Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey meisies, hier ff een update. Gelukkig nog geen rdtjes te bekennen hier. Vorige 2 x onverwachts op dag 27 ongi geworden en vandaag al dag 28. Aangezien ik vrijdag as, 2 weken geleden een soort ongipijn heb gehad (misschien ei), wacht ik igg tot het weekend met testen. Fingers crossed!!!!!

@MissX: bij jou nog steeds niet doorgezet. Er is nog hoop!!!!!!

@Janien: Super balen. Als je zo overtijd bent, krijg je toch heel veel hoop. Een extra grote teleurstelling dus. Veel sterkte ermee!!!!!

dan ook nog maar even een berichtje van mij,

@Liss, het was inderdaad snert weer vandaag. weer om de hele dag in je bed te blijven. moest werken helaas. morgen lekker vrij.

@MissX, bij mij begint de ongi ook altijd zo dat duurt dan ongeveer 3 dagen en dan breekt het pas echt door. ontzettend irritant.

@ iemand vroeg me wat voor hond wij hebben. sorry weet ff niet meer wie dat vroeg, maar wij hebben een Bouvier van 2 jaar oud. Echt een knuffelbeer en zo ontzettend lief. wel af en toe lomp en onbenullig. hij heeft 1 nadeel. meneer kan niet alleen zijn. blaft en jankt hij alles bij elkaar. hopeloos is dat. verder is het wel een schatje.

@Janien wat ongelooflijk balen joh, snap dat je er even kapot van bent. het zag er zo goed uit. hopenlijk kun je snel weer de moed vinden om door te gaan. hoop houden hoor.

@Bionda, spannend he zo in de klusperiode? ik ga voor je duimen.

Hier verder weinig te melden. ik kan niet echt zeggen wanneer mijn ei is/was. voel namelijk meerdere keren steken dus geen idee. hebben redelijk geklust. zo om de dag wel. maar ja volgens de HA hebben we teveel last van stress en kan het wel even duren dus we wachten het wel af. heb geen idee.

even een vraagje, stel je voelt je ei, heeft iemand dan enig idee hoe lang je dan nog kunt klussen met een kans op een zwangerschap of is die dan gelijk al bekeken???

slaap lekker allemaal. ga nu even met mijn mannetje de hond uilaten en dan mijn bed in. misschien nog even klussen......

liefs Christy

Goedemorgen!!

@MissX, nee verder geen bloedverlies meer gehad. Echt alleen zaterdagavond 2x bij het afvegen, bruin bloed/slijm  Sindsdien niks meer. Heb wel een paar ochtenden mij  erg misselijk gevoeld. Maar vandaag dus weer niet. . En mijn borsten voelen erg branderig. Van  binnen uit, bedoel ik dan. Beetje moeilijk uit te leggen. En de afgelopen dagen had ik een erg zwaar gevoel in mijn buik. Alsof ik een baksteen had ingeslikt. Maar ook dat valt vandaag weer mee. Ergens heb ik goede hoop, maar wil er ook weer niet te veel mee bezig zijn, want anders valt het weer erg tegen volgende week.  

@Janien, ach meid. Wat balen voor je. Begrijp heel goed dat je gister hebt gehuild. Er was zo'n goede hoop. Heel veel succes de volgende ronde!

Fijne dag allemaal.

X hopje

Hoi meiden

Gisterenavond belde een vriendin om te vertellen dat ze 's ochtends bevallen was van een dochter! Echt super leuk. Werd er helemaal blij van. Vanmiddag maar een leuk kraamcadeautje kopen.
Ik ben nog steeds ongie, dag 8 alweer. Vorige keer duurde het 9 dagen, dus ik hoop dat ik er snel vanaf ben.

@Shanna: Je hebt zo te lezen een fijne huisarts. Wel goed van je dat je niet gelijk de medische molen ingaat. Maar wel fijn dat de mogelijkheid er is. Wel balen hoor zo'n lange cyclus.

