Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Tis inderdaad lastig zo ja. Ik reken vanaf de dag dat het echt doorzet. Dat had ik een keer ergens gelezen, dus dat doen we maar. Anders had ik nu al op dag 34 gezeten ofzo...

Hoe is het verder met jullie? Trekken jullie (en je schoonmoeder) het een beetje? En weet je al hoe het verder gaat met het werk van je man?

Liefs, ikke

hier gaat het wel redelijk. mijn man werkt vrijdag voor het laatst en dan houd zijn contract op. hij is weer begonnen met solliciteren en ik help hem daarbij.
verder niet echt veel nieuws erover. we hopen dat hij snel wat vind. ook moest hij zich aanmelden bij het uwv voor een uitkering. zo zielig joh, want dat is wel het laatste wat hij wil.

en doordat net z'n vader is overleden kun je deze ellende er eigenlijk niet bij hebben.
met mijn schoonmoeder gaat het wel redelijk. die red zich goed moet ik zeggen.

we hoorden alleen eergister dat mijn vader nu ook met z'n gezondheid aan het klooien is. pfff we blijven een beetje hangen in de ellende. zou blij zijn als het oud en nieuw is en we 2008 kunnen afsluiten. op onze trouwdag na heeft dit jaar echt geen goeds gebracht.

verder proberen we zoveel mogelijk rust te pakken waar dat lukt. vooral door de weeks. ik werk 4 dagen en probeer op het moment 'savonds niet zoveel af te spreken. dat trekken we niet echt. en moet zeggen dat dat redelijk lukt.

pfff wat een verhaal weer zo he? hoe is het met je scriptie dan??? al een eind in zicht??
liefs

Hey Chris,

Het zit jullie echt niet mee he de laatste tijd! Ik gun het jullie zo dat er weer wat geluk de hoek om komt kijken!

Kan me voorstellen dat het voor je man erg vervelend is om een uitkering aan te vragen! Lief dat je hem helpt met solliciteren.

Hoop dat het met je vader niet heel ernstig is en dat hij er gauw bovenop komt! Fijn dat het met je schoonmoeder wel redelijk gaat.

Je hebt mooi gelijk dat jullie nu echt aan jezelf denken en alle rust pakken! Das even erg belangrijk nu. Hopen maar dat het gauw 2009 is he.

Met mijn scriptie gaat het wel goed hoor! Merk alleen dat ik er steeds minder zin in heb. Pff, de laatste loodjes zijn echt het zwaarst! Wel zit er echt schot in nu. Ik ga me niet meer teveel focussen op eind oktober. Als het lukt, is het mooi meegenomen. Als het niet lukt, dan maar een paar dagen of weken later. Wat maakt het me ook uit, haha. Ik ben gewoon bijna klaar, dat is het belangrijkste!

Hoe is het met de andere dames! Stil hier vandaag! Hier zijn de rd's nog steeds niet doorgebroken. Ik kan me wel herinneren dat ik aankomende zaterdag twee weken terug zulke steken in m'n buik voelde. Toen dacht ik nog: Huh? Was dat m'n eisprong? Het kan dus zo zijn dat m'n cyculs deze maand nog twee dagen langer duurt. Maar dat maakt het wel nog gekker dat ik dan al last krijg van bruinige afscheiding 8 dagen van tevoren! Ach, ik moet niet zoveel nadenken, haha! Het enige wat ik kan doen is toch maar wachten en wachten. Heb ondertussen gelukkig genoeg te doen!

M'n schoonzus komt zo m'n kleine nichtje van 8 weken even hier brengen. Kan ze even boodschappen doen en neemt ze zelf de oudste mee. Is voor het eerst dat ik dan alleen ben met zo'n kleintje!!

Liefs, ikke

hoi meiden!!!

mijn werkdag zit er gelukkig weer op jeetje wat een drukke dag was het!!!!

nu weer even tijd om hier te komen reageren...

@ puk, enne geslaagd voor een kado'tje voor de beeb van je vriendin??
      verder nog andere leuke dingen gekocht met je moeder tijdens het shoppen??

