Joehoe lieve meisjes!
Daar ben ik weer! Het heeft me eventjes gekost om uit mijn wakje te komen hoor, maar ik ben er weer.
Wat een hoop geschreven en een hoop nieuwe meiden zeg! Neem me maar even niet kwalijk dat ik niet helemaal bijgelezen ben!
Las wel dat veel van jullie naar me vroegen, dat vind ik erg lief, dat er aan me gedacht wordt! Kus voor jullie!
De afgelopen dagen waren echt enorm klote voor me. Na donderdag ben ik in een enorm gat gevallen. Vraag me niet waarom, maar op één of andere manier kwam het keihard aan en deed het zo'n pijn! Had ik nooit van mezelf verwacht, maar ik ben er echt goed kapot van geweest. Mijn mannetje ook trouwens.
Ik heb veel van me afgeschreven op mijn Hyves site en ook veel kunnen praten met mijn vriendinnetjes van het Juni2004 moeder forum (jaja, ook hier ontstaan ooit en we kletsen nog steeds, alleen dan op MSN).
Inderdaad had ik eventjes geen behoefte om hier te komen. Ik zag steeds alleen maar berichten voorbij flitsen van zwanger hoera hoera en daar kon ik ff niet mee omgaan op dat moment.
Maar bij deze nu alsnog:
ZWANGERE MEIDEN, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!
Vanmiddag ben ik bij de gyn geweest voor een echo om te checken of de miskraam goed is verlopen.
Alles zag er netjes, rustig en vooral leeg uit. Toch wel weer even een naar momentje, maar toch ook weer fijn, want het groene licht schijnt weer om verder te gaan met klussen.
De gyn heeft al toegezegd dat we bij een volgende zwangerschap sneller een echo krijgen, bij 7 weken al ipv 9 weken zoals nu.
Vraagje aan de meiden hier die ook een mk hadden: hoe lang duurde het voordat jullie je ei weer kregen en je eerste ongi?
Ik ga er eigenlijk wel doodleuk vanuit dat we gewoon weer in de 4 weken-cyclus verder gaan, maar is dat wel zo?
Gisterenavond en vanmorgen hebben m'n mannetje en ik voor het eerst weer geklust. De eerste keer vond ik toch weer een beetje raar. De afgelopen dagen had het daar onder natuurlijk in het teken gestaan van vloeien en afstoten en ineens is dat dan over en dan komt dat weer. Dat toch ff een klein drempeltje, maar dat was vanmorgen gelukkig al weer helemaal weg. En waren we vooral heel blij dat we weer even op deze manier onze liefde konden delen na al wat er de afgelopen dagen gebeurd was.
Nou, heel verhaal weer!
Ik hoop weer lekker te kunnen meeklessen hier en we gaan ons best weer doen voor de volgende ronde!
Liefs,
Sylvia