@MissX: Ik wil nog een nieuwe spijkerbroek, maar kijk wel een beetje uit met nieuwe kleren kopen. Alleen als ik het echt nodig heb. Wel goed bezuinigen zo en toch een shopdoel: een babycadeautje. Ik blijf voor je duimen hoor!

@Mex: Ook voor jou blijf ik duimen!

@Chris: Ik heb ergens gelezen dat wanneer je je ei voelt en je  dan gaat klussen je nog precies op tijd bent. Volgens mij staat dat op deze site.

Ik ga zo m'n moeder ophalen op het station en dan lekker shoppen! Het is gelukkig beter weer.

Liefs Puk

Goedemorgen!

Heb weer veel te lang in bed gelegen, shame on me! Haha, zei als excuus tegen m'n vriend dat ik er nu nog van moet genieten, als student zijnde, haha! Als ik straks eenmaal werk is het afgelopen met het uitslapen!

@Bion, jullie hebben iig op tijd geklust! Daar kan het dus niet aan liggen! Ik weet precies wat je bedoelt met die dromen. Ik droom ook heel veel en kan het ook bijna altijd onthouden, of iig wat ik als laatste droom dan. De laatste tijd ook wel eens engere dingen, dat ik bijv in een vliegtuig zit dat neerstort in de zee, maar er dan wel uit kom. Toen we net voor het echie begonnen waren droomde ik ook geregeld over zwanger zijn en bevallen, haha. Maar het lijkt altijd zo ontiegelijk echt!!!

@Mex, nog een dagje voor ons! Het klinkt positief voor je meis! Hier is het nog steeds niet doorgezet. Sinds gistermiddag ook niets meer in m'n onderbroek. M'n buik was wel flink van slag gister zeg! Toch ging het de vorige keer hetzelfde dat ik dan weer wel wat bruine afscheiding had en dan weer even niet. Uiteindelijk zette het toch door. Dus ik hou er nog steeds rekening mee!

@Chris, dus bij jou begint het ook altijd zo... Was dat ook toen je nog aan de pil was? Ik had het nooit zo. Ook de eerste twee maanden na het stoppen met de pil niet. Maar de vorige keer en nu dus wel... Vind het wel irritant hoor! Even over je vraag: volgens mij kan je ei iets van 12 uur blijven leven. Dus dan heb je altijd nog wel even!

@Hopje, het lijkt dan wel heel erg op een innesteling bij jou zeg! Spannend!

@Puk, wat leuk dat je vriendin in bevallen! Wanneer ga je ernaar toe? Lekker tutten!!! Hoop dat je ongi gauw over is. 8 Dagen is lang! Shopse vandaag!

Liefs, ikke

hey MissX,

bij mij begint het ook altijd zo en eigenlijk is het precies hetzelfde verhaal van jou.
voordat ik met de pil stopte had ik dit niet. kun je zien wat die troep eigenlijk doet he?

nadat ik met de pil stopte, ook geen last van gelijk. pas bij de derde ronde begon het zo. misschien komt dat omdat de pil nu echt uit je lijf weg is ofzo??? heb er anders ook geen verklaring voor. weet wel dat het erg irritant is.

hoeveel dagen heb je dit nu zo?

liefs Christy

Hey Chris!

Denk idd ook dat het met het ontpillen te maken heeft! Het is zaterdag begonnen, dus dit is de 5e dag. Vorige keer begon het ook op zaterdag en toen werd ik woensdags wakker met flinke krampen en 's middags zette het door. Je zou dus verwachten dat het vandaag of anders morgen wel doorzet. Omdat ik een cyclus heb van 29 dagen, valt m''n NOD nu op een donderdag, morgen dus. We wachten het maar rustig af he.

Liefs, ikke

MissX,

het is wel lastig allemaal zo he?
je krijgt er niet echt zekerheid door. en welke dag gebruik jij dan om je nieuwe NOD uit te rekenen? de dag dat het doorzet of de dag dat het bruine begint zeg maar?

ik hoop natuurlijk dat je niet ongi wordt maar ja. dat hopen we voor iedereen. na een paar ongi's mogen er nu wel weer een paar zwangere komen toch?

succes. liefs Christy

Terug
Bovenaan