Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hey meiden,

@MissX, het duurt nu wel erg lanh dat je RDtjes doorbreken of niet. heb je niet zoiets van ik ga maar eens een testje doen????

@Mexx, hoe is het met jou?

@Sylvia, hey meis, wat fijn dat je er weer bent. neem rustig de tijd voor alles he. gewoon doen waar je zelf zin in hebt. het is niet niks.

@Janien, hoe is het met jou? al een beetje over de teleurstelling heen?

hier verder niets bijzonders te melden. saai he. we hebben volgens mij de vruchtbare dagen weer achter de rug. afwachten afwachten afwachten, maar we gaan er niet van uit. we zien wel.

Morgen heeft mijn mannetje zijn laatste werkdag en dan zit ie zonder werk. zo sneu. hij is alweer druk aan het solliciteren dus we gaan het zien.

Ik durf het bijna niet te zeggen maar mijn strijkwas gaat altijd naar mijn moeder of schoonmoeder. zij willen dit graag voor ons doen dus dat is wel erg fijn. het wassen en vouwen doe ik wel zelf. verwent he? soms strijk ik wel hoor, maar meestal breng ik het even weg.

verder niets bijzonders te vertellen. fijne avond allemaal.

liefs Christy

Hallo Meiden

Miss x en Mex nog niks??? Wat spannend zeg. En dat je het volhoudt om niet te testen zeg.

Ryanne en hoe is het bed?

Chris,wat vervelend van je mannetjes baan, wens hem veel succes met solliciteren.

Janneke, spannend zeg de 20 weken echo alweer! Ben erg benieuwd!

Mijn ongi is alweer bijna over, is wel een hele korte maar dat is niet erg.

Ja wat een bedrag voor de auto he? De turbo is kapot. We kunnen niet meer harder dan 100. Dat is net te langzaam he? Nu hebben we een volvo v40 gekocht. moooie auto maar duur, Maar mijn mannnetje zegt dat hij veilig is. En natuurlijk voor de kinderwagen straks genoeg ruimte (hihi).

En ik heb het gedaan, ik ben in het zweefvliegtuigje gestapt. Het was supergaaf. Mooi weer natuurlijk en een geweldig uitzicht!
Daarna even met vrienden een hapje gegetenn en net weer thuis. Gezellige dag!
Morgen alweer het laatste dagje vakantie, jammer.

Vannacht ook over jullie gedromd. Vreemd he? Ik weet nu in ieder geval hoe jullie eruit zien!!! Lache, we hadden afgesproken in het zwembad?! En we gingen raden wie wie is. Tja wat je wel niet droomt he?

Ik ga een lekker wijntje drinken nu het nog mag.

xx Ri

Hey meiden!

Als het morgenvroeg nog niet heeft doorgezet, gaan we een test doen! M'n vriend is volgens mij nu al behoorlijk zenuwachtig, schattig he?! Toch ben ik zo bang voor een negatieve test... Ach, dit kan zo ook niet eeuwig doorgaan toch? Dus of het zet door, dan kunnen we op naar de volgende ronde. Of het stopt en ik test positief. Of... het stopt en ik test negatief en weet dan niet of deze ronde voorbij is of niet, hahaha! Hoop scenario's, maar we wachten lekker af.

@Chris, dat is echt vervelend voor je man en voor jou natuurlijk ook! Hoop dat ie gauw nieuw werk vindt! Is er in zijn sector een beetje werk te vinden denk je? En je hebt mooi gelijk dat je je strijk laat doen, heerlijk lijkt me dat! Als ze het toch graag willen? Ik heb het probleem dat ik het het liefst zelf doe, ben nogal precies, hihi! Mijn vriend mag zijn eigen was wel strijken (maar dat doe ik altijd voor hem), maar van mijn spul blijft ie af!

@Rianne, wat gaaf dat je het toch gedaan hebt! Hihi, wat grappig dat je over ons gedroomd hebt! Hoe zag ik eruit??? Toch lijkt het me leuk om in de toekomst echt een keer te doen! Haha, moest wel lachen om het verhaal van je auto. Wij hebben een Kever, die kan niet eens harder dan 110 km/h, hahahaha! Tuf tuf tuf!!

@Mex, MELDPLICHT!!! We zijn zo benieuwd hoe het met je is!

Fijne avond!

Kus, ikke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

MissX
24
23 oktober
2
1

Mex
29
23 oktober
4
2

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

hey meiden!!!

@ ryanne, haha leuke droom....! en hoe zag ik er uit????
      Het zou mij ook wel erg leuk om eens in de toekomst met elkaar af te spreken!!

@ mex, idd MELDPLICHT!!!!!! we zijn nieuwschierig!!!

@ misX, een hoop senario''s idd ik hoop in ieder geval dat je snel weet waar je aan toe bent!!!!! heel veel su6 morgen met testen!!!

Meiden vergeten jullie niet dat de klok dit weekend zat een uur achter uit gaat!!!!
ben blij heb namelijk weekend dienst en kan een uurtje langer blijven liggen yes.

verder de laaste 2 dgn erg moe pfff om gek van te worden zou wel met het weer en met mijn werk te maken hebben het is namelijk heel druk op het moment........

Hahaha lache he? Nou Janneke had een hele dikke buik. En ik had er vier goed ofzo maar hoe jullie eruit zagen weet ik niet meer. Lijkt mij ook lachen om over een tijdje af te spreken, bij deze zijn jullie uitgenodigd bij mij thuis!

Miss x ik duim voor je morgen. Morgen duik k gelijk achter de computer!

xx

hey Rianne,

ik heb dat ook een keer gedroomd dat we elkaar gingen ontmoeten haha.
hoe erg kun je er mee bezig zijn he??? wel leuk hoor.

ik neem dan ook graag je uitnodiging aan. het lijkt me echt grappig om elkaar een keertje te ontmoeten.

liefs Christy

Whaahaa! Ben net gebeld door een vrouw met een eigen orthopedagogenpraktijk met de vraag of ik woensdag op sollicitatiegesprek wil komen! Zij is mijn oud lerares Nederlands en heeft zich omgeschoold jaren terug. Had haar een tijd geleden gebeld of ze iemand kon gebruiken. Ze had toen net iemand aangenomen, maar ik moest nog maar eens bellen als ik afgestudeerd was. Nu belt ze zelf!  Het zou dan wel voor 1 of 2 dagen in de week zijn, maar mooi om ervaring op te doen! Alleen, kreeg de indruk dat zij het bedoelt als werkervaringsplek, dus niet betaald, misschien een kleine vergoeding. Nu weet ik wel dat ik als bijna afgestudeerde al blij moet zijn  met alle ervaring die ik op kan doen, maar wil toch wel heel graag ernaar betaald worden als ik eenmaal ontwikkelingspsycholoog ben. Mja, wat kan/mag je vragen??? We wachten eerst woensdag het gesprek maar eens af...

Verder reageer ik morgen weer op iedereen. Ben moe nu. Mijn vriend heeft late dienst en slaapt morgen denk ik een beetje uit. Heb beloofd op hem te wachten met testen, maar laat echt zo gauw mogelijk wat horen hoor!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan