Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hoi meisjes

hoe is het met jullie??
er is weer veel bijgekletst vandaag zeg ik voelde vanmorgen ook me ei nog even en nu is die echt weg nou gister avond ook nog even geklust dus er moet nog wel een zaadje zwemmen denk ik zo want er liep vanmorgen bijna niks uit haha lekker vies..
maar goed vandaag heb ik gewerkt en daarna bij me schoonouders gegeten dus dat was wel gezellig morgen ben ik lekker een dagje vrij maar moet van alles doen haha is altijd zo..

@missx ja ik heb idd ook dat ik de laatste dromen herrinner ik heb ook zo vaak van die enge rare dromen dat me mannetje een ander had en ik werd echt huilend en zwetend wakker en toen zag ik dat die naast e lag en dat was echt een opluchting of over me opa die allang is overleden en dat leek ook zoooo echt echt bizar maar idd sinds we bezig zijn met een kleine had ik dus ook idd van die dromen van menstrueren en zwanger echt bizar..
maar van dat vliegtuig jeetje he dat lijkt me ook heftig..

nou meiden ik ga me bedje in lekker even tv kijken en slapen..
fijne avond en slaap leker voor zo..

xbion

Hallo Meiden

@Sylvia   Mijn miskraam/bbz is op 5 september begonnen en ben dinsdag weer ongi geworden. Maar aan mijn voorbeeld heb je weinig doordat ik weken daarna nog HCG in mijn bloed had. Maar gem. is het tussen de 4 en 6 weken. Maar grote kans dat jij een gewone cyclus hebt doordat je kort zwanger bent geweest. Misschien dat je ovulatietesten kunt gebruiken om je ei te bepalen! Je bent in ieder geval wel meer vruchtbaar na een mk.Ik hoop het voor je de volgende ronde meid!

@Miss x wel hoop houden hoor, het is immers nog niet doorgebroken. Ik blijf nog even duimen voor je.

@Mex spannend hoor en ook erg knap dat je het weekend pas gaat testen. Ik duim voor je.

@Ryanne fijn dat je je nog zo goed voelt. Ik hoop dat het zo blijft. Moeilijk lijkt me het om het tegen niemand te vertellen.,Nog maar even volhouden.

Vandaag de auto naar de garage gebracht werden gebeld dat het 1500 euro gaat kosten! KUT! Gaan we dus niet meer laten maken en gelijk vanmiddag een nieuwe auto gekocht. Zo zonde van het geld. Maar ja je hebt er wel 1 nodig he! Vrijdag de nieuwe al ophalen!

Werd net gebeld of ik morgen mee wil zweefvliegen. Nou ben ik niet zo'n held in de lucht dus weet nog niet. Ga in ieder geval mee en dan bekijk ik daar wel of ik in stap of niet. Mijn mannetje stapt in ieder geval in. Zo'n aanbieding krijg je niet elke dag.

Tis al weer mooi laat maar ja lekker vakantie! Slaap lekker meiden!

xx

hey ladies

Ben weer vroeg aan de arbeid dus hou het even kort.

@ rianne, balen zeg van jullie auto en wat een kosten zeg die 1500........
      Mag ik vragen wat voor auto jullie nu hebben gekocht?

@ mex, spannend hoor!!!!!! hoop dat je het kan volhouden om te wachten tot zaterdag
      duim duim

@ misX, idd balen dat je ongi er aan zit te komen,maar dat van je cyclus van 29 een aantal maanden achter elkaar is wel lekker!!!

@ lux, hoe is het meis?

Ik heb over mijzelf weinig te melden,gelukkig nu geen last van mijn buik
vandaag werken tot half 4 en morgen lekker vrij(kijk er nu al naar uit)

tot later meisjes

Hi meiden,

Sylvia: fijn dat je er weer bent. Logisch dat je even geen zin had in het forum. Gelukkig dat je geen curettage hoeft, zou nog vervelender zijn denk ik!
Groen licht: das mooi! Als je er aan toe bent is dat super natuurlijk, na een miskraam heb je verhoogde kans op een zwangerschap. Komt doordat je baarmoedermond nogt een stukje openstaat, je baarmoederslijm dikker is dan normaal en je nog wat HCG hormoon in je lichaam kan hebben. Zou natuurlijk geweldig zijn voor jullie.
Ik ben op 18 juni gecuretteerd en heb op 7 juli mijn eisprong gehad, dat is dus nog geen 3 weken later. Mijn NOD was dus eigenlijk op maandag 21 juli en was dus toen al zwanger. Ik heb intussen veel meiden gesproken op een forum die een mk hebben gehad en de meesten hebben na 4-6 weken hun NOD, dus na 2-4 weken eisprong. Helaas weet je dat na een mk niet zeker dus het is n kwestie van klus maar raak denk ik. Maar doe gewoon waar jullie je happy bij voelen! Sterkte meid!

