Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Ik heb mezelf van het wachtbankje gehaald. Heb maar 60 dagen aangehouden voor m'n NOD... Al zal ik zelf vast wel een keer eerder testen!!

Huisarts zei dat ik het een jaar de tijd moest geven, was anders geweest als ik ouder geweest was. Er was geen reden om aan te nemen dat ik geen eisprong had (geen overgewicht, stress, veel afgevallen etc), met 60 dagen kon ik zelfs 2 eisprongen hebben. Maar gepland vrijen kan dus niet... ze adviseerde 2 a 3 x in de week. Ach, dan blijft het ook leuk!  

Vond het wel fijn dat ze me wilde doorverwijzen als ik het wilde, maar dan krijg ik direct allerlei tests (bloedprikken, man sperma onderzoek etc), Ze adviseerde nog even te wachten, maar als ik me er erg aan hinderde kon ik natuurlijk eerder komen voor een verwijzing!

Ben wel gerustgesteld en ik geef het nog even wat tijd.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

@Liss: ja, mannetje is weer wat beter gelukkig. Wat een naar weer he vandaag, wel lekker gewerkt?

@Ryanne: in een badpak is een buikje wat moeilijker te verbergen. Merk zelf nu (al!) 's avonds dat mijn buik iets opzet haha. Ik ken het pijn aan de borsten gevoel, die van mij mogen wel wat groter haha!

@Missx: nee, ben helemaal niet misselijk (afkloppen..). Hoop voor je dat het snel doorzet zodat je weer verder kan!

@Janien: Jeetje meis, balen zeg!!! Kan me voorstellen dat het er even uit moest (tranen),   helemaal omdat je je er goed over voelde. Wel fijn dat je vanavond even wat afleiding krijgt! Duim voor je voor de volgende ronde!!!

@Puk: Jij dus ook uit Utrecht? De stad of in de buurt? Ik hoef dan inderdaad niet op de wachtlijst, heb dan zeker een plekje. Jouw mannetje ook al ziek? Heerst inderdaad dan ja!

@Shanna: fijn dat je wat ben gerustgesteld! Wel fijn dat je geen reden hebt om geen eisprong te hebben, nu gewoon regelmatig klussen haha! Duim voor je meis dat het snel raak is!!

Hier gaat het goed! Vandaag wel drukke dag gehad op het werk, dus vanavond even heerlijk niksen!

Liefs Eva

hey ladies!!

Net weer terug van mijn werk....... drukke dag weer vandaag! maar nu weer lekker thuis!

@ janien, jeetje wat lees ik nu.....??? had er nog wel zon goed gevoel over!!!

meiden ik kom later nog even!!!

-X-

Hoi hoi!

Even snel in de pauze van GTST...

@Sylvia, ben ook benieuwd hoe het met je gaat!

@Janien, jeetje meis, bij jou ook al de rd'tjes. Wat ontzettend k#t!!! Kan me helemaal voorstellen dat je even hebt gehuild. Vooral omdat het er echt op leek dat het raak zou zijn! Ik had er zo'n goed gevoel over! Hoop dat het gauw weer over is meis.

@Puk, lekker twee dagen vrij! Misschien wel de laatste keer dat je voorlopig 'normale' kleding kunt kopen!? Veel plezier morgen!

Oh, het begint weer, kom straks nog wel even terug!

Kus

Daar ben ik weer!

@Shanna, hoe lang was je eerste cyclus? Je kunt ook het gemiddelde aantal dagen van je eerste en tweede cyclus pakken voor deze keer? Wel fijn dat je gerust gesteld bent. Ik ga weer heel hard voor je duimen!

Hier hebben de rd'tjes nog steeds niet doorgezet. Alleen heel iets lichtbruinige afscheiding nog steeds. Was eind van de middag een paar uur flink misselijk en net drie keer achter elkaar naar de wc, aan de diarree (sorry!). Weet dat het als zwangerschapskwaaltjes klinkt, maar ik denk dat ik of iets verkeerds gegeten heb, of m'n lichaam is gewoon nog flink aan het ontpillen. Omdat het net zo gaat als de vorige keer, heb ik maar geen hoop meer. Mocht het echter vrijdag nog niet doorgezet hebben, dan zal ik er een test tegenaan gooien.

Hou jullie op de hoogte hoor!

Fijne avond!

Liefs, ikke

@ MissX: m'n eerste was ook 60 dagen (op dag 60 ongesteld).... bah! Hoop dat t korter wordt! Duim ook heel hard voor jou, je weet maar nooit toch, het kan zomaar raak zijn.

Jullie allemaal ook een fijne avond, even naar Samantha Who kijken!

Hoi Shanna!

Oh sorry, dat was ik even vergeten... Dan kom je idd uit op een gemiddelde van 60... Hoop dat de rd's gauw weg zijn zodat je op kunt naar de volgende ronde!

Liefs, ikke

hoi meiden

jeetje wat is er weer veel gekletst zeg hihi heb alles even gelezen maar kan echt niet alles onthouden hahaha..
vandaag heb ik gewerkt en net me vader even geknipt..
ik voelde net me ei weet bijna 100%dat ie het was nu voel ik ff niks meer maar had al de hele dag een beetje vaag gevoel en net voelde ik overduidelijk zo'n pijn dus moet haast wel nou gisteravond hebben we geklust dus nu vanavond nog maar en dan hopen dat het eindelijk raak is!!!

@janien wat balen meis dat je rd-tjes door gebroken zijn maar moed houden ik vind dat soms ook erg lastig maar je kan het!!

@puk ja idd meid deze ronde is voor ons..

ik had afgelopen nacht weer zo raar gedroomd ik snap er niks van ik droomde dat ik blaasontsteking had en voelde die pijn ook echt en toen moest ik plassen plaste ik allemaal helder bloed nou echt zo bizar hebben jullie ook wel eens van die vage dromen?? en ook dingen die je dan echt voelt??

nou ik ga zo even douche en dan bedje in en nog even klussen als ik me mannetje van die WII  vandaan kan halen hahahah...

xxbion

Terug
Bovenaan