Juni 2008 stoppers deel 3!!!

@Ryanne: Zozo, jij bent druk geweest met het huishouden vanmorgen :) Ik ben gisteravond gebeld door iemand van MvM, zij vroeg wanneer ik overdag kan. Dus komt ze aanstaande donderdag, want dat is mijn vrije dag. Dus dan ook even een testje, en hoop dat ik dan ook in kannetjes mag plassen (het is maar waar je blij mee bent haha, nee hoor.. het is voor een goed doel...)
Jammer dat ze te laat waren met het bed, tis toch weer 2 uur van je tijd... maar gelukkig dat ie in ieder geval mooi staat.
Hoe voel je je verder? Al wat klachtjes?

@Missx: balen meis van je test... hoop zo voor je dat je maandag alsnog positief test!!

@Mex29: spannend! Duim voor je!!!

Ik had vandaag voor het eerst een hormonenbui, whahaha. Stond vandaag met 1 collega op de groep en die moest de hele tijd dingen doen van de baas. Om 15.45 dus weer, toen belde een andere collega of mijn collega even naar boven wilde komen. Ik nam dus op en zei dat dat echt niet ging (verschoontijd, eten, flesjes enz...) Dus daar was mijn baas echt niet blij mee. Ik ben dus naar boven gegaan om het uit te leggen.. en begon opeens te huilen.. hahaha!! "Het word me gewoon een beetje te veel" boehoehoe... Sta normaal gesproken stevig in mijn schoenen, dus mijn baas keek mij ook echt aan van "huh?!"... Dus heb ook verteld dat ik zwanger ben en gewoon dan echt even iemand erbij nodig heb  (met al het tillen enzo,  was gewoon even gesloopt), ook iemand dus die de kids een beetje kent. Dat snapte ze helemaal, en gaf me gelijk een dikke kus op mij te feliciteren..

Ik ga er weer vandoor, ga eten bij een collega.

Liefs Eva

hey girls!!

@ ryanne en eva, vind het echt super dat jullie meedoen met MvM!! het is idd voor een goed doel!

@ eva, dus de hormoomtjes beginnen..... wat super dat je baas zo reageerde!

@ ryanne, en hoe slaapt het nieuwe bed?

meiden hebben jullie og plannen   voor het weekend???

fijn weekend iedereen!

MissX: jammer meid.... OOk balen dat t dan niet doorzet! Je hoort het vaker, als men bezig is voor n kindje dat je dan al dagen voor de ongi bruin bloed/slijmverlies hebt. Vaag... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, liefste natuurlijk in een + test!

Eva: oeps de hormoontjes! Wen er maar aan maar er is mee te leven hoor, al herken ik mezelf soms echt niet. Das zoooow raar!

MvM: goed meiden; ik heb het ook allebei de keren gedaan. Kleine moeite. 1e keer voor boek gekozen en nu kreeg ik het serviesje van Dick Bruna. En heb nu dat echo-fotolijstje ook in mn bezit, toch leuk!

Ga zo naar n verjaardagsfeestje, heb me opgetut en zal wel eea horen over mn grote buik. Ach ik accentueer m ook enorm natuurlijk, maar goed. Mn moeder vertelde dat ze ook erg snel dikke buik had. Appel valt niet ver...
Morgen lekker naar de kapper en 's middags met manlief naar... de Kids Factory!!!!!
Zin in!

Fijn weekend!
Groetjes Janneke

hallo allemaal,

zo een paar dagen niet gekeken en er is weer veel te lezen!!!
wel erg leuk hoor!!
hier zijn de al weer bijna vertrokken! jippie!!! kunnen we weer aan de slag!

Janien@ jammer dat je ongesteld bent geworden maar grappig dat het op de zelfde dag als mij was!! haha we zaten echt  in hetzelfde schuitje!! hopen dat het volgende maand ook zo is en dat we allebei zwanger zijn  ik houd ook de 17 november maar aan als nod!!
dan ga ik in ieder geval niet te vroeg testen!!  hoop ik

groetjes jolanda

hallo,

nog even een klein berichtje: ik vind het super goed dat jullie meedoen aan moeders voor moeders!!!!!!
heb ik ook gedaan bij mijn eerste!!!
ik was het alleen op een gegeven moment wel zat om in zo'n kan   te plassen maar het is voor een goed doel!!!!!!!!!

groetjes jolanda

Hey meiden,

Een half uur terug zijn hier de   rd's  toch echt doorgebroken. Moet  zeggen dat ik me best opgelucht voel dat we  eindelijk door kunnen naar de volgende ronde.  Had verwacht meer teleurstelling te voelen, maar had me er al zo op voorbereid. Hoop wel heeeeeel erg dat het de volgende ronde wel raak is. 3 Keer is scheepsrecht?

@Eva, een hormonenbui, meis toch. Fijn dat je baas het zo goed opvatte! Lijkt me ook niet makkelijk hoor! Goed dat je het verteld hebt. Nu wordt er hopelijk rekening mee gehouden.  

@Jannie,  lekker showen met je buik vanavond! Heb je ook van die banden? Ik denk dat ik als ik eenmaal zwanger ben niets anders doe dan hele dagen rond paraderen met m'n buik naar voren, hihi! Veel plezier vanavond en morgen!

@Jolanda, fijn dat je ongi bijna over is! Ik ga voor je duimen deze ronde!

Meiden heb even jullie advies nodig. Ik ben dus vanavond rond 20.00 uur ongi geworden. Telt deze dag dan als dag 1 of morgen? Dacht eens ergens gelezen te hebben dat als het na 18.00 uur doorzet, je de dag erna als dag 1 moet beschouwen. Ik pas het lijstje morgen we even aan, oke? Moet weer even aan het rekenen.

Morgen werken, maar probeer 's avonds even langs te komen!

@Mieka, morgen je NOD!!

Liefs, ikke

hey hey

@ misX, zover ik weet zou ik vandaag met dag 1 beginnen zo heb ik ook de laatste maanden geteld werd het namelijk ook 2x in de avond(na 8ten ongi)

@ jolanda, weet jij je nieuwe nod datum al? kunnen we hem even invullen.

-X-

Hey Liss,

Denk ook dat ik dat maar doe. Hoe is het verder met jou? Ben je nog steeds moe? Is wel een veel voorkomende zwangerschapskwaal he?! Ik hoop echt dat het raak is voor je deze ronde meis! Heb jij nog plannen voor dit weekend?

Kuss

Terug
Bovenaan