Ryanne: goed dat je meedoet met MvM! Hoeveel weken ben je nu? Ga je het dan ook echt tegen iedereen vertellen of alleen ouders / intimi? Lastig he.... Ik vond dat ook erg moeilijk, vooral omdat ik al zo lang zwanger was, ook met die mk. Leuk dinsdag de echo!!!

Hier alles goed. Over 8 dagen DE echo en die middag gaan we ook 3 kinderdagverblijven bezoeken. Weinig keuze uit de dagen, balen! Had ons kindje bij 7 weken zwangerschap al aangemeld maar ze zouden dus binnen 6 weken contact met ons opnemen, niet gebeurt. Dus zelf gebeld en nu bezoeken gepland. Maar goed heb nu 3 opties en 2 zijn onze favoriet, ben benieuwd!
Maandag begint mn zwangerschapsyoga, schijnt heerlijk te zijn.

Groetjes Janneke

@Ryanne: ik ook alleen wat pijnlijke borsten, verder weinig klachten eigenlijk. Ik heb gister gebeld naar MvM, nemen vandaag of morgen contact met mij op. Ik heb ook moeite om het nieuws voor me te houden, doe mijn best haha. Bijna de echo al voor jou, spannend :)

@sylvia: Wat fijn dat je weer snel verder kunt klussen. Hoop zo voor jou dat het raak is. Bedankt voor je felicitatie, kan me best voorstellen hoor dat dat toen even te veel werd!

@Missx: Hoop zo voor je dat het tóch niet doorzet!!!

Gister van mijn mannetje een knuffelschaap gehad (van happy horse), die is zo lief, die geef ik ook vaak als cadeau als ik weet dat iemand zwanger/bevallen is. Er zat een hele lieve kaart bij en ook nog een 9 maanden boek. Daarin kan ik alles bijhouden hoe ik mij voel en wat er die week allemaal gebeurt is, maar er staat ook allemaal info in over wat er die week allemaal in je buik gebeurt. Erg leuk!

Vandeweek ook een knuffel van mijn ouders gehad (die konden zich  niet inhouden haha): een konijn met hele lange oren.. Die hadden mijn moeder en ik een tijd terug in een woonwinkel in de buurt gezien, dus die moest ze dan ook gelijk kopen zei ze.

Gister dus ook moeders voor moeders gebelt en die nemen vandaag of morgen contact met mij op. Heb er zoveel goede dingen over gelezen en gehoord. Dus ja.. makkelijke keuze!

Vandaag weer mijn vrije dag. Mijn mannetje heeft gister het hele huis schoongemaakt, hoef alleen nog maar te strijken vandaag. Dus heerlijk rustig aan doen vandaag!

Liefs Eva

Goedemorgen!

@Bion, daar moet haast wel een goed zwemmertje bij zitten toch??? Vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk! Niet alleen maar 'moeten' dingen doen he?! Ook lekker genieten.

@Rianne, jeetje wat een bedrag voor een reparatie, pff!!!! Wat voor auto hebben jullie nu gehaald? Zweefvliegen lijkt me wel heel mooi zeg! Hoewel, na mijn droom van laatst, hahahaha! Heb je nu vakantie? Lekker!

@Liss, geen last meer van je buik, das wel zo prettig! Nog ff knallen vandaag en dan morgen lekker vrij!

@Jannie, wat raar dat ze geen contact hadden opgenomen. Hebben jullie zoveel kd bij jullie in de buurt? Wat lijkt me dat leuk om allemaal te regelen, hihi. Of heb je er al genoeg van? Heb je al van die gratis paketten aangevraagd? Dat kan toch bij Prenatal en je verzekering ofzo?

Hier is het nog steeds niet doorgebroken. Ik weet gewoon zeker dat dat wel gaat gebeuren, des te frustrerender is het dat het zo lang op zich laat wachten! Vanmorgen had ik weer niks in m'n inlegkruisje, maar dat kan natuurlijk dat dat met slapen minder is. Ga zo maar eens flink wandelen met vriend en hond, wie weet zet het dan door...

Mex, hoe is het met jou??? Ik duim!!!!

Kus, ikke

Hoi Eva!

Wat ontzettend leuk dat je al allemaal cadeautjes gekregen hebt! Dat maakt het nog echter he?! En super goed van je dat je mee gaat doen aan MvM! Kom je hier ook even strijken?  Lief dat je mannetje zo behulpzaam is joh!

Dikke kus, ikke

@Rianne: pfff, wat een geld zeg. Zou ook niet weten wat ik zonder auto zou moeten hoor!! Ik zou ook niet zo gauw gaan zweefvliegen hoor, heb hoogtevrees haha!

@Janneke: leuk leuk, je weet al bijna wat het geslacht is! Wat  raar dat de kinderdagverblijven geen contact hebben opgenomen! Nu heb je dus minder keuze in dagen...? Jammer zeg! Zwangerschapsyoga: lijkt me erg leuk, heb er ook goede dingen over gehoord.

Terug
Bovenaan