Juni 2008 stoppers deel 3!!!

MissX Gefeliciteerd!! Wat een fantastisch aanbod zeg, kun je mooi ervaring opdoen en je hebt nog tijd genoeg over om je scriptie te schrijven. Top! en als voordeel natuurlijk ook dat je nog niet aan het geld gewend bent van een fulltime baan.

Je hebt het vast al eens uitgelegd, maar ontwikkelingspsycholoog houdt dat in dat jeje met de ontwikkeling van de persoon bezighoudt (van jong naar oud zeg maar)? en met wat voor problemen komen mensen dan bij je?
Als je het al eens verteld hebt moet je het zeggen hoor, dan zoek ik wel even ons forum door haha!

Ongi bijna over, morgen een week op vakantie.... heeeerlijk. Had nog niet weer vakantie gehad na onze huwelijksreis in mei dus echt lekker.
Tot morgen/volgende week meiden!!

xx Shanna

Hey ladies,

MissX: en..... getest of heeft t doorgezet? Spanned meid...
En wat gaaf dat je op soll. gesprek gaat! Wie weet! Tuurlijk fineer als je betaald krijgt maar zou wel n superervaring voor je zijn toch?

Rianne: manlief ook ook n volvo van zn werk en in januari gaan we mijn auto verkopen en dan ga ik ook aan de Volvo geloven. Rijd nu stukje kleiner dus zal even wennen zijn maar gelukkig bestaan er parkeersensoren.... Haha!
Volvo's zijn idd hele veilige auto's, samen met Saab de veiligste. Vinden wij ook errug belangrijk!

Chris: haha wat grappig dat je erover gedroomd hebt! Ik n dikke buik? Haha klopt ook wel hoor, vooral na het avondeten!

Shanne: lekker, op vakantie! Waar gaan jullie heen?

Groetjes Janneke

goedemorgen meiden!

@ shanna, lekker hoor een weekje weg! waar ga je naar toe?? vast een fijne vakantie geniet ervan!

@ misX wat een goed nieuws!!!! zegt zeker wat als ze jou bellen!!!! hoelaat heb je dat gesprek woe??
en is manlief al wakker??? we zijn nieuwschierig!

@ jannie, precies vandaag over een week je echo he! spannend........ ben je alveel aan het groeien?? en komen er al kilo's aan?

@ mex, wacht je nog tot morgen met testen......?

@ mieka, morgen jou nod ....... hoe voel je je?

@ janien, hoe is het meis?

tot later meiden!

Hey hey!!!!! Even mn meldplicht nakomen......haha. Hier nog niks aan de hand. Ik loop helemaal door het huis te stuiteren van....aaaaahhhhhh misschien ben ik echt zwanger!!!!!!!!!! Maar......ik wacht idd nog even af. Aangezien ik miss mn ei heb gevoeld precies 2 weken geleden, vandaag. En aangezien mn langste cyclus 32 dagen was   (vandaag dag 31). Ik probeer dus nog even geduld te hebben want ik vind niets zo teleurstellend als een negatieve test. Ik heb er ook geen in huis dus ook geen verleiding.
Ik denk dat ik op zn vroegst zondagochtend pas durf te testen.

@MissX: bij jou ook nog niets?????? Heb je al getest????????? Ben zo nieuwschierig!! En wat super van dat baanaanbod!

@Shanna: Hele fijne vakantie!!!!! En zwanger terugkomen he?! Hahahaha.

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Mieka
28
25 oktober
2
1

Luxx
27
26 oktober
5
1

Hopje
28
30 oktober
4
1

Liss
24
31 oktober
5
1

Salsa
28
3 november
5
1

Christy
25
5 november
5
1

Biondaatje
21
6 november
5
1

Petra
26
10  november
4
1

Puk
28
12 november
5
1

Maaike
29
12 november
2 (na mk)
1

Sylvia
33
13 november
5 (na mk)
2

Sabien        
28
16 november
3
1

Jolanda
27
.. ??
6
2

Janien
22
17 november
5
1

Rianne31
27
20 november
2 na MK
1

Shanna        
27
17 december (?)
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

MissX
24
23 okt nod
2
1

Mex
29
23 okt nod
4
2

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
28 oktober
1e echo
5 wkn en 6 dgn

Janneke
31 oktober
5e echo (20-wkn echo)
18  weken

Eva
13 november
1e echo
8 wkn en 1 dag

meiden heb jullie op het wachtbankje geplaatst

he meiden

ff snel berichtje van mij voor ik ga werken
hier is niet veel gebeurd gister toch nog maar 1x geklust en nou is me ei echt wel geweest dus moet het haah nu ff bijkomen haha..

@missx je houd ons in spanning hoor..
@mex jij ook hoor ben zooo benieuwd..

nou ik probeer vandaag ff snel tussendoor nog te komen kijken maar weet niet of het lukt moet tot 9uur werken met collega's maar ik kijk wel even..

nou meiden fijne dag..
xbion

Terug
Bovenaan