandaag of morgen (of donderdag, haha) doorzet! Nu wil ik ook echt op naar de volgende ronde. Maar zo schiet dat niet op, bah! Had gisteravond een tijd lang flinke steken in m'n buik. Leek wel m'n eisprong! Het voelde iig niet als ongi krampen, maar is denk ik wel een voorteken.

Mex, hoe is het met jou?

Liefs, ikke

Hey meiden

Gisteravond ongesteld geworden. Helemaal uit het niets. Voelde niks aankomen, moest even naar de wc voor een grote boodschap. Bleek ik ongesteld te zijn!!
Ik wilde lekker vroeg naar bed gaan zodat ik vanochtend kon gaan testen..
Voelde me gisteraaf echt ontzettend kut!! Heb ook even een potje gejankt.
Had namelijk echt het gevoel, vooral gisteren dat ik zwanger was.
babababa maar goed op naar ronde 5..yeah.
Houd nu maar gewoon 34 dagen aan dan valt het de volgende ronde altijd mee.
Wel toevallig trouwens Jolanda, dat jij ook gisteren ongesteld bent geworden.
Wanneer is jouw volgende nod? Ik  houd de 17e aan. Als ik 28 dagen was geweest dan  was mn nod de 11e  geweest.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Rianne31
27
23 oktober
2 (na mk)
1

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag
Nou meiden ik ga der vandoor vanaaf komen er vriendinnen te eten dus moet even voorbereidingen treffen.

Liefs Janien

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Shanna
27
NOD 18 september, nog geen rd!
1
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Ha Janien

Wat balen meid, weet wat je voelt nu. Ik had ook helemaal een goed gevoel deze maand. Had zere borsten en voelde me anders. Gewoon k..... Vooral omdat ht voor jou zolang geduurd heeft.
Maar klopt je NOD wel. Ik ga uit van 30 dagen en kom uit op 20 november? Of reken ik verkeerd? Ga je ovu testen gebruiken deze maand, ik ga ze denk ik zo bestellen bij Sensitest.
En hoeveel dagen is jou cyclus Jolanda?

xx

Hoi meiden

Vandaag gewerk maar wel vroeg thuis! M'n mannetje is nog steeds ziek thuis, maar voelt zich al veel beter. Hij is al bezig geweest met koken en kijkt nu dvd's. Het heerst wel onder de mannen zeg! Zou dat van al dat geklus komen?

@Liss: Ik hoop dat ik ook m'n ei ga voelen mbv van de ovutesten. Heb ze vandaag gekregen en begin zaterdag met testen.

@Jolanda, Shanna, Rianne en Janien: Balen zeg dat de RD'tjes gekomen zijn! Wel een hoop lotgenoten op deze manier. Nu vol goede moed naar november.

@Eva: Nog een buurtgenoot! Onze provincie is goed vertegenwoordigd hier. Wel handig dat je op een kdv werkt. Zo heb je waarschijnlijk geen last van de lange wachtlijsten.

@Shanna: Wat een lange cyclus. Ik duim voor je dat ie de volgende ronde korter is of dat je dat nooit zult weten natuurlijk!

@MissX: Ben nu weer 2 dagen vrij, heerlijk! Morgen komt m'n moeder en gaan we winkelen. Ik houd je op de hoogte van de ovutesten. En duim heel hard voor je dat je niet ongie wordt.

Ga nog maar even een verslag doorlezen.

X Puk

Terug
Bovenaan