Hoi meiden
Gisteren een mooie spijkerbroek gekocht! Hij moet nog wel ingenomen worden, want hij stond vanachter open. Wel fijn dat dat kan, want dan heb ik een perfecte broek!
Ook gisteren begonnen met de ovutesten. Ik had een heel lichte streep. Ben benieuwd wanneer ik een donkere streep zal hebben.
Ook gisteren m'n vriendin gebeld, die net bevallen is. Het gaat allemaal goed gelukkig. Het kindje is heel lief. Volgend weekend gaan we op kraamvisite!
@MissX: Goed dat je je hebt ingelezen over de lonen. Ik zou niet al te veel rekenen op die 2500, maar zou wel leuk zijn toch? Sta er eigenlijk van te kijken dat het nog zo veel is. Maar goed, de concurrentie op de banenmarkt is groot. Werkgevers kunnen daardoor goedkoop personeel vinden. Zeker in een particuliere praktijk zijn ze altijd erg blij met jonge, goedkope krachten. Ik zou niet alleen voor geld gaan, maar ook voor ervaring. Moet je wel goede begeleiding eisen hoor! Succes! Mocht ze je gelijk een aanbod doen, dan zou ik wel even bedenktijd vragen.
@Liss: Werkse vandaag!
@Mieka, Mex en Luxx: Ik duim voor jullie! Er kunnen deze maand nog best wat zwangere dames bij!
Liefs, Puk