@ chris, jeetje hoop idd dat het niet al te ernstig is met je vader........  
       heb je een beetje vandaag van je vrije dag kunnen genieten??
      hoop dat je mannetje snel een andere job heeft!!!!

@ misX, blijf het apart vinden dat het meestal een aantal dgn van te voren begint zo!!!!!
      maar las dat je vandaag er weer geen last van had......... blijf duimen hoor!!!!!!
      Spannend hoor met zon kleintje alleen! kan je vast oefenen toch

@ mex, morgen ook jou nod spannend hoor!!!! hoe voel je verder??
      en nog naar verre landen geweest voor je job?

@ sylvia, meis ben erg benieuwd hoe het met je gaat??

Verder over mijzelf weinig te melden, wel weer wat last van mijn buik..... maar dat zal ook wel met die pds te maken hebben...
Kom straks weer even

Oja een vraagje aan jullie, weten jullie hoe het zit met evt onder een zonnenbank gaan??
-XXX-

Joehoe lieve meisjes!

Daar ben ik weer! Het heeft me eventjes gekost om uit mijn wakje te komen hoor, maar ik ben er weer.

Wat een hoop geschreven en een hoop nieuwe meiden zeg! Neem me maar even niet kwalijk dat ik niet helemaal bijgelezen ben!
Las wel dat veel van jullie naar me vroegen, dat vind ik erg lief, dat er aan me gedacht wordt! Kus voor jullie!

De afgelopen dagen waren echt enorm klote voor me. Na donderdag ben ik in een enorm gat gevallen. Vraag me niet waarom, maar op één of andere manier kwam het keihard aan en deed het zo'n pijn! Had ik nooit van mezelf verwacht, maar ik ben er echt goed kapot van geweest. Mijn mannetje ook trouwens.
Ik heb veel van me afgeschreven op mijn Hyves site en ook veel kunnen praten met mijn vriendinnetjes van het Juni2004 moeder forum (jaja, ook hier ontstaan ooit en we kletsen nog steeds, alleen dan op MSN).
Inderdaad had ik eventjes geen behoefte om hier te komen. Ik zag steeds alleen maar berichten voorbij flitsen van zwanger hoera hoera en daar kon   ik ff niet mee omgaan op dat moment.

Maar bij deze nu alsnog:
ZWANGERE MEIDEN, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!

Vanmiddag ben ik bij de gyn geweest voor een echo om te checken of de miskraam goed is verlopen.
Alles zag er netjes, rustig en vooral leeg uit. Toch wel weer even een naar momentje, maar toch ook weer fijn, want het groene licht schijnt weer om verder te gaan met klussen.
De gyn heeft al toegezegd dat we bij een volgende zwangerschap sneller een echo krijgen, bij 7 weken al ipv 9 weken zoals nu.

Vraagje aan de meiden hier die ook een mk hadden: hoe   lang duurde het voordat jullie je ei weer kregen en je eerste ongi?
Ik ga er eigenlijk wel doodleuk vanuit dat we gewoon weer in de 4 weken-cyclus verder gaan, maar is dat wel zo?

Gisterenavond en vanmorgen hebben m'n mannetje en ik voor het eerst weer geklust. De eerste keer vond ik toch weer een beetje raar. De afgelopen dagen had het daar onder natuurlijk in het teken gestaan van vloeien en afstoten en ineens is dat dan over en dan komt dat weer. Dat toch ff een klein drempeltje, maar dat was vanmorgen gelukkig al weer helemaal weg. En waren we vooral heel blij dat we weer even op deze manier onze liefde konden delen na al wat er de afgelopen dagen gebeurd was.

Nou, heel verhaal weer!

Ik hoop weer lekker te kunnen meeklessen hier en we gaan ons best weer doen voor de volgende ronde!

