Goedemorgen!
Heb weer veel te lang in bed gelegen, shame on me! Haha, zei als excuus tegen m'n vriend dat ik er nu nog van moet genieten, als student zijnde, haha! Als ik straks eenmaal werk is het afgelopen met het uitslapen!
@Bion, jullie hebben iig op tijd geklust! Daar kan het dus niet aan liggen! Ik weet precies wat je bedoelt met die dromen. Ik droom ook heel veel en kan het ook bijna altijd onthouden, of iig wat ik als laatste droom dan. De laatste tijd ook wel eens engere dingen, dat ik bijv in een vliegtuig zit dat neerstort in de zee, maar er dan wel uit kom. Toen we net voor het echie begonnen waren droomde ik ook geregeld over zwanger zijn en bevallen, haha. Maar het lijkt altijd zo ontiegelijk echt!!!
@Mex, nog een dagje voor ons! Het klinkt positief voor je meis! Hier is het nog steeds niet doorgezet. Sinds gistermiddag ook niets meer in m'n onderbroek. M'n buik was wel flink van slag gister zeg! Toch ging het de vorige keer hetzelfde dat ik dan weer wel wat bruine afscheiding had en dan weer even niet. Uiteindelijk zette het toch door. Dus ik hou er nog steeds rekening mee!
@Chris, dus bij jou begint het ook altijd zo... Was dat ook toen je nog aan de pil was? Ik had het nooit zo. Ook de eerste twee maanden na het stoppen met de pil niet. Maar de vorige keer en nu dus wel... Vind het wel irritant hoor! Even over je vraag: volgens mij kan je ei iets van 12 uur blijven leven. Dus dan heb je altijd nog wel even!
@Hopje, het lijkt dan wel heel erg op een innesteling bij jou zeg! Spannend!
@Puk, wat leuk dat je vriendin in bevallen! Wanneer ga je ernaar toe? Lekker tutten!!! Hoop dat je ongi gauw over is. 8 Dagen is lang! Shopse vandaag!
Liefs, ikke