Liefs,
Sylvia

@Sylvia: blij te horen dat het weer wat beter met je gaat. Ik kan me voorstellen dat je van zoiets helemaal kapot bent. Ook fijn dat je meteen weer door mag gaan met klussen en niet heel lang hoeft te wachten. Op naar de volgende ronde. Succes!!!!!!!!!!!!!!!

@Liss:Ja, echt superspannend!!!!! Ik voel verder niets maar heb meestal geen klachtjes voordat ik ongi word. Ik ben vorige week nog in Peru geweest en mn volgende reis is naar Japan. Ja, die reisjes zal ik wel even missen als ik zwanger ben. Wat betreft je zonnebankvraag. Zover ik weet, mag je er gewoon onder. Je hebt wel kans op een zwangerschapsmasker. Ik legde wel altijd een handdoek op mn buik omdat ik anders bang was dat mn bb last had van't felle licht.

@MissX: ik kan me goed voorstellen dat juist die laaste loodjes extra zwaar zijn met zo'n scriptie. Nog even......succes!!!!! En zolang jouw rd'tjes niet zijn doorgebroken, hou ik nog hoop. Je weet maar nooit.

Ik zal blij zijn als het zaterdag is en ik nog steeds niet ongi ben. De komende dagen worden echt zenuwslopend........aaaaaaawwwwwhhhhhh!!!!!!

Goedenavond meiden,

Hoe is het?? Hier alles goed. Morgenavond komt er iemand langs van moeders voor moeders. Dinsdag de echo en dan gaan we het aan meer mensen vertellen. Dat wil ik nu al wel, maar toch nog maar even wachten. Vooral op mijn werk vind ik moelijk om mijn mond te houden. Ik vertel normaal eigenlijk altijd alles...

Mex: spannend. Ik zal heel hard voor je duimen. Hopenlijk hebben al glitters succes!

Missx: Tja, laatste loodjes, die zijn altijd zwaar. Ik hoop dat je ongi niet doorzet en dat je positief mag testen!

Sylvia: Kan me wel voorstellen dat je in een gat bent gevallen. Hopenlijk voel je je nu wat beter. Na mijn miskraam heb ik ongveer binnen een maand weer een nornale ongi gehad en toen zwanger.....

Liss: Hoe is het?

Eva: Hoe voel je je? Kwaaltjes? Ik nog steeds niet echt. wat pijnlijkere borsten en beetje moe. ik hoop dat het daar bij blijft!

Jannie: hoe is het?

Nou, meiden succes morgen met de nod's.

liefs
ry

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

Hey lieverds,

Heb gewerkt en kom net thuis. Zag net dat ik nu toch wel wat meer afscheiding/slijm (sorry!) heb en ook wat donderder bruin nu. Het lijkt er dus toch op dat het vanavond/vannacht of morgen door gaat zetten. Als het morgen doorzet, dan heb ik wel heel mooi al 3 cyclussen van 29 dagen, das dan weer een pluspunt, haha! Ik merk dat ik er wel om kan lachen, had er ook echt al rekening mee gehouden. Maar ik wacht nog even met 'op naar de volgende ronde' zeggen totdat de rd's er echt zijn.

@Mex, meis, voor jou nog steeds goede hoop! Je gaat dus zaterdag testen als het wegblijft? Spannend! Ik duim heeeel hard voor je!

@Sylvia, meis, wat zul jij je rot gevoeld hebben en nog steeds! Wel fijn dat jullie weer groen licht hebben nu. Heb wel eens gehoord dat je verhoogde kans hebt om zwanger te raken na een mk. Dus wie weet?

@Liss, onze lichamen zitten idd raar in elkaar he?! Heb je een beetje een relaxte avond gehad na deze drukke dag? En last van je buik, oei oei! Ik weet helaas het antwoord niet op je vraag over zonnebanken...

@Ryanne, wat goed dat je mee gaat doen aan Moeders voor Moeders! Ik wil dat ook zeker gaan doen! Nog een kleine week en dan de echo, joepie!!!

@Mieka, bijna jouw NOD. Hoe is het met je?

Ik ga even GTST terug kijken. Hoezo verslavend?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan